Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-16, 20:07
  #1
Medlem
SAom sag5 så hya4 juagf gjort ovanstående.

Hur mycke t kqn man äta dessa mängder har intagis under dagen och jag undrar om jag kan slänga i mig två till.

Vad kan hända i värsta fall, kan man råka ut för andningsdepprressinon 4eller vad kan hända??

snälla hjälp mig.

Ursäkta för stavnuingen men orkar inte rätt stava.
Citera
2008-08-16, 20:14
  #2
Medlem
On Steroidss avatar
Kan och orkar man inte stava rätt utan blandar in siffror i meningarna har man fått i sig tillräckligt och du ska INTE ta mer.

Snudd på trollvarning?
Citera
2008-08-16, 20:19
  #3
Medlem
Fontainebleaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
Kan och orkar man inte stava rätt utan blandar in siffror i meningarna har man fått i sig tillräckligt och du ska INTE ta mer.

Snudd på trollvarning?

Möjligt, men tycker att om man tar lite högre doser somadril så börjar musklerna leva sitt eget liv, så han behöver inte vara så påverkad som det verkar, men fingrarna flyger bara åt alla håll som finns samt trycker flera gånger på samma knapp, även om man endast vill trycka en gång.
tror förövrigt inte det är farligt att ta 2till, men lär ju knappast bli skönare.
Citera
2008-08-16, 20:28
  #4
Medlem
No_Mores avatar
Stavningsförmågan tycks vara det första som ryker under ganska många rus. Mer än en gång har jag kollat min egen blogg dagen efter och inte fattat ett jota av vad jag skrivit.

Kontenta: Stavningen säger inte mycket om måendet.
Citera
2008-08-16, 20:33
  #5
Medlem
petters avatar
Du kommer att somna TUNGT. Efter ett gäng, fem-tio somadril och några xanor så låg jag under täcket i sängen och smårökte på en cigg. Somnade för att vakna en halvtimme senare i ett rökfyllt rum. Täcket hade fattat eld i brösthöjd så påslakanet och ytterhöljet av täcket brann upp. Kändes lite chockerande att jag sov så tungt.
Citera
2008-08-16, 21:26
  #6
Medlem
Du kommer inte få andningsdepression, men jag
tror inte du ska ta mer i alla fall. Njut av dom
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback