• 1
  • 2
2008-08-14, 09:11
Bannlyst
Ingen som har ngt skvaller om honom eller någon annan i Takida?
Citera
2008-08-14, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kex

Inge vidare skvaller, men det var jag som lärde honom att man inte blir offside på inkast i fotboll
Citera
2008-08-14, 11:30
Bannlyst
Kommer från samma område som Robban, kan inte tänka mig att d finns allt för mycket skvaller om han, han gillar att festa, men vem gör inte det? Jag tror nog han e rätt trogen Sussi (flickvännen) däremot finns det desto mer skvaller om dom övriga medlemmarna i Takida, frågan är väl hur kända dom är..
Citera
2008-08-14, 12:21
Bannlyst
Citat:

Såg inte att du skrivit någon annan, Pålle, basisten jobbar rätt hårt på alla lägra en brud i varje stad, hur det går, det vet i fan, men flickvännen som sitter hemma vet ingenting
Citera
2008-08-14, 14:36
Bannlyst
He he

Citat:
Ursprungligen postat av Bring Back Bava
Såg inte att du skrivit någon annan, Pålle, basisten jobbar rätt hårt på alla lägra en brud i varje stad, hur det går, det vet i fan, men flickvännen som sitter hemma vet ingenting

Precis sånt jag är ute efter.....
Citera
2008-08-14, 14:57
Bannlyst
Citat:
Precis sånt jag är ute efter.....

Tydligen lyckades han scora en BJ på den senaste STHLMS spelning, d e nog allt jag vet om dom, skvallervärt dvs..
Citera
2008-08-14, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bring Back Bava

han har inte förändrats med andra ord..
Citera
2008-08-14, 20:26
Medlem
Han tar den i skitan.

(japp, det var jag som tryckte på honom i en mörk bajamaja under Arvikafestivalen.)
Citera
2008-08-14, 20:51
Medlem
d03ahs avatar
Goddag Yxskaft

Nu kommer dagens goddag yxskaft (be gentle to me); Jag visste verkligen inte att Takida var Svenska. Döm om min förvåning när jag hittade denna skvaller tråd (som inte riktigt tagit sig än). Har förvisso inte hört dem så många gånger och de fåtal gånger det handlar har det varit "super" hitten Curly Sue på radion och med tanke på hur den låter så trodde jag definitivt att de kommer från USA eftersom de påminner lite om Everlast. Båda banden låter ju lite white trash (men de gör det på ett bra sätt).
Citera
2008-08-14, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d03ah
Nu kommer dagens goddag yxskaft (be gentle to me); Jag visste verkligen inte att Takida var Svenska. Döm om min förvåning när jag hittade denna skvaller tråd (som inte riktigt tagit sig än). Har förvisso inte hört dem så många gånger och de fåtal gånger det handlar har det varit "super" hitten Curly Sue på radion och med tanke på hur den låter så trodde jag definitivt att de kommer från USA eftersom de påminner lite om Everlast. Båda banden låter ju lite white trash (men de gör det på ett bra sätt).

Haha ja det var verkligen dagens yxskaft. Faktum är att Takida är från den svenska skogen. Liksom jag.

Barndomskompis med några i bandet.
Citera
2008-08-15, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d03ah
Ytterligare ett goddag yxskaft då Everlast inte är ett band utan en snubbe. Tidigare rappare i Rhyme syndicate och (mer känd från) House of pain.
Citera
2008-08-15, 01:32
Medlem
volvo 240s avatar
Jaha, trodde Takida var japaner.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto