2008-08-16, 06:12
Bannlyst
Blääh

Citat:
Ursprungligen postat av AutoFellatio
Han tar den i skitan.

(japp, det var jag som tryckte på honom i en mörk bajamaja under Arvikafestivalen.)
Vad säger det om dig?
Citera
2008-08-17, 17:33
Medlem
Strike-s avatar
Var får de sin inspiration ifrån? Tänker på Make you breathe-albumet. Är det någon som haft någon närstående som gått bort hastigt? Eller är det bara som vanligt - musik?
Citera
2008-08-17, 19:10
Bannlyst
Han har jobbat som förskolepedagog i Sthlm, kanske inte så saftigt..
Citera
2008-08-28, 22:29
Medlem
dekanmis avatar
Jag har inget om Robban.. Han är ju en riktigt trevlig kille! Även om han kan verka ha lite "storhetsvansinne" ibland.

Tomas.. humm.. ja, han stötte på mig när han var jättefull på krogen (jag var inte heller speciellt nykter).
Men annars vet jag ingenting.
Hörde något för ett par år sedan om att Robbans skulle vara alkoholist och att det var därför de inte får spela på Stora scen på Sundsvalls GF. Vet dock inte om det är sant. Fick höra det av en kille som brukar jobba där som vakt.. Meeen.. jag gissar på bullshit. Även om jag vet att han gillar att festa.

Har dock hört det där om Pålle förr... Från en barndomskompis till Tomas. Haha.
Någon som vet hur det går för honom?
Citera
2009-05-07, 01:55
Medlem
iNFiNiTis avatar
jag kan skvallra att jag har hans msn.

och att han drev en hub på DC förr i tiden. Det var därgenom musiken spred sig från s-vall.
Citera
2009-05-07, 03:11
Medlem
ArturoBandinis avatar
Det enda jag vet är väl att Takida är det absolut larvigaste bandet i världen, tätt följda av Volbeat. Fy satan så dåligt det är, och fy satan så urtöntiga fans de har! Mitt förakt för detta band har verkligen inga gränser. Usch.
Citera
2009-05-07, 03:30
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bring Back Bava
Kommer från samma område som Robban, kan inte tänka mig att d finns allt för mycket skvaller om han, han gillar att festa, men vem gör inte det? Jag tror nog han e rätt trogen Sussi (flickvännen) däremot finns det desto mer skvaller om dom övriga medlemmarna i Takida, frågan är väl hur kända dom är..

Dom är väl lika kända som sångaren isåfall?

Cred till Robert iallafall, han låter väldigt amerikansk på skiva.
Citera
2009-05-07, 03:37
Medlem
iNFiNiTis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Dom är väl lika kända som sångaren isåfall?

Cred till Robert iallafall, han låter väldigt amerikansk på skiva.

det är ju just därför han inte ska ha creds? Fixa eget sound
Citera
2009-05-07, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Jaha, trodde Takida var japaner.
Nä,de är norrlänningar,det är du som är japan.
Citera
2009-05-07, 11:31
Medlem
En flickvän till någon av dom raggade vilt på mig en kväll. När det var stängningsdags berättade hon att hon hade pojkvän, och fortsätter med att peka ut killen i fråga. Då står det en jeppe (tror det är trummisen) 2 meter bort o tittar surt på oss vilket han antagligen gjort ett tag.

Skön flickvän..
Citera
2009-05-08, 13:27
Medlem
En av killarna har nyss gjort slut med sin tjej tydligen. Här är hennes blogg:

http://www.honkallastess.blogg.se

http://www.thereseuvhage.blogg.se
Citera
2009-05-08, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Hörde något för ett par år sedan om att Robbans skulle vara alkoholist och att det var därför de inte får spela på Stora scen på Sundsvalls GF. Vet dock inte om det är sant. Fick höra det av en kille som brukar jobba där som vakt.. Meeen.. jag gissar på bullshit. Även om jag vet att han gillar att festa.

Nä, det är bullshit. Takida spelade på gatufesten för några år sedan, och redan då var det många fans som ville att dom skulle spela på stora scenen. Men det fick dom inte, utan hänvisades istället till Rockscenen vid parkeringshuset istället och fick blott en timmas bedrövlig scentid, tror det var 20.00 på fredagen. Det var packat med folk och fansen (och även Takida själva) tyckte att dom nog borde ha fått spela på stora scenen med tanke på intresset och att dom hade kunnat dra ännu mer folk om dom dessutom fått en bättre scentid.

Men det tyckte inte gatufestarrangören som hånskrattade åt deras önskemål, vilket ledde till att Takida numera bojkottar gatufesten. Dom hånskrattar nog inte idag.

Takida ska för övrigt lira på Storsjöyran i år.

Och vad gäller festande, mja... Dom festade ju en del på sitt releaseparty för några år sedan (på pipeline?) och skämde ut sig lite i fyllan och villan på scenen, men i övrigt är dom nog inte gladare i sponken än vad folk normalt är. Att Robban skulle vara alkoholist är en gravt överdriven fabel.

Och jo, dom är norrlänningar. Från Ånge, närmare bestämt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in