• 3
  • 4
2024-04-04, 21:11
Medlem
KuReLuBs avatar
I de lugnaste vatten...
Citera
2024-04-04, 23:01
Medlem
GodSosses avatar
Har han inte i nån tidigare recension/ musikkrönika blivit betitlad Mongo?
Citera
2024-04-06, 01:56
Medlem
C.H.Ts avatar
Lyssnade på rättegången och Robban levererar heder som vanligt tycker jag.
Inga jävla bortförklaringar och ljug.

Personen som försökte leka hjälte och avbryta en befogad konfrontation av sin odugling till kompis fick tyvärr en knytnäve.
Robban upplevs som ärlig och ångerfull

Jag har arbetat med bandet förr om åren, innan Curly Sue-tiden och upplevde dom alltid som rättvisa och hårt arbetande.

Frågan är hur konkursen av Oskars företag drabbade Ljunganrocken, jag hittar dom inte som fodringsägare på dom större summorna som är listade.

Någon som har koll?
Citera
2024-04-06, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandy7
Inte bra.
Sen tror jag fansen, vi ursäktar vi honom med att han och bandet har fått utstå väldigt mycket elakheter genom åren. Frustration som kokar över vid en konfrontation.
Och med tanke på alla år av dygd och skötsamhet så har de ju en del tillgodo.
Men riktigt jävla onödigt att hamna på löpsedlarna för en sådan händelse.
Är du helt jävla tappad? Finns inga tillgodohavande gällande narkotika och misshandel även fast man är ett fans.... Jag gillar båda banden men reagerar med avsky för begångna brott... Har känt stor sympati för Robban gällande hans mående då jag kan relatera till mycket av det men det rättfärdigar inte varken narkotika eller misshandel.
Citera
2024-04-07, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollgaiskogen
Är du helt jävla tappad? Finns inga tillgodohavande gällande narkotika och misshandel även fast man är ett fans.... Jag gillar båda banden men reagerar med avsky för begångna brott... Har känt stor sympati för Robban gällande hans mående då jag kan relatera till mycket av det men det rättfärdigar inte varken narkotika eller misshandel.

Jag raljerade. En variant av ironi. Tråkigt att budskapet mottogs fel vilket ledde till ditt onödiga och hårda omdöme om min karaktär.
Och sen är kan ju fansen till svenska artister naturligtvis inte vara lika förlåtande som förortsrapparnas förespråkare.
Citera
2025-07-31, 16:12
Medlem
Tråden är ganska stendöd.
Men fansen till Stiftensen/Takida lever än, trots att stiftelsen slutat. Takida har varit och spelat i Tyskland och visst är det skoj, önska man kunde få en till tour i Sverige.

Takida & Stiftelsen är nog lätt Sveriges bästa rock/alternativ rock band efter Ghost.
All lycka till Takida & dess medlemmar.
Citera
2025-07-31, 23:31
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MangoSmoothie123
Tråden är ganska stendöd.
Men fansen till Stiftensen/Takida lever än, trots att stiftelsen slutat. Takida har varit och spelat i Tyskland och visst är det skoj, önska man kunde få en till tour i Sverige.

Takida & Stiftelsen är nog lätt Sveriges bästa rock/alternativ rock band efter Ghost.
All lycka till Takida & dess medlemmar.

Jag håller med inlägg #31.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här