2008-09-23, 23:42
Medlem
weed-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik
Minns att dom i ett avsnitt (eller kanske hel säsong) hade ett ägg som de väntade på att kläckas. Fy fan vad läskigt det var. Lika läskigt som Teppas.

Hahaha, minns namnet mycket väl dock inget av serien. Klipp skulle vara soft..
Citera
2008-09-24, 00:03
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weed-man
Hahaha, minns namnet mycket väl dock inget av serien. Klipp skulle vara soft..

Täppas hette han visst. Programet anses av många vara mysigt eller nåt, men jag ryser och får knasbollsvibbar direkt jag ser introt:

http://www.youtube.com/watch?v=7jbQiiEL4TU
Citera
2008-09-24, 10:37
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GossipGirl
-94 var jag 8 år och då spelade jag in allt som gick på tv typ. Har ett VHS-band med säkert 5-6 avsnitt av det där, men jag vet fortfarande inte hur man får in det i datorn. Verkar komplicerat :P

Minns iaf att två av dom hette Smorr och Snörpa. Och Smorr var vän med en töntig granntjej som hette Julia.

Kan du inte lägga över det till DVD först och sedan in i datorn? Hoppet står till dig
Citera
2008-12-13, 12:18
Medlem
Hundvalps avatar
Någon nytt på fronten?
Citera
2008-12-13, 12:24
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvalp
Någon nytt på fronten?
På västfronten intet nytt. Mer än att jag var livrädd för skiten när jag var yngre. Blev riktigt illa till mods av deras vidriga utseende, och blir än idag..
Citera
2008-12-14, 12:44
Medlem
offe_mans avatar
varför alla trådar om detta skitprogramet? Hoppas mod ser dessa nu och mixar dem eller ngt
Citera
2009-01-08, 20:30
Medlem
Den som är rädd, titta inte

För övriga; lien nostalgitripp på ett par tre minuter. Simpor o grodfötter FTW!

http://www.youtube.com/watch?v=oG4z9vln1u0
Citera
2009-01-08, 23:26
Medlem
Bill Cliffs avatar
Simpor & Grodfötter gjorde så jag i dag hatar fiskar. Fyfan vilket vidrigt jävla skitprogram. Döma av kommentarerna på klippet så är jag inte den enda som fått psykiska men efter denna serie.
Citera
2009-01-09, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GossipGirl
-94 var jag 8 år och då spelade jag in allt som gick på tv typ. Har ett VHS-band med säkert 5-6 avsnitt av det där, men jag vet fortfarande inte hur man får in det i datorn. Verkar komplicerat :P

Minns iaf att två av dom hette Smorr och Snörpa. Och Smorr var vän med en töntig granntjej som hette Julia.

Köp en Pinnacle Dazzle Capture Crad, finns på Teknikmagasinet, Clas Ohlsom etc. Den kopplar du enkelt mellan videospelaren och datorn, och sen är det bara att spela över klippen
Citera
2009-01-10, 09:45
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casette-master
Köp en Pinnacle Dazzle Capture Crad, finns på Teknikmagasinet, Clas Ohlsom etc. Den kopplar du enkelt mellan videospelaren och datorn, och sen är det bara att spela över klippen
Dum fråga kanske men behöver man ingen tv framför sig då utan bara skärmen?
Citera
2009-01-10, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Dum fråga kanske men behöver man ingen tv framför sig då utan bara skärmen?

Nej, du ser ju på datorskärmen det som du annars skulle sett på tvn. (btw, jag som är Oldswedishtv på tuben)
Citera
2009-05-12, 23:55
Medlem
degen123s avatar
hitta en liten snutt

http://www.youtube.com/watch?v=oG4z9vln1u0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem