-94 var jag 8 år och då spelade jag in allt som gick på tv typ. Har ett VHS-band med säkert 5-6 avsnitt av det där, men jag vet fortfarande inte hur man får in det i datorn. Verkar komplicerat :P
Minns iaf att två av dom hette Smorr och Snörpa. Och Smorr var vän med en töntig granntjej som hette Julia.
De flyttade väl till en lägenhet? Har för mig att de gick omkring ute i trapphus någon gång. Och så blev någon av dem fångad i en bur på skansen (tror jag).
Yes, dom bodde i en lägenhet och tyckte visst om att äta växterna som stod i fönstret samt frysta torskfiléer och fiskpinnar.
Jag har nog sett det 300 gånger så därför kommer jag ihåg sånna viktiga detaljer.
Dom hade ju även sin morfar med sig som höll till i en liten garderob i hallen. Han hade en svart liten bok med konstiga formler i som bland annat förvandlade honom till en människa.
Fuck me. Jag kan vara helt ute och far nu men det programmet var inte svenskt från böjan? Jag bodde utomlands några år i min ungdom och får minnesbilder av aktörer i fjälliknande trikåer., långt tovigt hår.
Fuck me. Jag kan vara helt ute och far nu men det programmet var inte svenskt från böjan? Jag bodde utomlands några år i min ungdom och får minnesbilder av aktörer i fjälliknande trikåer., långt tovigt hår.