2009-08-14, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JazzforMiles
Så sant, var mycket jobbigt att lida igenom detta program, nästan i klass med att titta på all tråkig sport i lilla sportspegeln för att äntligen få se Tom & Jerry/Zoolympiaden.

vot? Simpor och grodfötter var ett av mina favorit pogram när jag var liten, tyckte det var asballt och såg alla avsnitt.
Citera
2009-08-14, 18:55
Medlem
Jag är på G med mina avsnitt nu för er som fortfarande vill se hela avsnitt av Simpor och Grodfötter.

Var är bästa stället att ladda upp sen? Youtube funkar liksom inte!
Citera
2009-08-14, 19:32
Medlem
Enfattigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GossipGirl
Jag är på G med mina avsnitt nu för er som fortfarande vill se hela avsnitt av Simpor och Grodfötter.

Snackar vi torrent eller stream? Eftersom det antagligen mest är svenskar som vill få tag på avsnitten så finns det nog ingen bättre kanaler än Pirate Bay, SweTV och TankaFett.

Om det ska streamas så är nog MegaVideo det bästa, lär knappast bli borttaget i första taget. Men sen finns det säkert en gräns på hur mycket man får ladda upp där också.
Citera
2009-08-14, 21:37
Medlem
Zurrets avatar
Bytte alltid kanal då det gick på, vet inte vad det var men något obehagligt var det över det hela då man var lite.
Citera
2009-08-17, 10:54
Medlem
Citat:

Varför funkar inte YouTube? However, Meddela så fort nånting kommer upp, jag är desperat :O
Citera
2009-08-17, 18:40
Medlem
Ett Simpor&Grodfötter-maraton med lite öl hade varit kung känner jag..
Meddela snarast när du har hittat någonstans du kan lägga upp det..
Citera
2009-09-01, 15:01
Medlem
Status?

Hur går det med avsnitten? Lyckats få fram några?
Citera
2009-09-01, 15:16
Medlem
Jag har plockat ner VHS-banden men jag lyckas inte få igång den där jäkla videograbbern! Jag gjorde ett inlägg om det på Flashback men det var ingen som kände för att hjälpa till så jag är lite fast :P

Så om någon här är expert på videograbber (plexgear) så hojta!
Citera
2009-09-05, 07:54
Medlem
Citat:
Jag har plockat ner VHS-banden men jag lyckas inte få igång den där jäkla videograbbern! Jag gjorde ett inlägg om det på Flashback men det var ingen som kände för att hjälpa till så jag är lite fast :P

Så om någon här är expert på videograbber (plexgear) så hojta!

Vad är problemet? Använder du PC eller Mac?
Citera
2009-09-05, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Mina barn som då var 3 och 5 år gillade programmet. Du kanske tillhörde fel åldersgrupp.

Jag var fyra år då och tyckte det var hur jävla läskigt som helst, dom såg kalla och slemmiga ut!
Citera
2009-09-28, 16:51
Medlem
whaas avatar
Hur går det?
Citera
2009-09-28, 17:28
Medlem
LivetsOrds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Mina barn som då var 3 och 5 år gillade programmet. Du kanske tillhörde fel åldersgrupp.
Jag tyckte också det var fruktansvärt, men det har inte min mamma nån aning om. Ville kolla ändå.

Det ända som är läskigare än simpor och grodfötter är Skrotnisse. SoG var bara äckliga men skrotnisse är en klass för sig. Riktgit obehagligt var det, får rysningar än idag när jag kollar på det..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in