2008-08-11, 15:36
Medlem
degen123s avatar
Tjaa, jo o några kompisar satt o snacka om detta hemska barnprogram som gick 1994 nu undrar jag om någon har nått klipp på detta?

Skulle uppskattas enormt
Citera
2008-08-11, 16:03
Medlem
Aodams avatar
Har tyvärr inget klipp från programmet men skulle gärna vilja se. Förstår inte riktigt vad de tänkte på när de gjorde det programmet. Riktigt obehagligt, värre än den mest skrämmande skräckfilm. Och det var ett barnprogram
Citera
2008-08-11, 16:07
Medlem
Mr.Deagles avatar
fanns fler obehagliga barnprogram, ika i rutan, struten i tornet osv.
Citera
2008-08-11, 16:15
Medlem
degen123s avatar
om nån inte vet vilken jag menar så är det detta man ser i början av klippet http://uk.youtube.com/watch?v=jZtIJZMrnW0
Citera
2008-08-11, 16:20
Medlem
JazzforMiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aodam
Har tyvärr inget klipp från programmet men skulle gärna vilja se. Förstår inte riktigt vad de tänkte på när de gjorde det programmet. Riktigt obehagligt, värre än den mest skrämmande skräckfilm. Och det var ett barnprogram

Så sant, var mycket jobbigt att lida igenom detta program, nästan i klass med att titta på all tråkig sport i lilla sportspegeln för att äntligen få se Tom & Jerry/Zoolympiaden.
Citera
2008-08-11, 17:09
Bannlyst
Har en VHS-kasett med skiten på, liggandes någonstans.
Citera
2008-08-11, 17:14
Medlem
degen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovepove
Har en VHS-kasett med skiten på, liggandes någonstans.
rippa det o upp me det då
Citera
2008-08-11, 19:14
Medlem
Lastbils avatar
Fyfan varför påminde ni mig om det där. Helt jävla sinnessjukt program. Minns inte så mycket av det förutom att morsan i familjen blev kändis och sjöng om fisk .
Citera
2008-08-11, 20:32
Medlem
sampsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzforMiles
Så sant, var mycket jobbigt att lida igenom detta program, nästan i klass med att titta på all tråkig sport i lilla sportspegeln för att äntligen få se Tom & Jerry/Zoolympiaden.

ha! det är otroligt hur pass mycket bättre zoolympiaden och tom och jerry framstod tack vare sportens tråkighet. när ingen utav dem i sig egentligen är särskilt bra heller menar jag
Citera
2008-08-12, 01:31
Medlem
pwrs avatar
å fy fan. det där hade jag förträngt. en äkta svt produktion
Citera
2008-08-12, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av degen123
Tjaa, jo o några kompisar satt o snacka om detta hemska barnprogram som gick 1994 nu undrar jag om någon har nått klipp på detta?

Skulle uppskattas enormt
Mina barn som då var 3 och 5 år gillade programmet. Du kanske tillhörde fel åldersgrupp.
Citera
2008-08-12, 03:13
Medlem
The Meatballs avatar
Kommer inte ihåg särskilt mycket av det programmet, bara att det kunde vara väldigt underligt och på gränsen till obehagligt. Ingen favorit precis.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in