• 1
  • 2
2008-08-06, 14:05
Medlem
Alltså... beställde från medinc. Tog 30mg effe, 200mg koffein och 250mg asperin och känner inte något. Jag väger 53kg och har aldrig provat på något liknande så jag tycker att jag borde känna något! Brukar ju reagera på kaffe!
Hur lång tid brukar det ta från det att man stoppat i sig tabletterna tills man känner något?
Citera
2008-08-06, 14:13
Medlem
På 30 mg? Tja, sötsuget dämpas väl. Det är inget man känner, snarare en avsaknad av en känsla. Lite piggare kanske. Du har petat i dig ~en kopp kaffe med, så om du brukar "reagera" på koffein borde du känna de effekterna.

Det tar några minuter, innan du känner något. Men förvänta dig inte för mycket på 30mg. Vad ska du göra? Träna?
Citera
2008-08-06, 14:13
Medlem
AntiAliass avatar
Vad menar du med "känna något" ? menar du att du förväntar dig få ngt slags rus av Efedrin?
Citera
2008-08-06, 14:14
Medlem
Toxic-Wastes avatar
Haha 30mg efederin?.
Är det syntetiskt efederin?.
Annars kan du slänga det i toaletten.

Känslan på efederin känns som du nyss blivit jagad av en gubbe med en yxxa. Alltså adrenalinet pumpar i din kropp (efederin utsöndrar adrenalin).
Man blir matt samtidigt som speedad typ samt man får stört sköna rysningar.
Mer än så är det dock inte.
Citera
2008-08-06, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jockos
På 30 mg? Tja, sötsuget dämpas väl. Det är inget man känner, snarare en avsaknad av en känsla. Lite piggare kanske. Du har petat i dig ~en kopp kaffe med, så om du brukar "reagera" på koffein borde du känna de effekterna.

Det tar några minuter, innan du känner något. Men förvänta dig inte för mycket på 30mg. Vad ska du göra? Träna?

Ja, jag ska träna
Citera
2008-08-06, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Vad menar du med "känna något" ? menar du att du förväntar dig få ngt slags rus av Efedrin?

Nej det gör ja inte, men trodde att man skulle märka någon skillnad mot vanligt.
Citera
2008-08-06, 14:31
Medlem
m96mafrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anafantast
Alltså... beställde från medinc. Tog 30mg effe, 200mg koffein och 250mg asperin och känner inte något. Jag väger 53kg och har aldrig provat på något liknande så jag tycker att jag borde känna något! Brukar ju reagera på kaffe!
Hur lång tid brukar det ta från det att man stoppat i sig tabletterna tills man känner något?

Jag behöver ca 150 mg för att få en energikick.
Citera
2008-08-06, 22:13
Medlem
shuffles avatar
vah?!, seriöst? första gången tog jag 30ed/300koff/300asp, sen tog jag 30 mg efter typ 20 min och man kände allafall av det ganska rejält när det väl kom igång, svettades när jag stod stilla......

i nuläget brukar jag ta 90mg/400koff/300asp och nja kicken är borta om man säger så, fast man känner sig avslappnad på ett sett och aktivera sig och göra saker. Det är bra klöss i MedInc: s efedrin btw

ta mer efedrin om du inte känner nåt
Citera
2008-08-06, 22:16
Medlem
narkis avatar
glömmer aldrig första gången, 50mg efedrina level, dom äre inge fel på lovar jag!

50mg efedrin och typ 10 STARKA kaffekoppar.
Jävlar kunde inte stå stilla på gymmet, dansade runt mellan övningarna.
men vill inte ens tänka på ATn jag fick, usch fyfan
Citera
2008-08-06, 22:17
Medlem
shuffles avatar
Överträna bara inte...jag tränade 4-8 timmar / dag första veckan, ont i kroppen som fan nu Men det var ju så jävla najs att inte kunna bli trött liksom.

Vet nån om vad för doser man kan vara uppe i utan att man typ ska få en hjärtattack? t.ex om det är safe på 150/200/250mg? om man inte har nån tolerans? (har ej vågat gått över 120mg atm)
Senast redigerad av shuffle 2008-08-06 kl. 22:20.
Citera
2008-08-06, 23:02
Medlem
Den här frågan hör väl kanske bättre till dopningsforumet men iaf. Är sugen på att köra med effedrin ett tag tänkte köpa ett pac från MedInc. Frågan är hur mycket jag bör inta från början? är 30mg lite, jag är 192 lång och väger ca 87kg.
Citera
2008-08-06, 23:20
Medlem
hehe okej Alltså hur länge bör jag köra för att det ska ge något i fettförbränningsväg med efedrin? märkbart alltså
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in