• 1
  • 2
2008-08-07, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnar_
hehe okej Alltså hur länge bör jag köra för att det ska ge något i fettförbränningsväg med efedrin? märkbart alltså

beror mest på din kost och hur mycket du rör på dig, då effedrin höjer din ämnesomsättning med någon % bara

Mvh
Citera
2008-08-07, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shuffle
vah?!, seriöst? första gången tog jag 30ed/300koff/300asp, sen tog jag 30 mg efter typ 20 min och man kände allafall av det ganska rejält när det väl kom igång, svettades när jag stod stilla......

i nuläget brukar jag ta 90mg/400koff/300asp och nja kicken är borta om man säger så, fast man känner sig avslappnad på ett sett och aktivera sig och göra saker. Det är bra klöss i MedInc: s efedrin btw

ta mer efedrin om du inte känner nåt

Tog 30mg efter 30min och då kände jag. Idag räckte det med 30mg i två olika omgångar. Men det jag känner av är att jag saknar hungern helt och hållet, känns skitkonstigt. Plus att jag orkar med en träning som jag inte borde orka med. Shysst känsla fast ändå lite obehagligt.
Citera
2008-08-08, 05:06
Medlem
PhantomBlots avatar
Tror att TS kan få bättre råd om efedrin i samband med träning i Doping. Flyttar tråden dit.

Centralstimulantia -> Doping

/mod
Citera
2008-08-09, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnar_
hehe okej Alltså hur länge bör jag köra för att det ska ge något i fettförbränningsväg med efedrin? märkbart alltså

Kör 30mg effe, 300mg koffein 3ggr per dag i 2 veckor on 1vecka off i ca 1,5månad så ska de ge resultat och glöm inte kosten och absolut inte träningen, promenaderna!
Senast redigerad av Better Body 2008-08-09 kl. 13:18.
Citera
2008-08-09, 13:25
Medlem
Berntsons avatar
Hur mycket effedrin borde man ta innan träning om man vill ha en skaplig "kick" ?
Citera
2008-08-09, 14:21
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berntson
Hur mycket effedrin borde man ta innan träning om man vill ha en skaplig "kick" ?

det är från person till person, börja med lågdos och arbeta dig uppåt...
Citera
2008-08-09, 14:24
Medlem
Berntsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
det är från person till person, börja med lågdos och arbeta dig uppåt...

När börjar doserna bli farliga ? Alltså hur höga doser för att det ska börja bli farligt ?
Citera
2008-08-09, 16:44
Medlem
onemanarmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berntson
När börjar doserna bli farliga ? Alltså hur höga doser för att det ska börja bli farligt ?

Det har jag också funderat på, svar på frågan finnes här: https://www.flashback.org/showthread.php?t=707069
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in