Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-25, 15:56
  #529
Medlem
Hwals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
Ser så ut i alla fall. Men inget är väl 100% klart ännu eller har jag missat något?

Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Vad har hänt nu och vem tar över?

Inget bestämt än mer än att det inte läggs ned, det skall också finnas flera intressenter.

'Som det ser ut just nu fortsätter dialogen med några intressenter och vi kommer inte att stänga ner filmtipset.se. Inget kommer att ske utan att ni användare får besked i god tid om vad som händer framöver. Vi ber att få återkomma så snart som vi har mer information.

Med vänliga hälsningar'
Citera
2017-03-25, 16:09
  #530
Medlem
enkeltulipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hwal
Inget bestämt än mer än att det inte läggs ned, det skall också finnas flera intressenter.

'Som det ser ut just nu fortsätter dialogen med några intressenter och vi kommer inte att stänga ner filmtipset.se. Inget kommer att ske utan att ni användare får besked i god tid om vad som händer framöver. Vi ber att få återkomma så snart som vi har mer information.

Med vänliga hälsningar'

Glädjer mig!

Jag har funderat över att exportera mina betyg men kommit fram till att det är meningslöst. Men det skulle kännas väldigt sorgligt eftersom jag använt filmtipset sen tonåren och har skrivit en massa både efterblivna och intressanta kommentarer om filmer där, även haft många konversationer med andra osv. Det har helt enkelt varit en stor del av mitt liv, och jag använder fortfarande det för att se vad jag kommer tycka om filmer - stämmer ofta någorlunda.
Så jag hoppas det går vägen!
Citera
2017-03-25, 17:48
  #531
Medlem
Tobias123s avatar
Fan vad kul!! Hittade denna sidan i juni förra året så inte använt ft så länge men den är grym! Fått mig o se massa olika sorters filmer jag förmodligen hade missat utan sidan. För o inte nämna det här forumet.
Citera
2017-03-27, 01:39
  #532
Medlem
BarryHeros avatar
Allt var ett PR-trick. Visste det!
Citera
2017-03-27, 01:57
  #533
Medlem
sim-man92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Allt var ett PR-trick. Visste det!
Vilket jävla pr-trick i så fall, har bara fått mig att släppa filmtipset helt.
Citera
2017-03-27, 02:01
  #534
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Allt var ett PR-trick. Visste det!
Vad står det på sidan nu då?
Citera
2017-03-27, 19:36
  #535
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Vad står det på sidan nu då?


"Ett glatt besked! Fortsättning följer!
Som det ser ut just nu fortsätter dialogen med några intressenter och vi kommer inte att stänga ner filmtipset.se. Inget kommer att ske utan att ni användare får besked i god tid om vad som händer framöver. Vi ber att få återkomma så snart som vi har mer information.
Med vänliga hälsningar,
Filmtipset.se"

Det står alltså samma sak som det gjorde för ett par dar sen.
__________________
Senast redigerad av Svarta-Skatan 2017-03-27 kl. 20:13.
Citera
2017-03-30, 19:28
  #536
Medlem
negerjaevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hwal
Inget bestämt än mer än att det inte läggs ned, det skall också finnas flera intressenter.

'Som det ser ut just nu fortsätter dialogen med några intressenter och vi kommer inte att stänga ner filmtipset.se. Inget kommer att ske utan att ni användare får besked i god tid om vad som händer framöver. Vi ber att få återkomma så snart som vi har mer information.

Med vänliga hälsningar'

Vilken lättnad!
Citera
2017-08-18, 18:01
  #537
Medlem
H4C35G36s avatar
Skulle inte Filmtipset lägga ned i mars? Varför finns de kvar?
Citera
2017-08-18, 22:50
  #538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H4C35G36
Skulle inte Filmtipset lägga ned i mars? Varför finns de kvar?

Om du läser några inlägg före dig;

"Ett glatt besked! Fortsättning följer!
Som det ser ut just nu fortsätter dialogen med några intressenter och vi kommer inte att stänga ner filmtipset.se. Inget kommer att ske utan att ni användare får besked i god tid om vad som händer framöver. Vi ber att få återkomma så snart som vi har mer information.
Med vänliga hälsningar,
Filmtipset.se"
Citera
2019-02-07, 14:36
  #539
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickleanddimes
Om du läser några inlägg före dig;

"Ett glatt besked! Fortsättning följer!
Som det ser ut just nu fortsätter dialogen med några intressenter och vi kommer inte att stänga ner filmtipset.se. Inget kommer att ske utan att ni användare får besked i god tid om vad som händer framöver. Vi ber att få återkomma så snart som vi har mer information.
Med vänliga hälsningar,
Filmtipset.se"
Nu har det gått ett och ett halvt år och inte mycket har hänt. Den nya ägaren verkar tragiskt nog ha gått bort vid blott 25 års ålder och det verkar inte vara någon som sköter sidan.

Buggar - t ex går det inte radera kommentarer, se andras betyg på nyare filmer, eller bli en betalande stödmedlem (!) - som funnits i snart ett år finns fortfarande kvar och åtgärdas inte.

Någon här som fortfarande håller till på Filmtipset? Jag älskar sidan men det är trist hur det sköts och tragiskt att den nya ägaren har gått bort. Filmtipset verkar tyvärr ha gjort sitt.

Försökte gå över till Letterboxd för cirka 18 månader sedan men den sidan är ju klart underlägsen Filmtipset.
Citera
2019-02-07, 15:34
  #540
Medlem
Den sajten kommer jag allt ihåg! Visst var det en blå färg på layouten för en massa år sedan?

Trist om den skulle behöva läggas ner... www.moviezine.se finns dock kvar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback