2008-10-18, 17:37
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Men finns det någon möjlighet att det kan ha varit skor som liknat VANS, som CS har haft och inte just VANS?

Har hon sagt själv att hon ägt just ett par VANS? (Jag har inte FUP framför mig just nu och kommer inte ihåg på rak arm, vad det står om detta där) Eller hur vet man att hon haft skor av just det märket och inte ett par likadana i utseendet?

Hon nekade till att ha ägt ett par Vans, men när de visade henne en bild där hon har just ett par vans så ändrade hon sig.
Har du FUP så borde du väl minnas den bilden?!
2008-10-18, 17:41
Medlem
Frubeates avatar
Citat:
Men finns det någon möjlighet att det kan ha varit skor som liknat VANS, som CS har haft och inte just VANS?

Har hon sagt själv att hon ägt just ett par VANS? (Jag har inte FUP framför mig just nu och kommer inte ihåg på rak arm, vad det står om detta där) Eller hur vet man att hon haft skor av just det märket och inte ett par likadana i utseendet?

Om jag inte minns fel så finns det en bild av CS där hon har just VANS skor på fötterna. Jag tycker jag minns att man kunde se märkeslappen på sidan av skon.
Senast redigerad av Frubeate 2008-10-18 kl. 17:51. Anledning: skrivfel
2008-10-18, 17:53
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Hon nekade till att ha ägt ett par Vans, men när de visade henne en bild där hon har just ett par vans så ändrade hon sig.
Har du FUP så borde du väl minnas den bilden?!

Ja, jag kommer ihåg bilden, men skulle inte kunna svära på att det var ett par VANS-skor och inte en kopia (som ju inte sällan tillverkas från märkesvaror). Det var därför jag frågade.
2008-10-18, 18:05
Medlem
Frubeates avatar
Citat:
Ja, jag kommer ihåg bilden, men skulle inte kunna svära på att det var ett par VANS-skor och inte en kopia (som ju inte sällan tillverkas från märkesvaror). Det var därför jag frågade.

Så du menar att det kan tänkas att CS har haft et par piratVANS??
2008-10-18, 18:08
Bannlyst
Citat:

Hon har aldrig förnekat att hon haft ett par äkta VANS.
2008-10-18, 18:10
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frubeate
Så du menar att det kan tänkas att CS har haft et par piratVANS??

Har ingen aning om det finns. Undrade bara om det är säkerställt att det är VANS hon haft och att det bekräftats av de som sett hennes skor. Annars skulle det ju i princip kunna vara skor, som är mycket lika VANS. Och att de personer som vittnat om att hon haft det, kanske bara beskrivit hur skorna såg ut, och inte sagt: "Hon hade VANS-skor på sig, det vet jag för jag har sett dem" (För att förtydliga hur jag menar)
2008-10-18, 18:21
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Har ingen aning om det finns. Undrade bara om det är säkerställt att det är VANS hon haft och att det bekräftats av de som sett hennes skor. Annars skulle det ju i princip kunna vara skor, som är mycket lika VANS. Och att de personer som vittnat om att hon haft det, kanske bara beskrivit hur skorna såg ut, och inte sagt: "Hon hade VANS-skor på sig, det vet jag för jag har sett dem" (För att förtydliga hur jag menar)

Eftersom du vill antyda att det kan ha rört sig om ett par piratVans så undrar jag hur du anser att vittnena ska ha sett att det just var ett par piratkopior?
2008-10-18, 18:31
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Eftersom du vill antyda att det kan ha rört sig om ett par piratVans så undrar jag hur du anser att vittnena ska ha sett att det just var ett par piratkopior?

Jag har bara frågat, inte menat att det skulle vara frågan om en piratkopia. Jag menar att det kanske lika gärna kan ha varit en annan sorts sko, som kan ha likadant utseende som VANS. Och det är därför jag undrar om vittnena varit säkra på att det varit just VANS-skor CS har haft och inte en annan sort (med annan sula, i så fall).
2008-10-18, 18:33
Bannlyst
Citat:

Det mest fantastiska tycker jag är dessa "lokala experter" som "vet" att just dessa skor lämnat avtrycket i huset, hur vet de det? Leta istället efter skor som finns, typ i arboga trakten. övrigt kan de inte få in C i huset.
2008-10-18, 18:39
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Det mest fantastiska tycker jag är dessa "lokala experter" som "vet" att just dessa skor lämnat avtrycket i huset, hur vet de det? Leta istället efter skor som finns, typ i arboga trakten. övrigt kan de inte få in C i huset.

Nu är det ju så att C.S som ägt ett par sådana skor befann sig just i Arboga den 17 mars.
2008-10-18, 18:39
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se

Om CS har erkänt att hon haft ett par VANS, då kommer saken i annat ljus. Men jag kom inte ihåg om hon gjort det eller inte och det var därför jag undrade.

Om det nu inte skulle vara så att CS haft just ett par VANS, så kommer även skoavtrycken i annat ljus... Men om det är så som wildone skrev, att hon aldrig förnekat att hon ägt ett par sådana skor,så får jag lita på det (eftersom jag inte har FUP här).
2008-10-18, 18:40
Bannlyst
Citat:
Nu är det ju så att C.S som ägt ett par sådana skor befann sig just i Arboga den 17 mars.

Är ju inget bevis för att det är de skorna som avtrycket kommer från, eller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in