2008-08-07, 10:52
Medlem
Irriterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Beskriv gärna hur du menar att om hon varit gravid eller inte på något sätt styrker att hon är skyldig.

Gäller samma om det handlar om en utdragen visdomstand?
Om hon inte varit gravid, styrker det åtminstone hennes lögner. Och varför ljuger hon så mycket?
2008-08-07, 10:55
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Beskriv gärna hur du menar att om hon varit gravid eller inte på något sätt styrker att hon är skyldig.

Gäller samma om det handlar om en utdragen visdomstand?
Om hon hittar på ett gemensamt barn så tycker iaf jag att det bevisar hennes besatthet. Motivet byggs då på.

Håller du inte med?
2008-08-07, 10:58
Bannlyst
Sambo säger att den första han tänkte på var pappan, samt att han inte det minsta känt något hot mm från CS. Nu säger moderns far att det första han tänkte på var CS... Skumt då han vet om pappans aggresivitet men väljer att rikta sig mot CS som inte på något sätt visat dessa tendenser till våld. Var har han fått dessa tankar ifrån...
2008-08-07, 11:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Irriterad
Om hon inte varit gravid, styrker det åtminstone hennes lögner. Och varför ljuger hon så mycket?

Hänvisar var jag skrev att silbersky sagt. samt att det har inte med om hon är skyldig eller inte. Troligen har du någon gång ljugit, har du åxå mördat då isåfall.
2008-08-07, 11:02
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Sambo säger att den första han tänkte på var pappan, samt att han inte det minsta känt något hot mm från CS. Nu säger moderns far att det första han tänkte på var CS... Skumt då han vet om pappans aggresivitet men väljer att rikta sig mot CS som inte på något sätt visat dessa tendenser till våld. Var har han fått dessa tankar ifrån...

NJ var nog på tapeten först.

Citat:
– Ja, vi diskuterade om NJ, och började NN berätta att han hade eventuellt ett barn till med tyskan, och då sa jag att ”jag vet, det där har E berättat”. Och då pratade vi om att hon inte väl kunde ha ett sådant agg att hon gjorde något sådant här
http://www.aftonbladet.se/nyheter/arbogamorden/article3049335.ab
2008-08-07, 11:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Om hon hittar på ett gemensamt barn så tycker iaf jag att det bevisar hennes besatthet. Motivet byggs då på.

Håller du inte med?

Om du följt med och läst om borderline beteendet, så förstår du mer.
2008-08-07, 11:04
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Om du följt med och läst om borderline beteendet, så förstår du mer.
Är det konstaterat att hon har en borderline-störning nu då?
2008-08-07, 11:06
Medlem
BoISarens avatar
Förhoppningsvis så kommer väl reservdagen i morgon att användas till fler förhör med CS?!
http://www.domstol.se/templates/DV_InfoPage____8524.aspx
2008-08-07, 11:09
Bannlyst
Kroppsminne

I Aftonbladet citeras E:s lillasyster där hon säger att E har ett kroppsminne att det är en tjej som gjort det.
Kroppsminne är för mig ett rött skynke. Lisbeth Palme och hennes minnespsykologskompisar talade mycket om detta och domstolen avfärdade då kroppsminne helt.
SÅC brukar för övrigt ofta tala om kroppsminnen. Kan det månne komma därifrån?
2008-08-07, 11:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
NJ var nog på tapeten först.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/arbogamorden/article3049335.ab

den första sambo tänkte på när han förhördes på plats direkt efter brottet var pappan...

Moderns far var den som först tog upp CS, Han dissar helt en kille han vet gett sig på sin dotter och är aggressiv för att istället ta upp en för han icke våldsam efterhängsen tös till sambon... För sambon har i det läget inte pratat om CS då han inte överhuvutaget känt något hot från henne...
2008-08-07, 11:10
Medlem
JaneCs avatar
Citat:
samt att det har inte med om hon är skyldig eller inte.
Om en person kan påvisas med lögn i 50 % av personens utsagor så ökar ju inte direkt trovärdigheten i de övriga 50 %:en. Måste vi verkligen diskutera så elementära saker?

Med ditt resonemang så finns det ju egentligen aldrig nån mening med att fråga nåt annat än "Var det du som gjorde det?" om och om igen.
2008-08-07, 11:11
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
den första sambo tänkte på när han förhördes på plats direkt efter brottet var pappan...

Moderns far var den som först tog upp CS, Han dissar helt en kille han vet gett sig på sin dotter och är aggressiv för att istället ta upp en för han icke våldsam efterhängsen tös till sambon... För sambon har i det läget inte pratat om CS då han inte överhuvutaget känt något hot från henne...
Har du läst FUP och förhören med RJ?

Edit (från AB)
Citat:
I ett förhör dagen efter morden säger du att NN skulle berättat för kvinnan att han hade blivit plastpappa?

– Nej, jag kommer ihåg lite av det där... Samtidigt var det så att på morgonen den 18:e mars pratade NN med mig om det här och att barnens pappa kanske skulle vara skyldig, och det var då jag fick veta det här om plastpappa och det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in