2008-08-06, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Inte för att försvara tyskan, men det kan vara att han var den ende hon kände vid det tillfället.

Givetvis kan det vara så. Och i efterhand så har ett helt drös med vänner tillkommit som hon skyddar med sitt "liv" EDIT: i Just Köping
2008-08-06, 19:39
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
CS vittnesmål vittrar sönder vid varje svar. När det inte är brist på svar lämnar hon svar som skulle kunnat komma från "Pippi Långstrump", eller så säger hon helt frankt; det pratar jag inte om.
Hon skrattar vid tillfällen då målsägande får ont i kroppen.........
Hon ler när hjärtat gråter hos de drabbade..................

CS är inte knepig. Hon är en trasig människa som kanske har gjort något som ännu inte hunnit fram till hennes inre ännu. Vid ett tillfälle brast det idag. Det var ett kort tillfälle och hon återhämtade sig snabbt.
Men något brast inom henne för en kort sekund... glöm inte det i de fortsatta förhören.

Hon gråter dock när det talas om hennes sjävmordsförsök eller uppbrottet med T. När det är något som rör henne. Men inte en min när man talat om barnen och läst upp obduktionsprotokoll os v. Märklig människa.
2008-08-06, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
Nu sa hon faktiskt " jag är den enda personen här som vet att mördaren är på fri fot". Och "här" syftar då på lokalen hon befann sig i. Men jag vet inte hur hon vet att mördaren inte fanns i samma lokal.

Är Magazin24´s rapportering felaktig? Har du någon annan källa?
2008-08-06, 19:40
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rägg Hägg
Är Magazin24´s rapportering felaktig? Har du någon annan källa?

Det står väl inte i deras rapportering att hon vet vem det är?!
2008-08-06, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cookie777
Det står väl inte i deras rapportering att hon vet vem det är?!

Jag skrev omedvetet. Eftersom ingen annan har vetskap är hon mördaren. Sen ljuger hon om att denne är på fri fot.
Självklart lätt att bortförklara med att det är felsägning, underförstått att mördaren vet.
Men för mig är det typiskt såna fel klantskallar gör när dom gjort något de inte borde.
2008-08-06, 19:46
Bannlyst
Citat:
Hon gråter dock när det talas om hennes sjävmordsförsök eller uppbrottet med T. När det är något som rör henne. Men inte en min när man talat om barnen och läst upp obduktionsprotokoll os v. Märklig människa.

Brukar du gråta när andra människors barn du inte känner dör? Visst har man medkänsla men man behöver ju inte stortjuta för det. Alla reagerar väl olika.
2008-08-06, 19:47
Medlem
dequelos avatar
Citat:

Precis. Jag har stått på röda korsets second hand hela dagen och lyssnat på P1. Hon tar ju tillbaka allt hon säger hela tiden och skrattar ibland. Har stått och avskytt henne med en massa pensionärer hela dagen idag.
2008-08-06, 19:47
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rägg Hägg
Jag skrev omedvetet. Eftersom ingen annan har vetskap är hon mördaren. Sen ljuger hon om att denne är på fri fot.
Självklart lätt att bortförklara med att det är felsägning, underförstått att mördaren vet.
Men för mig är det typiskt såna fel klantskallar gör när dom gjort något de inte borde.

Ok så läste nog inte jag hennes uttalande. Jag såg det mer som ett försök att säga att hon var oskyldigt, men ett ganska märkligt sådant förvisso. Det hade nog varit bättre (för hennes) del om hon uteslutit den meningen helt. Jag kan inte direkt se vart hon ville komma med den. För hon fick ju inte direkt frågan om det var hon som var GM.
2008-08-06, 19:48
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eloge
Vi skall komma ihåg att mållganteorin har varit uppe i trådarna förut. Då gällde det ALLA CS vänner. Nu är det tydligen bara CS vänner i Köping som innefattas i mållganteorin.

Njae..jag vet inte precis om det är en "teori"?
Dessa "vänner" i Köping känns bara väldigt avlägsna o då det hållits förhör med även Köpingsbor o dessa hamnat i slasken så undrar man lite om de förhörda Köpingsborna inte heller har en aning om de nytillkomna, för faktum är att CS inte nämnt dem tidigare. En förklaring skulle ju vara att damma av det gamla "knarkspåret" fast nu i ny skepnad men personligen tror inte jag på det. Hur tror du nu eloge efter förhören m CS?
2008-08-06, 19:49
Medlem
Skyldig

[/b][/b]
Citat:
Ursprungligen postat av kprea
som en räv i en hönsgård full av döda höns!
Om jag vore fader till barnen skulle CS varit död nu. Tro mig.
Undrar hur en del är funtade här som tvivlar på CS skuld, motorn går på fullvarv hos er men ingen sitter bakom ratten.

Jag håller med dig till fullo. Hon är skyldig
2008-08-06, 19:49
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beccasin
Brukar du gråta när andra människors barn du inte känner dör? Visst har man medkänsla men man behöver ju inte stortjuta för det. Alla reagerar väl olika.

Jag har läst obduktionsprotokollen och grät jag inte helt så var jag bra nära. Jag skrev väl heller inte att hon borde stortjuta, men de flesta skulle nog iaf visa någon slags reaktion.
2008-08-06, 19:52
Medlem
Bisarrt

Ibland undrar man hur fan folk funkar. De som inte ser att det inte kan finnas en annan gärningsman måste vara totalt blinda, eller spelar någon slags spel.

Beaver och Veckans Klubba, vad kommer ni ifrån för planet? Är detta ert sätt att använda era famous 15 minutes på eller?

Det kanske är så att ni är de där hemliga Köpingsvännerna. Ring åklagaren och säg att ni kan rentvå CS.

Indiciekedjan är ju tusen mil lång precis som hennes ego, och Beaver, du väljer att fastna vid att T hoppat runt bland blodpölarna på ett för dig nisstänkt sätt, och höjer därför honom, efter detta till misstänkt nummer ett?!

Läs FUP noggrant, och se vad som där sägs och skrivs, inte minst förhören med CS. Det som hon ljugit om idag och igår är rent löjeväckande, och kan man inte sätta dit henne efter det här så får man inget avslut på detta.

Tänk på de stackars barnen, jag kan bara inte sätta mig in i hur det känns att förlora sina barn på detta sättet, men någon slags upprättelse får de när de fäller CS.

Tänkte också på att det är 18,5 km ut dit CS ska ha gått i Arboga för att titta på en runsten som hon aldrig fann efter tre besök, samt att hon tog tre bilder som aldrig fanns.

Tänk efter lite här. 18,5 km, det måste ta minst 2 timmar att gå dit, och CS säger i FUP att hon gått i maklig takt vilket ger en tid på kanske 3 timmar. Hur är det möjligt att hon hinner ut dit, vistas där i en timme och sen går tillbaka till tåget? Fullkomligt omöjligt.
Det finns ingenting som hon sagt som på något sätt kan fria henne från misstankarna, tvärtom efter igår och speciellt idag.

Dessutom undrar man ju hur hon gjorde med sina kläder efter mordet, jag menar att hon måste ju haft blod på kläderna överallt. Om hon åkte tåg direkt efteråt måste ju någon ha sett det. Kommentarer på det?

Detta är en mycket mycket sjuk människa vi talar om, och jag tror inte hon bör släppas ut på mycket lång tid.
Senast redigerad av millo666 2008-08-06 kl. 19:55.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in