2008-08-17, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Jodå. men då får du finna dig i att jag påpekar att du inte har några motargument, och att de flesta människor anser att kritik utan argument väger väsentligt lättare än kritik med argument.

Åjo. Det är, för någon som har följt trådarna i deras helhet, extremt påfallande hur det på "CS-skuldskeptikersidan" hela tiden dyker upp nyreggade debattörer i tråden med precis samma åsikter och argumentationssätt som de som redan finns (eller har funnits men blivit bannade). Du är bara en sen ackvisition i en lång, lång rad.

Jag hoppas du inte menar mig?!? Jag har följt debatten länge, hade tidigare ett annat konto som jag för läääänge sedan använde i en helt annan diskussion men som nu när jag skulle använda det inte gick att posta med (madame_b)
Att jag sedan postat i tråden om alternativa gm har inget med att göra att jag skulle vara CS-skeptiker. Inlägget passade bäst där. Måste man ha "sin" gm klar för att få vara med och diskutera?
2008-08-17, 00:48
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lupine
[/b]

Jag hoppas du inte menar mig?!? Jag har följt debatten länge, hade tidigare ett annat konto som jag för läääänge sedan använde i en helt annan diskussion men som nu när jag skulle använda det inte gick att posta med (madame_b)
Att jag sedan postat i tråden om alternativa gm har inget med att göra att jag skulle vara CS-skeptiker. Inlägget passade bäst där. Måste man ha "sin" gm klar för att få vara med och diskutera?

Jag vet inte om du kan vänta dig något svar från Hamilkar. Han verkar i alla fall ha ignorerat min fråga ang. detta... Hoppas jag har fel!
2008-08-17, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Ska FG förhöra turistvärdinnorna om C besök i turistinformation med utgångspunkt bilderna från station och misstolkningar av kartan.
Sprattla på bena och fundera lite själv.

Har vi inte fastslagit att CS besök på turistbyrån i Arboga skedde sommaren 2007 ihop med T och att det är minnen från det besöket som hon försökt använda sig av i sina förklaringar om sina förehavanden under marsresorna 2008.
2008-08-17, 00:53
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:
Samliga indicier som inte leder till villan med teknisk bevis?
Bättre att FG sätter sig med en kristallkula och spånar på vad nästa steg blir till att fälla en gm.
Ska FG förhöra turistvärdinnorna om C besök i turistinformation med utgångspunkt bilderna från station och misstolkningar av kartan.

Hmmmm..... Det är tänt men det verkar inte vara någon hemma!
Dina inlägg blir konstigare och konstigare och du svarar fortfarande utan slingrar dig bara. Så enligt dig är det endast teknisk bevisning i form av DNA-spår som kan fälla CS? Alla indicier som pekar åt hennes håll är helt tagna ur det blå eller?
Sprattla med bena! - tulpanen, du är för söt!
2008-08-17, 00:56
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Samliga indicier som inte leder till villan med teknisk bevis?
Bättre att FG sätter sig med en kristallkula och spånar på vad nästa steg blir till att fälla en gm.

Raring, du kanske borde sova, för ditt resonemang håller inte
2008-08-17, 00:59
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasPralin
Hmmmm..... Det är tänt men det verkar inte vara någon hemma!
Dina inlägg blir konstigare och konstigare och du svarar fortfarande utan slingrar dig bara. Så enligt dig är det endast teknisk bevisning i form av DNA-spår som kan fälla CS? Alla indicier som pekar åt hennes håll är helt tagna ur det blå eller?
Sprattla med bena! - tulpanen, du är för söt!
Men visst vore det otäckt om ett foto på ett par skor, försvunnen/borttappad hammare och ovilja till att blotta sitt privatliv leder till en dom för mord?
2008-08-17, 00:59
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lupine
Måste man ha "sin" gm klar för att få vara med och diskutera?

Denna tråd diskuterar rättegången etc. Alternativa gm debatteras på följande tråd: https://www.flashback.org/showthread.php?p=12456694#post12456694

Citat:
Ursprungligen postat av TheZoo
Det underlättar nog om du joinar dårklubben som är 100% säker.

2008-08-17, 01:01
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Har vi inte fastslagit att CS besök på turistbyrån i Arboga skedde sommaren 2007 ihop med T och att det är minnen från det besöket som hon försökt använda sig av i sina förklaringar om sina förehavanden under marsresorna 2008.
Då ryker FGs turistvärdinnor i båset och ytterligare än tyngd i åklagarens bevis.
2008-08-17, 01:03
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:
Men visst vore det otäckt om ett foto på ett par skor, försvunnen/borttappad hammare och ovilja till att blotta sitt privatliv leder till en dom för mord?

Jo men så är det nog - åklagaren har endast dessa 3 saker att ta upp, absolut inget annat som leder i riktigt mot CS som gm!
2008-08-17, 01:03
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:

Tror du helt seriöst att det bara är på de grunderna som hon är misstänkt?
2008-08-17, 01:05
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasPralin
Jo men så är det nog - åklagaren har endast dessa 3 saker att ta upp, absolut inget annat som leder i riktigt mot CS som gm!
Åklagarens tyngsta bevis är vad? berätta är du snäll.
2008-08-17, 01:06
Medlem
Citat:

Är det allt som pekar på CS enligt dig?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in