Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla

Sades av en man som själv blev nekad alkohol i baren pågrund av fylla.
Får se om A-laget blir FGs hemliga kort.
I den mån det är sant är det ju dessutom inte ovanligt att kvinnor på krogen är otrevliga mot överförfriskade män.
Vad jag fortfarande undrar är vad FG vill ha sagt. Att CS ljuger om sina skor, sina förehavanden i Arboga, en sjuklig besatthet vid T. osv. ser jag som mer eller mindre starka indicier. Det är åklagarens plikt att ta upp alla det, sen så får sedan rätten med dessa i åtanke försöka göra en helhetsbedömning.
Men att hon eventuellt varit otrevlig mot en kille på krogen, vari ligger "indicievärdet" i detta? Det är inte en retorisk fråga, jag är uppriktigt nyfiken.