Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Är detta en av de troende arbogaklanen som tar lagen i egna händer och lägger ut CS med bild och allt och beskriver henne som mördare.
visar lite isåfall hur farliga dessa är, att de totalt skiter i svensk lag. Ger själva rätter sig till att döma... Om det visar sig att CS är oskyldig och en annan gärningsman blir fälld. hur gör de då, om CS dessutom blir mördad.
Tänker denna klanen inte utan bara följer nån gud eller röster de hört, ja inte verkar de kärleksfulla och troende i mina ögon iallafall.
Det är ganska löjeväckande att antyda att Arboga är ett fanatiskt religiöst näste som egentligen får skylla sig själva att dessa barn mördats, eller det vore löjeväckande om det inte handlade om en så pass otäck händelse (tycker i alla fall jag!)
Mej veterligen är denne bloggare inte Arbogabo o angående religioner så kan jag bara tala för mej själv när jag säjer att jag finner Kristendomen lika trolig som Kung Arthur sagan eller andra stundtals trevliga berättelser.
Religiösa fanatiker får du nog snarare leta efter i den andra falangen av dessa trådar där fler tidigare uttalat sig om vad Gud gett dem...