2008-12-04, 01:28
Medlem
rohyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
Klorin tar ju död på DNA enligt tidigare inlägg. Innebär det att man aldrig kan få användbart DNA på polskors hår?

Hahaha. Tackar ödmjukast för dagens garv.
2008-12-04, 01:28
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Hon hamnade endast under polisens tidsaxel.
Tydligen stämde inte resten av signalementet in på CS från vittnet A.L och därav sållades hon bort från utredningen.
Snarare att vittnet pga snabb förbipassering inte kunde ge något annat signalement: "Midjekort jacka, jeans, luva uppdragen över huvudet." - Tiden för iakttagelsen: C:a kl. 19.30.
2008-12-04, 01:41
Bannlyst
Fundering, om CS är 100 på att klara sig och därför gått med på att vilat upp sig för att efter hr få ut ett mega fint skadestånd.
Hur ställer sig då alla här som förnekar att det finns möjlighet för en alt gm, kommer ni att göra en helomvändning för det ser mörkt ut för T i det läget om CS frias.
2008-12-04, 01:53
Medlem
rohyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Fundering, om CS är 100 på att klara sig och därför gått med på att vilat upp sig för att efter hr få ut ett mega fint skadestånd.
Hur ställer sig då alla här som förnekar att det finns möjlighet för en alt gm, kommer ni att göra en helomvändning för det ser mörkt ut för T i det läget om CS frias.

Gått med på att vila upp sig, vad menar du? Förövrigt förnekar jag inte en alt gm så det kan jag icka svara på.
2008-12-04, 02:01
Bannlyst
Om CS är 100 säker på att frias, så kanske det inte störde henne så mycket av att fällas i tr för att hon "vet" att hon frias i HR.
Hur som så lär hon få en hel del i skadestånd om hon frias.
Det jag menade var om alt gm som många gnällt över när man tagit upp det, dessa undra jag om de nu tvärvänder. För om CS frias så bör de leta efter nån annan och vem blir det om det inte finns alt gm.
2008-12-04, 02:07
Medlem
rohyps avatar
Citat:
Om CS är 100 säker på att frias, så kanske det inte störde henne så mycket av att fällas i tr för att hon "vet" att hon frias i HR.
Hur som så lär hon få en hel del i skadestånd om hon frias.
Det jag menade var om alt gm som många gnällt över när man tagit upp det, dessa undra jag om de nu tvärvänder. För om CS frias så bör de leta efter nån annan och vem blir det om det inte finns alt gm.

Men hur är det du tänker? Hon skulle ändå behöva sittad häktad till hovrättsförhandlingarna? Att hon fälldes i TR kan hon ju inte påverka på något sätt?
2008-12-04, 02:08
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
vild uno:
Helt underbart inlägga av dig, för att leda bort från det känsliga jag tog upp, så inleder du en mörk smutskastnings kampanj.
Men med det kommer du inte ifrån det som jag nyss tagit upp, svåra frågor för dig att besvara och du vill helst att man glömmer dessa.

Frågan du vill ha svar på har självaste CH svarat på så den hör till arkivet, men visst när du vill smutskasta mig vid svåra frågor visst. Tycker dock det säger mer om dig som person.

CH fick frågan:
Kanske du kan svara på den aktuella frågan vilka som varit i huset bevisligen enl dig, mellan 18:45-19:22? Gör det är du snäll.
På det svara CH:
Emma, barnen, Togge och CS. CS genom indicier.
Detta finns i inlägg 12417

Dig går inte att lära
för dit språk är att svära
vill man dig ge vett
kan man sig få en lavett

för du vill ju alltid ha rätt
om hur allt har skett
och det oavsett
hur det verkligen skett

edit: Men uno du blev så ivrig att du glömde att besvara vem av E & T som kör med lögn om hur E tog sig hem, till fots eller med bil.
Samt T reseskildring där han lämnar 2 olika uppgifter hur resan gått, snälla messa nu inte ner T. Men du kan svar här
Det är intressant att du drar in mig i det hela, men när du ändå pratar om lögnare vill jag fråga dig två saker.

Du har påstått följande:

1. Togge är den enda som bevisligen kan placeras på brottsplatsen vid tiden för morden
Jag vill hemskt gärna att du bemöter det påståendet (lögnen)

2. Togge skrev i sin blogg att han önskade att Saga skulle få dö
Jag vill hemskt gärna att du bemöter det påståendet (lögnen)

Det vore bra för din trovärdighet om du kunde bemöta dessa två påstående så att inte alla tror att du är en medlem som ljuger om allt som passar dina syften...
2008-12-04, 02:16
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Är just sånt här som sänker trovärdigheten hos dessa,,, personer.
Att de stenhårt går ut och hävdar sanningar samt delar ut lite kränkningar till höger och vänster, när de egentligen bara försöker dölja vad som faktiskt finns i olika förhör. Så frågan finns ju kvar om vems trovärdighet vi bör sänka när det gäller T & E.
Det här är på ganska hög nivå så försök att hänga med nu!

Om medlemmar på Flashback försökte att dölja saker som vore positiva för CS vore det en otroligt långsökt att de skulle börja med saker som står i FUP och därmed redan är känt av samtliga inblandade i rättegången...

Svårt va, men det går om du koncentrerar dig!
Senast redigerad av Carl Hamilton 2008-12-04 kl. 02:27. Anledning: stavfel
2008-12-04, 02:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rohyp
Men hur är det du tänker? Hon skulle ändå behöva sittad häktad till hovrättsförhandlingarna? Att hon fälldes i TR kan hon ju inte påverka på något sätt?

hänger du inte med så glöm det, inte hela världen.
2008-12-04, 02:25
Medlem
rohyps avatar
Citat:
hänger du inte med så glöm det, inte hela världen.

Nej men på dig verkar det ju som CS sitter häktad för att hon tror hon blir friad i HR och då kan mjöka staten på pengar. Fan va dina resonemang går i stöpet ett efter ett..
2008-12-04, 02:34
Bannlyst
Hej hamlis, spydig som vanligt, klart man skall försöka misskreditera mig varje gång jag ställer obekväma frågor.
Läs det markerade.

Citat:
Har förklarat men att du inte fattar är inte min sak, sen har du redan bestämt vad mitt svar skulle vara för att du skulle vara nöjd. Sorry förstå vad jag förklarat.

Kanske du kan svara på den aktuella frågan vilka som varit i huset bevisligen enl dig, mellan 18:45-19:22? Gör det är du snäll.
Hamlis svar:
Du har inte besvarat frågan och det spelar ingen roll hur många gånger du skriver något annat. En lögn är alltid en lögn...

Emma, barnen, Togge och CS. CS genom indicier.
2008-12-04, 02:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rohyp
Nej men på dig verkar det ju som CS sitter häktad för att hon tror hon blir friad i HR och då kan mjöka staten på pengar. Fan va dina resonemang går i stöpet ett efter ett..

klart de gör om man inte vill förstå, ett tips att inte läsa så blir din dag ljusare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in