Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
vild uno:
Helt underbart inlägga av dig, för att leda bort från det känsliga jag tog upp, så inleder du en mörk smutskastnings kampanj.
Men med det kommer du inte ifrån det som jag nyss tagit upp, svåra frågor för dig att besvara och du vill helst att man glömmer dessa.
Frågan du vill ha svar på har självaste CH svarat på så den hör till arkivet, men visst när du vill smutskasta mig vid svåra frågor visst. Tycker dock det säger mer om dig som person.
CH fick frågan:
Kanske du kan svara på den aktuella frågan vilka som varit i huset bevisligen enl dig, mellan 18:45-19:22? Gör det är du snäll.
På det svara CH:
Emma, barnen, Togge och CS. CS genom indicier.
Detta finns i inlägg 12417
Dig går inte att lära
för dit språk är att svära
vill man dig ge vett
kan man sig få en lavett
för du vill ju alltid ha rätt
om hur allt har skett
och det oavsett
hur det verkligen skett
edit: Men uno du blev så ivrig att du glömde att besvara vem av E & T som kör med lögn om hur E tog sig hem, till fots eller med bil.
Samt T reseskildring där han lämnar 2 olika uppgifter hur resan gått, snälla messa nu inte ner T. Men du kan svar här

Det är intressant att du drar in mig i det hela, men när du ändå pratar om lögnare vill jag fråga dig två saker.
Du har påstått följande:
1. Togge är den enda som bevisligen kan placeras på brottsplatsen vid tiden för morden
Jag vill hemskt gärna att du bemöter det påståendet (lögnen)
2. Togge skrev i sin blogg att han önskade att Saga skulle få dö
Jag vill hemskt gärna att du bemöter det påståendet (lögnen)
Det vore bra för din trovärdighet om du kunde bemöta dessa två påstående så att inte alla tror att du är en medlem som ljuger om allt som passar dina syften...