Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
att pappan kan ha beställt ett jobb, men barnen råkade vara vakna och det blev helt fel. Varför är det omöjligt att ha det motivet, han denna aggressiva kille skulle fått vårdnaden om sina barn... hur var det med hans knutte kontakter enl dig, är de åxå fridfulla änglar. Skumt att han just vid den aktuella tidpunkten på kvällen kommer på att de måste åka buss å handla, givetvis som glasskvittot spara dessa...Är det en slump att precis vid mordet göra saker som kan bevisas med en tidstämpel... blundar du inte för allt du inte vill tro som inte stämmer med dina önskningar
Mina önskingar? MINA ÖNSKNINGAR?!?!?! Om jag fick önska en enda sak så inte fan skulle det vara att Tyskan ska åka dit för att ha mördat barnen, hade min enda önska slagit in skulle morden aldrig ha inträffat!
Tror du, på fullt allvar, att Nicklas brorsas "knuttegäng" går att anlita för att mörda folk? På fullt allvar? Du tror att alla som åker motorcykel och råkar vara med i en klubb där flera andra delar deras intresse, är presumtiva yrkesmördare?
Och inte nog med att de går att anlita till att mörda vuxna, utan att tveka hamrar de dessutom ihjäl de barn som enligt dig ska vara anledningen till att sagda torped ens anlitades, trots att anledningen till att mörda Emma då helt är borta. Och inte nog med det så överlever Emma, och barnen är de enda som dör. JUST DE barn som inte skulle skadas, för det var ju pga att Nicklas ville ha vårdnaden om dem som han för det första ville ha Emma mördad.
Jo, det låter ju mycket troligare än ett ex som får psykbryt och i affekt mördar och försöker mörda exets nya familj!
Du är ju bäng på riktigt!