Jag visste att många skulle komma och klaga på att programmet är fejk, och att alla är skådespelare osv. Och visst, det rör sig en stor diskussion om programmet ÄR fejk eller inte.
En väldigt väldigt lustig sak jag tänkt på, är OM dom nu är i ett väldigt stort slott (te.x) som spökar utav bara helvete, varför ska dom fejka det då? Då hade dom ju lika gärna bara kunna skita i allt, eller gått in FOR REAL. Själv tror jag programmet KAN ha sina twists and turns och vissa pålagda saker, men jag tror absolut INTE det är fejk.
Derek har som med satt upp mot väggen många gånger och fått fram att han ibland överdriver lite, och "ljuger" men han försvarar sig med det som är så pass lgiskt så det för era hjärnor att smälta - HAN HAR JU INTE RÄTT JÄMT =) Att han 'fungerar' som medium är det inget snack om, men han kanske lägger på lite extra skådespel inför programmet, who knows.
netxis: Att paranormala saker verkligen händer vet jag med att de inte är något snack om. Om nu most haunted gör till sig då och då är inte mitt problem, det är väldigt underhållande!! =D Såg en mindre dokumentär på YT för inte så längesen där dom bevisade att själva det som HÄNDER inte är fejk - då alla reaktioner och skrik inte går att genomföra hos en skådespelare, det är genuina riktiga reaktioner. :P
'Men i första hand är det ett underhållningsprogram där man kan se ett gäng vuxna människor skrika som barn och bli hysteriska för ingenting' @ Dräng-Erik Visste inte om jag skulle gråta eller skratta när jag läste det där.. Du hade säkert kissat ner dig om du hade gått ner själv i en källade på en teater som spökar utav bara helvetet, och en kompressor helt plötsligt går på i 70 decibel precis efter du frågat om dom vill att du ska gå...
avsnitten igår var as bra! =) blev riktigt till mig ibland!
Jag tänker iaf inte missa Most Haunted nästa vecka igen !!