• 1
  • 2
2008-08-04, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Limpfittz
avsnitten igår var as bra! =) blev riktigt till mig ibland!
Jag tänker iaf inte missa Most Haunted nästa vecka igen !!

Kollade på första, och lite av andra avsnittet igår bara för att jag inte hade något annat att göra. Yvette är precis lika hysterisk som alltid, och jag fattar fortfarande inte varför de ska envisas med att ha med en massa blåa och röda spotlights som bakgrundsbelysning på valda ställen när kärringen styltar omkring i sina högklackade lackstövlar och presenterar kvällens program.

Och Derek...ja vad ska man säga. Det enda han gör är att upprepar samma fraser om och om igen som en jävla pappegoja... "...[Derek blundar och ser sammanbiten ut]...she murdered him...[Derek anstränger sig]...she MURDERED him...[och han anstränger sig lite till]...SHE MURDERED HIM."

Man vet inte om man ska skratta eller gråta.
Citera
2008-08-04, 19:47
Medlem
Cryxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanResident

Man vet inte om man ska skratta eller gråta.

Jag skrattar först. Sen gråter jag över att folk sitter och tror på skiten och Yvette o gänget tjänar storkovan.
Citera
2008-08-04, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dräng-Erik
En sak jag älskar med serien är annars Dereks sköna Liverpool-dialekt: "It's a sperret peäääson" "This geääärl was meäääärded"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA det där kan ha varit det roligaste jag läst på flashback! For real, jag skrattade högt i 2 minuter! Han låter ju fan exakt så! *torkar tårar från ögonen*
Citera
2008-10-22, 22:03
Bannlyst
Bump

seriöst, folk underskattar programmet - sitter varje söndag ivrigt och väntar på programmet Det är alltid lika skoj, för er som inte såg sist så är dom på Queen Mary (säsong 6) och det är ett dubbel avsnitt så fortsättningen kommer nästa söndag - KAN INTE VÄNTA

Tankade hela säsong 10, men fick ångest och sket i o kolla på det ^^ känslan att se det på tv'n känns mer verklig.

KOM INTE O SÄG ATT JAG ÄR DEN ENDA SOM SER DETTA (: ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in