2016-02-29, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFreak

Någon som vet hur FAN jag får tag på laborationsuppgifterna? Utöver frågorna ovan så ska två laborationer göras. Men jag HITTAR inte uppgiftsbeskrivningen till dessa labbar. Helt jävla idiotiskt att det ska vara så svårt.

EDIT: Finns i kursbiblioteket.

Tusen tack! Vore det okej om jag kontakter dig senare för att få de kommande uppdragen?
Citera
2016-02-29, 04:32
Medlem
Muntlig examination i Geografi 1 snart, någon dom vet vad som ingår?
Citera
2016-02-29, 15:32
Medlem
Hallå

Jag läser sociologi och har problem på uppgift 2 fråga 3.

Jag ska göra en intervju med sociologisk utgångspunkt men jag fattar fan inte vart man ska utgå ifrån?

Någon som gjort den här som kan ge mig lite vägledning? Min lärare lyser med sin frånvaro.
Citera
2016-02-29, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BFM

Hej
Har gjort den, Pma mig så kan jag hjälpa dig.
Med vänlig hälsning,
Citera
2016-02-29, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flippper16
Ska ha min muntliga examination i Filosofi 1 och Religion 1 om någon vecka. Någon som skulle kunna förklara lite vad läraren frågar för typ av frågor? Vet verkligen inte vad jag ska plugga på mer än att repetera uppdragen

Hej
Har gjort även dessa två haha. Pma mig, jag hjälper gärna till.
Citera
2016-02-29, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BFM

Och även denna har jag gjort. Pma mig så får du det du behöver.

Vill bara säga att jag i princip pluggat upp 2000 poäng på hermods så har en del i bagaget...
Peace
Citera
2016-02-29, 15:58
Medlem
Hejhej alla!
Undrar ifall någon snäll person därute har gjort muntlig examination med Per A i Fysik 2 hermods. Skulle verkligen verkligen behöva din hjälp med lite underlag till vad som kan komma.
Jag har gjort 20 andra kurser så är jättevillig att dela med mig med uppdrag och erfarenhet ifrån examinationer ifall du kan hjälpa mig. Pls
Citera
2016-02-29, 17:28
Bannlyst
Någon som vet ifall det är samma lärare i samma kurser i hela Sverige? Alltså ifall någon läser Kemi 1 i Malmö och någon annan läser kemi 1 i Umeå,kommer de att ha samma uppgifter och samma lärare?

Eller kommer det att vara olika lärare och olika uppgifter eftersom alla lärare testar på olika sätt?samt på den muntliga så kommer de fråga helt andra frågor?
Citera
2016-02-29, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSteal
Någon som vet ifall det är samma lärare i samma kurser i hela Sverige? Alltså ifall någon läser Kemi 1 i Malmö och någon annan läser kemi 1 i Umeå,kommer de att ha samma uppgifter och samma lärare?

Eller kommer det att vara olika lärare och olika uppgifter eftersom alla lärare testar på olika sätt?samt på den muntliga så kommer de fråga helt andra frågor?

Tror det brukar vara samma lärare. Kan vara fler i ämnen som många läser men i kemins fall är det bara hon. När har du muntan?
Citera
2016-02-29, 20:25
Medlem
Någon som har haft Programmering 1 med C#som kan förklara lite hur slutliga provet fungerar?
Kanske vad man bör veta och vad det är man gör.

Uppskattar svar grymt mycket.

Mvh
Citera
2016-03-01, 12:26
Medlem
Vilken studietakt går det att hålla på hermods? Jag skulle behöva fixa en kurs lite snabbt inför hösten. Jag klarar av att läsa in den på en vecka om det nu krävs, frågan är om det öht är möjligt?
Citera
2016-03-01, 15:21
Bannlyst
Någon som läst Engelska 7 på distans på Hermods som kan berätta lite mer om den? Hur många uppdrag? vilka är uppdragen? hur är svårighetsgraden? är det lätt att få bra betyg? hur många inlämningar och hur många muntliga uppgifter? All hjälp uppskattas enormt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in