2008-08-01, 10:21
Medlem
Tanken är mig inte lockande. Jag antar att du vet konsekvenserna. Färre brudar, arbeten få handikapp anpassade byggnader etc.
2008-08-01, 10:22
Medlem
redbean87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H0nken
Hur ska du försörja dig när du amputerat bort dina kroppsdelar då hade du tänkt dig? Leva på soc. bidrag resten av livet eller?

Hur hade du tänkt att finansiera det hela? Det lär ju gå loss på x antal hundra tusen om du nu hittar någon läkare i utlandet som är villig att genomföra detta.

Jobba på mataffärer i kassan i början, hoppas att min bok kommer bli känd, utbildning
2008-08-01, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redbean87
Jobba på mataffärer i kassan i början, hoppas att min bok kommer bli känd, utbildning

Ledsen grabben. Du kmr inte få jobb in någon kassa med en arm ett ben och ett öga. Inte heller hjälper det att publicera en bok.
2008-08-01, 10:24
Medlem
redbean87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DysEleHrt
Tanken är mig inte lockande. Jag antar att du vet konsekvenserna. Färre brudar, arbeten få handikapp anpassade byggnader etc.

Dig lockande nej ^^
Jag är full medveten om alla konsekvenser, är inte rädd för livet, klarar alla utmaningar! Ju längre man varit handikappad desto bättre blir man på't..

Brudar?! Jag är inom ca 1 ½ år brud själv!
Behöver inte en extra brud i min säng, en kille däremot!
2008-08-01, 10:26
Medlem
Citat:
Dig lockande nej ^^
Jag är full medveten om alla konsekvenser, är inte rädd för livet, klarar alla utmaningar! Ju längre man varit handikappad desto bättre blir man på't..

Brudar?! Jag är inom ca 1 ½ år brud själv!
Behöver inte en extra brud i min säng, en kille däremot!

Eh.. könsbyte oxå? ? ? ?
Medlem
redbean87s avatar
Citat:
Ledsen grabben. Du kmr inte få jobb in någon kassa med en arm ett ben och ett öga. Inte heller hjälper det att publicera en bok.

Glömde att tillägga att jag inte kommer genomföra det här om jag inte har en trygg framtid..

Men som anime/manga tecknare kommer det ALLTID att finnas jobb!
Medlem
redbean87s avatar
Citat:
Eh.. könsbyte oxå? ? ? ?
Japp, men det är redan på G!
Får hormoner i höst..
Medlem
Citat:
AJ! O___O
Vill helst vara bedövad, men varför inte, jag är inte rädd för att bli av med några kroppdelar (Huvudet skulle vara lite jobbigt att bli av med dock), tar livet annars väldigt lätt..

Ja självklart, jag vetefan vart man skall vända sig för att få tag på bedövningsmedel, men det är ju ditt beslut och vill du så tycker jag du ska börja lite lätt, för att smaka på kakan så att säga =)
2008-08-01, 10:27
Medlem
Citat:
Vet vad BIID är för något men är osäker om jag har det eller inte, är förståndig och vet vad jag pratar om.
Du kanske skulle inleda med att ta reda på det då?

Du säger att du inte vill ha tips om att söka hjälp, fair enough, men har du varit i kontakt med psykvården? Om inte är det tyvärr det enda tipset som går att ge: Det är där man bör inleda sin resa.
2008-08-01, 10:29
Medlem
redbean87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnåmbord
Ja självklart, jag vetefan vart man skall vända sig för att få tag på bedövningsmedel, men det är ju ditt beslut och vill du så tycker jag du ska börja lite lätt, för att smaka på kakan så att säga =)

Inga problem, känner lite kompisar som sysslar med det mesta..
Men sedan gäller det att kunna sy ihop tån med..
2008-08-01, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LexIcon

Du säger att du inte vill ha tips om att söka hjälp, fair enough, men har du varit i kontakt med psykvården? Om inte är det tyvärr det enda tipset som går att ge: Det är där man bör inleda sin resa.

Det låter rimligt.
2008-08-01, 10:30
Medlem
Citat:
Inga problem, känner lite kompisar som sysslar med det mesta..
Men sedan gäller det att kunna sy ihop tån med..

Ja, jag har tyvärr inga tips på den fronten, hur som helst så hoppas jag innerligt att du dokumenterar det och lägger upp det på ogrish

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in