Resultat: .
.
0%
0 röster
.
0%
0 röster
2017-03-23, 23:49
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MPaska
Bara så vi är överens, är det F******h*** vi pratar om? (Hoppas guderi inte går i taket nu)
Var det inte annex till rb60? Kanske, el troligt, annan funktion också

Nej det är nog inte samma, jag har aldrig hört den här anläggningen benämnas med ett namn på F. Den här ligger bara några km nordväst om rb60.
Citera
2017-03-24, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grishnac
Nej det är nog inte samma, jag har aldrig hört den här anläggningen benämnas med ett namn på F. Den här ligger bara några km nordväst om rb60.

Vilken spännande gåta du bjuder på! Antingen är det anläggning "V" du syftar på, eller så är detta en helt ny bekantskap för mig.
Citera
2017-03-24, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folkfiende
Vilken spännande gåta du bjuder på! Antingen är det anläggning "V" du syftar på, eller så är detta en helt ny bekantskap för mig.

Kan vara V han menar men då tycker jag riktningen nordväst är lite missvisande. Snarare väst.
Citera
2017-03-24, 07:20
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MPaska
Kan vara V han menar men då tycker jag riktningen nordväst är lite missvisande. Snarare väst.

Nej absolut inte den, jag var tvungen att titta på en karta och det är faktiskt rakt norr om RB60, ca 5km. Så då har ni en gåta att fundera på.
Citera
2017-03-24, 07:29
Medlem
Teleslingas avatar
Men vad skådar mitt översynta öga på morgonkvisten? En ny och fräsch gåta att ta tag i! Kul, äntligen lite action i tråden. Äntligen lite "ut med kartor och ficklampor" igen, för att travestera Jönssonligan.
Citera
2017-03-24, 07:33
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Men vad skådar mitt översynta öga på morgonkvisten? En ny och fräsch gåta att ta tag i! Kul, äntligen lite action i tråden. Äntligen lite "ut med kartor och ficklampor" igen, för att travestera Jönssonligan.

Jag skulle inte rekommendera att reka den platsen medelst ficklampa dock, staketen runt inslagen är väl underhållna och skyltarna i bra skick. Dessutom påstod någon att de vid ett besök blivit konfronterade av myndighetspersoner ganska abrupt.

Som sagt, den är en gåta.
Citera
2017-03-24, 07:36
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Jag skulle inte rekommendera att reka den platsen medelst ficklampa dock, staketen runt inslagen är väl underhållna och skyltarna i bra skick. Dessutom påstod någon att de vid ett besök blivit konfronterade av myndighetspersoner ganska abrupt.

Som sagt, den är en gåta.
Ja, nu citerade jag bara Doris i Jönssonligan. Själv har jag varken intresse eller tid för några exkursioner i skog och mark långtbortistan - jag är en skrivbordens och arkivhyllornas elitjägare.

Men roligt med lite aktivitet här som sagt.
Citera
2017-03-24, 07:38
Medlem
Citat:
Nej absolut inte den, jag var tvungen att titta på en karta och det är faktiskt rakt norr om RB60, ca 5km. Så då har ni en gåta att fundera på.

Ok. Men då är det F.
Citera
2017-03-24, 07:41
Medlem
Citat:
Ok. Men då är det F.

Edit: Däremot blir jag lite förvirrad över talet om inslag i pluralis. F har ett. Dock två inhägnade områden.
Citera
2017-03-24, 07:45
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Edit: Däremot blir jag lite förvirrad över talet om inslag i pluralis. F har ett. Dock två inhägnade områden.

F?? Jag har aldrig hört något namn på F, vad skall det stå för?
Citera
2017-03-24, 07:48
Medlem
Vad spännande... skulle vara kul om det är kommer upp nått nytt i ämnet.
Citera
2017-03-24, 07:50
Medlem
Grishnacs avatar
Ah, nu förstår jag, F är för själva berget.......det har jag aldrig använt själv. För mig har den kallats J.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in