2009-02-07, 20:49
Medlem
Frubeates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
a1

De som medvetet tramsar för att störa diskussionen kanske inte vill att teorin ska bli färdig?? Eller ens diskuteras?? Det finns dokumenterat och då syns det mycket tydligt.

Kommer du förresten ihåg om CS var med T till Smedjan? Och var hon med honom ute och festade? Intressant att se möjligheterna som CS haft att träffa människor i KAK-området.

Då tycker jag ni ska göra följande:

Sätt alla de som stör er på ignore.
Då uppnår vi två saker, ni får diskutera i fred, och vi kan en gång för alla få se er färdiga teori :-)
2009-02-07, 21:12
Bannlyst
s4
Citat:
a1

De som medvetet tramsar för att störa diskussionen kanske inte vill att teorin ska bli färdig?? Eller ens diskuteras?? Det finns dokumenterat och då syns det mycket tydligt.

Kommer du förresten ihåg om CS var med T till Smedjan? Och var hon med honom ute och festade? Intressant att se möjligheterna som CS haft att träffa människor i KAK-området.

Nja bara ett svagt minne, men visst träffa hon folk när hon var uppe. Inte min avd att hålla reda på de små bitarna

edit: frubeta pga störningar får du lov att köpa de kompletta teorierna enbart ii bokform. måste ju täcka upp extrakostnaderna.
Senast redigerad av beaver_se 2009-02-07 kl. 21:18.
2009-02-07, 21:13
Medlem
LieDetectors avatar
Citat:
a1

Tramset står du och bävern för, och har gjort så länge. Men du är dig inte riktigt lik nu för tiden nackepa. Nästan så jag undrar om du inte har lite olika personligheter i dig trots allt ...

Tror inte du som jag att CS har haft större möjligheter att träffa folk om hon undvikit att blanda grogg på Valium och sånt otäckt? Ja menar, hon skulle ju ändå ringa T och se till att han var sysselsatt. Då hade det väl ändå varit bättre att hålla sig på den nyktra stigen?
Dessutom måste hon ju träffat en hel del folk när hon studerade, och när hon umgicks på lokal i Stockholm?
The Mollgans måste det ju varit rätt klurigt att hålla kontakten med.
2009-02-07, 21:42
Avslutad
Citat:
T och CS hade tydligen bl.a. en gemensam vän på facebook.

Dessutom är det mycket troligare att hon haft kontakt med någon hon har träffat i KAK-området när hon var tillsammans med T jämfört med dina "Sundsvall och Kristianstads-exempel". Läsarna kan själva bedöma vilket som är troligast.

Och vem var den gemensamme vännen? Nyhet för mig att de har gemensamma vänner, så det vill jag gärna ha källa på.

Det är mycket troligare att CS skulle ha fått vänner i olika delar av landet genom t ex sina kurser eller genom sina egna vänner (eller snarare bekanta) i Sverige än att kontakten med T skulle ha lett till några vänner i KAK-området. Någon som gått en kurs samtidigt med CS kan vara från t ex Gävle och efter en tid flytta tillbaka dit, och håller CS kontakten med denne så har hon hux flux en vän i Gävle. Inte för att något tyder på det, men det vore ju ett troligare scenario än att hon byggt upp en vänskap med någon av Ts vänner bakom hans rygg.
2009-02-07, 21:49
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LieDetector
Tramset står du och bävern för, och har gjort så länge. Men du är dig inte riktigt lik nu för tiden nackepa. Nästan så jag undrar om du inte har lite olika personligheter i dig trots allt ...

Tror inte du som jag att CS har haft större möjligheter att träffa folk om hon undvikit att blanda grogg på Valium och sånt otäckt? Ja menar, hon skulle ju ändå ringa T och se till att han var sysselsatt. Då hade det väl ändå varit bättre att hålla sig på den nyktra stigen?
Dessutom måste hon ju träffat en hel del folk när hon studerade, och när hon umgicks på lokal i Stockholm?
The Mollgans måste det ju varit rätt klurigt att hålla kontakten med.
Vem säger att inte någon köpingbo hamnat som "vän" i CS mobil. Hon var trots allt ute och festade i stan och enligt förhör med T så gick M.K och CS ut på lokal själva i köping. Där kan ju CS ha träffat fler trevliga köpingsbor som inte är polare med T.
2009-02-07, 22:09
Medlem
LieDetectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Vem säger att inte någon köpingbo hamnat som "vän" i CS mobil. Hon var trots allt ute och festade i stan och enligt förhör med T så gick M.K och CS ut på lokal själva i köping. Där kan ju CS ha träffat fler trevliga köpingsbor som inte är polare med T.

Jag har väl inte nämnt ordet "mobil" ens?

Jag försökte säga att om man ska skaffa sig en ny bekantskapskrets är det bättre att inte blanda cocktail på Valium och att CS hade betydligt fler tillfällen att träffa folk på hemmaplan.
2009-02-07, 22:14
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LieDetector
Jag har väl inte nämnt ordet "mobil" ens?

Jag försökte säga att om man ska skaffa sig en ny bekantskapskrets är det bättre att inte blanda cocktail på Valium och att CS hade betydligt fler tillfällen att träffa folk på hemmaplan.
Vem säger att CS vid denna tidpunkt då hon besökte T i slutet av år 2006 beställde in valium på krogen i köping?
2009-02-07, 22:18
Medlem
nackepas avatar
Citat:

Tack, precis sådan information som jag undrade över. Vet du om hon var med T typ på Smedjan också? Eller liknande?
2009-02-07, 22:19
Medlem
Frubeates avatar
Citat:
Vem säger att CS vid denna tidpunkt då hon besökte T i slutet av år 2006 beställde in valium på krogen i köping?

På din fråga svarar jag : vet ej

Men något att ha i tankarna är vad CS har sagt om sin vistelse i Sverige i mars 2007, då hon ringde T efter sitt "själmordsförsök".
Hon ringde T för att hon inte kände någon annan.
2009-02-07, 22:27
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Tack, precis sådan information som jag undrade över. Vet du om hon var med T typ på Smedjan också? Eller liknande?
Hon var med T på smedjan samt ute på lokal i köping där hon träffade ett gäng av Ts polare. En kväll gick CS ut med M.K som var vän till T.

CS har även vart på fest med Ts vänner.
Fup s. 1087
På fråga när Wxxxxg träffat den tyska kvinnan Christine, så säger han att det måste ha varit
2006, förmodligen på hösten, i samband med att Wxxxxg och hans fästmö U.H
blivit bjudna till K.W dåvarande bostad, en lägenhet på Furuvägen i
Köping. Till festen var också T.H och dennes tyska bekanta Christine bjudna.
2009-02-07, 22:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
s3

Visst när teorin är färdig, blir man på vägen dit störd så tar det mycket längre tid att få den färdig. Så vad är det för vits att tramsa istället för att seriöst närvara.
Att klaga på maten innan den är färdiglagad funkar inte.
Eller åka skridskor innan sjön frusit till is.
Hoppas du förstår tänket.

Efter snart ett år är ni fortfarande på brainstormingstadiet? Och när blir teorin färdig då - 2025?
2009-02-07, 22:52
Medlem
LieDetectors avatar
Citat:

Vad surrar du om? Menar du att det är svaret på det jag skrev?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in