2008-08-15, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Inget illa om E men tyvärr berättar hon alltför ofta sina känslor för minnesantecknaren T.

Ja herregud hur kan hon göra så, prata om och bearbeta det som hänt med sin SAMBO utav alla människor, vilket märkligt tilltag...
2008-08-15, 00:35
Medlem
Citat:
Inget illa om E men tyvärr berättar hon alltför ofta sina känslor för minnesantecknaren T.
Om vi bortser från att E är en mamma som fått sina två barn mördade, själv blivit illa skadad och behöver allt stöd hon kan få så undrar jag ändå vad du menar...

Hon berättar saker för T som skriver upp det och sedan berättar hon samma saker för polisen i videoförhören... Vart vill du egentligen komma?

// Hamlon aka Carl Hamilton
2008-08-15, 00:39
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamlon
Om vi bortser från att E är en mamma som fått sina två barn mördade, själv blivit illa skadad och behöver allt stöd hon kan få så undrar jag ändå vad du menar...

Hon berättar saker för T som skriver upp det och sedan berättar hon samma saker för polisen i videoförhören... Vart vill du egentligen komma?

// Hamlon aka Carl Hamilton
Hon ombeds att inte prata med sina nära om eventuella minnen som kommer av polis.
2008-08-15, 00:42
Medlem
Citat:
Hon ombeds att inte prata med sina nära om eventuella minnen som kommer av polis.
Den enda som hört detta som Emma berättade om är Togge. Han sa till Emma att hon skulle berätta för polisen.
Han kanske har någon teori men ingenting som han säger till henne. Han tog upp sitt block och skrev, han
försöker skriva ner allt Emma säger
2008-08-15, 00:49
Bannlyst
Finns massa diktafoner på sjukan, att de inte spela in allt istället. Så hade vi sluppit fundera på T...
2008-08-15, 00:49
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Den enda som hört detta som Emma berättade om är Togge. Han sa till Emma att hon skulle berätta för polisen.
Han kanske har någon teori men ingenting som han säger till henne. Han tog upp sitt block och skrev, han
Läser man FUn så förstår jag att PIE har ifrågasatt Ts roll som förhörsledare.
2008-08-15, 00:51
Medlem
nackepas avatar
Citat:

Är det uteslutet att T har påverkat E? I ett sådant här viktigt ärende tycker jag att även allt som T har sagt till E är mycket relevant för utredningen. Polisen borde ha avlyssnat all konversation med E. Då hade man sluppit alla tvivel om påverkan mm.
2008-08-15, 00:52
Medlem
Citat:
Läser man FUn så förstår jag att PIE har ifrågasatt Ts roll som förhörsledare.
Ja, men han måste ju säga något... Hur tycker du själv att T skulle ha reagerat när E pratade?

1. Säga åt henne att vara tyst?
2. Gå ut ur rummet?
3. Sitta tyst och anteckna utan att kommentera?
2008-08-15, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Är det uteslutet att T har påverkat E? I ett sådant här viktigt ärende tycker jag att även allt som T har sagt till E är mycket relevant för utredningen. Polisen borde ha avlyssnat all konversation med E. Då hade man sluppit alla tvivel om påverkan mm.
Det är människor det handlar om, glöm inte det...
2008-08-15, 00:55
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Det är människor det handlar om, glöm inte det...
Samt en mordutredning av bestialiska mått.
2008-08-15, 00:59
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ja, men han måste ju säga något... Hur tycker du själv att T skulle ha reagerat när E pratade?

1. Säga åt henne att vara tyst?
2. Gå ut ur rummet?
3. Sitta tyst och anteckna utan att kommentera?
4. Absolut inte plantera in minnen.
2008-08-15, 01:00
Bannlyst
Citat:
Samt en mordutredning av bestialiska mått.

den spolilern du hade i andra tråden,,, Byt ut kvinna mot T. Kan det va så hemskt...nån annan som funderat på om hennes minne satt fel person på ett ganska okey minne...

Men det förklarar inte fingeravtrycket som faktiskt finn både på räcket och i det där rummet... Kan de vara en annan person som finns i familjens vänkrets...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in