2008-09-20, 21:56
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vhyt
Hur vet du att det var T som talade i telefonen? Har Sebbe förhörts? Om ja. källa tack?

Ge oss en källa om ditt påstående angående skospåren i blod
2008-09-20, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
I FUP så står det inte att T pratat med Sebbe utan att nr. istället går till en dam L-M.Ö.
Är det Sebbes morsa?
Ja det är ju märkligt? Är det då henne som T har pratat med? Om "ni" är säkra på att det inte är Sebbes mamma han snackar med, hänvisa gärna till pålitliga källor tack.
2008-09-20, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Ge oss en källa om ditt påstående angående skospåren i blod

En sak i taget här , tramsa inte sönder diskussionen, som du ser pratar vi nu om VEM T pratade med under det telefonsamtal som ger honom alibi. Om du kan svara på det så lovar jag att svara på skoavtrycket.

Fram till dess är ju BÅDA våra påståenden lika sanna eller falska? Så länge vi inte backar upp dem alltså.

Om du kan bevisa på ett trovärdigt sätt att det var Sebbe som t talade med i telefonen så lovar jag att underbygga det jag sade om skoavtrycket. Tack.
2008-09-20, 22:02
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
Risken med att inte göra en ordentlig teknisk undersökning är att vissa alltid får möjlighet att hävda att brottsplatsen är kontaminerad.
Eller för att tala FB-språk - polisens tekniker matar trollen.

Fiasko av polisen att inte de har gjort en riktig genomgång av hela huset. Tänk om CS är oskyldig. Då har man sabbat allt genom de många misstag man har gjort. Vems ansvar är detta? Är det åklagarens?
2008-09-20, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
Jag matar inte små troll, har helt slut på små snacks till er. Tyvärr du får krypa tillbaka till kakafoni med dina flamebaits till dina andra små trollkompisar och dunka rygg.

Du kan alltså INTE bevisa att det var Sebbe som T talade med?
Då har vi det klart för oss. DVS Togges alibi är grusat till småsmulor.
2008-09-20, 22:03
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
En sak i taget här , tramsa inte sönder diskussionen, som du ser pratar vi nu om VEM T pratade med under det telefonsamtal som ger honom alibi. Om du kan svara på det så lovar jag att svara på skoavtrycket.

Fram till dess är ju BÅDA våra påståenden lika sanna eller falska? Så länge vi inte backar upp dem alltså.

Om du kan bevisa på ett trovärdigt sätt att det var Sebbe som t talade med i telefonen så lovar jag att underbygga det jag sade om skoavtrycket. Tack.

Så du vill inte hänvisa till din källa angående ett påstående som du gjorde för ca 35 inlägg sedan?
2008-09-20, 22:05
Bannlyst
Citat:
Så du vill inte hänvisa till din källa angående ett påstående som du gjorde för ca 35 inlägg sedan?

Och varken du eller wildone69 KAN hänvisa till källa för påståendet att det var
Sebbe som togge pratade i telefonen med.

Det är med andra ord en LÖGN och ni har svurit FALSKT. Intressant.
2008-09-20, 22:05
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Du kan alltså INTE bevisa att det var Sebbe som T talade med?
Då har vi det klart för oss. DVS Togges alibi är grusat till småsmulor.

Menar du att den som ringde Sebbe åkte i en bil bredvid T eftersom T lämnade Köping kl. 19.
2008-09-20, 22:06
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astracan
Så någon har smugit in i det plomberade huset med en påse "utvalt" blod, hällt ut detta på golvet och sedan planterat ett stycke Vans-skoavtryck?

Ja, men det låter riktigt troligt!

Inget större problem att ta sig in i ett plomberat hus.
2008-09-20, 22:06
Bannlyst
Citat:
Och varken du eller wildone69 KAN hänvisa till källa för påståendet att det var Sebbe som togge pratade i telefonen med.

Fel uttryck där.. Vill är ordet du söker..men din okunnighet visar sig igen, nästan lika dålig meningsuppbyggnad som geografikunskap.
2008-09-20, 22:07
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Och varken du eller wildone69 KAN hänvisa till källa för påståendet att det var Sebbe som togge pratade i telefonen med.

Eftersom Polisen anser att T inte är möjlig gärningsman så är det väl upp till dig att bevisa att T inte pratade med Sebbe.
Och hittar du bevis för det så kan du ju slå en signal till dem.
2008-09-20, 22:09
Bannlyst
Citat:
Menar du att den som ringde Sebbe åkte i en bil bredvid T eftersom T lämnade Köping kl. 19.

Men alltså du är ju så trög så detär inte ens roligt! hahahaa

Frågan är denna: Vad finns det för bevis att det var SEBBE som talade i telefonen med Togge den aktuella tidpunkten?

Finns det förhör med Sebbe? NEJ.

Är telefonnumret ifråga Sebbes? NEJ. Det är sebbes mammas eller annan släkting som äger det telefonabonnemang som utgör hela grunden för Togges alibi.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in