Citat:
Ursprungligen postat av Astracan
1. Din vän kriminalaren får börja ägna sig åt animaliska begravningsbestyr om han misstänker att T är skyldig till brottet.
2. Din vän kriminalaren får kanske mer ingående förklara för dig att T, efter kriminaltekniska undersökningar omöjligtvis kan vara gärningsmannen. Så till vida att inte T har lånat professor Balthazars universalmaskin.
Vart har jag sagt att han misstänker att "T" är skyldig ? Läs gärna och förstå vad du läser så slipper jag kommentera sån här nonsens.
Det han sagt (tror ej han läst fub) är att det han läst i media och hört från mig (det jag tagit del av i fub) är att där måste finnas/ha funnits spår efter gm på brottsplatsen.Samt att mördaren måste ha blivit nedstänkt av blod
om vapnet varit en hammare och slagen kommit från "baksidan" av hammaren.
Detta tycker jag låter helt rimligt med det jag själv hört och sett på b.l.a discovery och tv 4 faktas program o som just handlar om kriminaltekniker.
Jag säger inte heller att det är "T" men ser det som minst lika troligt som om cs är det eftersom det bara finns indicier.
Inte alls omöjligt att cs ligger bakom dådet men då måste hon ha lejt nån och om detta har kollats upp vet jag ej.