2008-08-30, 17:01
  #3877
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Jaja, ramla ut genom fönstret eller nåt då så kanske han kommer..(skämt)
Jag menar att han kanske hjälpte till på platsen i sina vansskor.


Man kan ju inte göra det varenda vecka jööö...
Du tror inte praktikanten skulle kommit på det själv då, med skorna menar jag?
Eller att någon av de andra från räddningsmanskapet kommit att tänka på praktikanten vid det här laget? Osynlige mannen?
2008-08-30, 17:11
  #3878
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Ja, enligt L:s blogg så skulle hon dit. Jag har för mig att hon mådde dåligt..kanske berodde på att hon natten till morden satt och läste om döda barn på en viss sajt? Varför denna fascination av döda barn?

Jaså, satt hon och läste om döda barn natten före morden?
Är det bekräftat av polisen att L***en har alibi? Vattentätt alibi?
2008-08-30, 17:15
  #3879
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Jaså, satt hon och läste om döda barn natten före morden?
Är det bekräftat av polisen att L***en har alibi? Vattentätt alibi?

Ja, och inte bara den natten. Hon hade funderingar på vad barn märkte..visste dom vad som väntade inför döden mm. Jag tycker det är helt horribelt att sitta som hon säger själv "hela nätterna" och läsa om andras sorg och smärta. Men alla har sina intressen..
Jag vet inte hur vattentätt hennes alibi är.
2008-08-30, 17:17
  #3880
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Man kan ju inte göra det varenda vecka jööö...
Du tror inte praktikanten skulle kommit på det själv då, med skorna menar jag?
Eller att någon av de andra från räddningsmanskapet kommit att tänka på praktikanten vid det här laget? Osynlige mannen?

Jag vet inte hur folk tänker? Ser de också CS som enda tänkbara gm så kanske de inte tänker längre?
2008-08-30, 17:21
  #3881
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Nej, det var inte anonymt, finns i slasken.

Konstigt att det finns så mycket viktig information i detta så kallade slask som mianpetter verkar ha väldigt bra koll på.
2008-08-30, 17:24
  #3882
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Jaså, satt hon och läste om döda barn natten före morden?
Är det bekräftat av polisen att L***en har alibi? Vattentätt alibi?

Man kan ju bara gissa vad som hade sagts om det varit CS som besökt den sajten. Det hade varit ett indicium som slår det mesta.
2008-08-30, 17:25
  #3883
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caramia
Konstigt att det finns så mycket viktig information i detta så kallade slask som mianpetter verkar ha väldigt bra koll på.


Nej, det är inte konstigt, Arboga är en liten stad...
Var har jag sett din avatar förut...


Marioo: Under min första utbildning läste vi en bok som hette: "Barns tankar om döden", oftast finns en förklaring som inte är så mystiskt.
Observera oxå att jag var en av dem som inte tyckte att CS "blodiga" musiksmak var ett indicie!
__________________
Senast redigerad av miapetter 2008-08-30 kl. 17:28.
2008-08-30, 17:29
  #3884
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Jag vet inte hur folk tänker? Ser de också CS som enda tänkbara gm så kanske de inte tänker längre?

Precis som "crap" beskriver så bra i sitt inlägg. Han såg saker som han själv inte trodde var viktiga eftersom man redan anhållit NJ. Sedan kom vändningen då allt ansågs uppklarat i och med CS. Nu funderar han på vad han egentligen har bevittnat? Polisen avvisade honom från platsen och brydde sig inte ens om att fråga om han sett något.

https://www.flashback.org/showpost.php?p=12641415&postcount=3744
2008-08-30, 17:31
  #3885
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Nej, det är inte konstigt, Arboga är en liten stad...
Var har jag sett din avatar förut...


Marioo: Under min första utbildning läste vi en bok som hette: "Barns tankar om döden", oftast finns en förklaring som inte är så mystiskt.
Observera oxå att jag var en av dem som inte tyckte att CS "blodiga" musiksmak var ett indicie!

Så L satt och läste och mådde skit i utbildningssyfte?
Nu kan L ha fullgott alibi, men om hon inte har det så är hennes beteende anmärkningsvärt.
Hade CS besökt änglabarnssajten natten till morddagen hade det hetat att det var sjukt, och ett stort tecken på att hon var skyldig.
2008-08-30, 17:34
  #3886
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Jag vet inte hur folk tänker? Ser de också CS som enda tänkbara gm så kanske de inte tänker längre?
Du tvekar ju inte längre på vem som är gm, enligt ett inlägg du gjort. Då tänker väl också du på CS som enda tänkbara gm?
2008-08-30, 17:41
  #3887
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Man kan ju bara gissa vad som hade sagts om det varit CS som besökt den sajten. Det hade varit ett indicium som slår det mesta.

Ja, det hade varit spiken i den ack så skrovliga, otäta och sköra kistan.
2008-08-30, 17:42
  #3888
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Du tvekar ju inte längre på vem som är gm, enligt ett inlägg du gjort. Då tänker väl också du på CS som enda tänkbara gm?

Ska jag behöva upprepa allt igen? Jag tror CS kan ha gjort detta, men är inte tvärsäker. Det finns anledning att fundera i andra banor.
Har du tur försvinner tråden om och när CS fälls, men min tvekan kommer vara kvar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in