Citat:
Ursprungligen postat av caramia
Konstigt att det finns så mycket viktig information i detta så kallade slask som mianpetter verkar ha väldigt bra koll på.
Nej, det är inte konstigt, Arboga är en liten stad...
Var har jag sett din avatar förut...
Marioo: Under min första utbildning läste vi en bok som hette: "Barns tankar om döden", oftast finns en förklaring som inte är så mystiskt.
Observera oxå att jag var en av dem som inte tyckte att CS "blodiga" musiksmak var ett indicie!