Som vanligt sprider ni mest en massa lögner här inne, det där är falsk information och en ren lögn rakt igenom.
Vad är det som är falskt i mitt inlägg?
Har du inget vettigt och komma med? Jag vill att du förklarar vad det är som jag ljuger om i det inlägget som du kallar för lögn.
Du verkar använda ditt kära mantra så fort du inte har något vettigt motargument att komma med Som vanligt sprider ni mest en massa lögner här inne, det där är falsk information och en ren lögn rakt igenom.
Om du inte har något annat att säga så håll tyst då!
Att polisen har kroppsvisiterat T på plats är det enda de gjort som man gör med misstänkta gm. Alla förhör med honom har handlat om det som sker när han kommer hem, att peka ut andra eventuella gm och mest har förhören med T handlat om CS. En del av hans kläder -strumpor - den svarta huvjackan har dna undersökts. Byxorna har med stor sannolikhet inte används av någon som utfört brottet. Analysen av skorna har lämnats öppen.
(med andra ord kan skorna lika gärna ha burits av en GM som av någon annan.)
Eftersom polisen av någon konstig anledning aldrig misstänkte den vältaliga T är ett mysterium för mig. Att de blint trodde på varje ord han sagt.
Han har aldrig blivit ifrågasatt om sina förehavanden. Det kanske är den största missen polisen gjort. Maken och sambon ligger högt i statistiken som gm när brott mot barn och kvinnor begås i hemmet.
Först angav T som misstänk gm NJ. Redan när NJ satt inne insåg väl T att det inte skulle hålla så nästa dag hade han en ny GM till polisen - CS
Är du säker på att du läst FU korrekt? För jag har både läst Ts vittnesmål samt andras. Det är inte T som nämner CS först utan vännen från Göteborg (inte Lutten utan den andra). T misstror att det är CS väldigt länge. Om han inte är ifrågasatt varför testkörde polisen sträckan mellan Köping - Arboga? Föresten är din avatar osmaklig. Precis som din förmåga att förvränga fakta.
För att färska upp ditt minne, detta säger T om NJ i första förhör:
T berättar att Es före detta kille och tillika barnens pappa, NJ ,
tidigare hotat E och hennes far. Detta skulle ha hänt i samband med att E och
N separerade och är polisanmält. Enligt T skall N ha hotat Es pappa att
hans storebror "*censur*" från fireball MC skulle skada pappan.
T berättar att N nu mera bor i Motala och har hand om barnen var annan helg.
NJ skall bo hemma hos en tjej på Storgatan i Motala. NJs tjej skall vara ca 19 år
gammal och heta *censur*. T säger att han uppfattat Es och Ns relation som allt bättre den senaste tiden
och uppger att det ej varit något tjafs eller bråk då de lämnat eller hämtat barnen. T berättar att han inte märkt något konstigt den senaste tiden och säger att hans och
Es förhållande nu varit bättre än någonsin.
Vart anger han NJ? Han berättar om Es bakgrund. Vilket inte är så konstigt. Han säger i samma förhör att N och E har fått en bättre relation den senaste tiden.
OBS! Tog bor namn och smeknamn jag inte tycker ska läggas ut. Dessa kallar jag *censur*
Hittade även i slutet på samma förhör med T på mordnatten:
T berättar att han inte har någon aning om vem som skulle kunna göra detta och att allt
känns som en sjuk dröm som man bara vill vakna ifrån.
Har du inget vettigt och komma med? Jag vill att du förklarar vad det är som jag ljuger om i det inlägget som du kallar för lögn.
Du verkar använda ditt kära mantra så fort du inte har något vettigt motargument att komma med Som vanligt sprider ni mest en massa lögner här inne, det där är falsk information och en ren lögn rakt igenom.
Om du inte har något annat att säga så håll tyst då!
Första gången CS tas upp i FU
FU sid: 1042
Förhörsdatum 2008-03-18
Förhör påbörjat 17:42
Hörd person
Jakobsson, Micaela
----------------------------
T tillfrågas om CS
Förhörsdatum 2008-03-19
Förhör påbörjat 10:35
Hörd person
Hellberg, Torgny
"Förhörsledaren frågar sedan Torgny om de uppgifter som framkommit runt en tidigare flickvän" <sniped>
Har du nåt mer att säga som inte är lögner rakt igenom....
"Förhörsledaren frågar sedan Torgny om de uppgifter som framkommit runt en tidigare flickvän" <sniped>
Har du nåt mer att säga som inte är lögner rakt igenom....
Caramia älskar att sprida lögner, det framgår tydligt av våra två senaste inlägg. Den person bakom nicket har dessutom en osmaklig avatar, som sagt alla på flashback bör förstå att detta inte är en person som diskuterar med fakta. Utan snarare med fantasier.
Är du säker på att du läst FU korrekt? För jag har både läst Ts vittnesmål samt andras. Det är inte T som nämner CS först utan vännen från Göteborg (inte Lutten utan den andra). T misstror att det är CS väldigt länge. Om han inte är ifrågasatt varför testkörde polisen sträckan mellan Köping - Arboga? Föresten är din avatar osmaklig. Precis som din förmåga att förvränga fakta.
För att färska upp ditt minne, detta säger T om NJ i första förhör:
T berättar att Es före detta kille och tillika barnens pappa, NJ ,
tidigare hotat E och hennes far. Detta skulle ha hänt i samband med att E och
N separerade och är polisanmält. Enligt T skall N ha hotat Es pappa att
hans storebror "*censur*" från fireball MC skulle skada pappan.
T berättar att N nu mera bor i Motala och har hand om barnen var annan helg.
NJ skall bo hemma hos en tjej på Storgatan i Motala. NJs tjej skall vara ca 19 år
gammal och heta *censur*. T säger att han uppfattat Es och Ns relation som allt bättre den senaste tiden
och uppger att det ej varit något tjafs eller bråk då de lämnat eller hämtat barnen. T berättar att han inte märkt något konstigt den senaste tiden och säger att hans och
Es förhållande nu varit bättre än någonsin.
Vart anger han NJ? Han berättar om Es bakgrund. Vilket inte är så konstigt. Han säger i samma förhör att N och E har fått en bättre relation den senaste tiden.
OBS! Tog bor namn och smeknamn jag inte tycker ska läggas ut. Dessa kallar jag *censur*
Hittade även i slutet på samma förhör med T på mordnatten:
T berättar att han inte har någon aning om vem som skulle kunna göra detta och att allt
Där försvann din trovärdighet
Just det. I första förhöret riktar han polisens blickar mot NJ.
Jag skiter totalt i vad du tycker om min trovärdighet.
För att man skall få lite mer trovärdighet för orden som kommer ur T´s mun, tycker jag man skall gräva lite i hans bakgrund. Helt okey har jag sett i andra tråden, så det bör funka för T åxå. Såvida det inte finns något att dölja.
ABF där även släkt finns, något om fejkkurser kanske eller försvunna inventarier.
Är ABF´s grejer inventerade nån gång efter att T fick tillgång till "nycklarna"
Hur har han behandlat tidigare flickvänner.
Finns historia om otrohetsbeteende.
Har han haft/har problem med sprit & droger.
Finns drogmissbrukare i hans umgänge.
Finns våldsmän i hans umgänge.
Hur var hans barndom och hur funka det i den familjen
Har han gjort lumpen.
Att han kör fort och vårdslöst vet vi.
Har han kört rattfull
Finns han i Polisens register
Har han varit misstänkt för brott tidigare.
Vad har han för utbildning förutom teaterkursen på ABF
Hur ser hans sjukdomshistoria ut
Är han stabil eller brukar han få utbrott.
Har han fått sparken från ev tidigare arbeten.
Just det. I första förhöret riktar han polisens blickar mot NJ.
Jag skiter totalt i vad du tycker om min trovärdighet.
Han säger vad som hänt innan? Vad Es bakgrund är, han anklagar aldrig NJ vilket följande säger:
Torgny berättar att han inte har någon aning om vem som skulle kunna göra detta och att allt
Så vart anklagar han NJ? Han säger ju att relationen är bättre än förr. Vart är det han är den första att rikta misstankarna mot CS? Du ljuger uppenbarligen och när man kommer med fakta slingrar du dig ur dom. Nästan lika bra som CS själv. Hejdå yxskaft!
För att man skall få lite mer trovärdighet för orden som kommer ur T´s mun, tycker jag man skall gräva lite i hans bakgrund. Helt okey har jag sett i andra tråden, så det bör funka för T åxå. Såvida det inte finns något att dölja.
ABF där även släkt finns, något om fejkkurser kanske eller försvunna inventarier.
Är ABF´s grejer inventerade nån gång efter att T fick tillgång till "nycklarna"
Hur har han behandlat tidigare flickvänner.
Finns historia om otrohetsbeteende.
Har han haft/har problem med sprit & droger.
Finns drogmissbrukare i hans umgänge.
Finns våldsmän i hans umgänge.
Hur var hans barndom och hur funka det i den familjen
Har han gjort lumpen.
Att han kör fort och vårdslöst vet vi.
Har han kört rattfull
Finns han i Polisens register
Har han varit misstänkt för brott tidigare.
Vad har han för utbildning förutom teaterkursen på ABF
Hur ser hans sjukdomshistoria ut
Är han stabil eller brukar han få utbrott.
Har han fått sparken från ev tidigare arbeten.
Ja du var ju den som påstod att T önskade Saga död, osmakligt som fan. Vart har du källor på det påståendet? Kom inte skit igen!!
Caramia älskar att sprida lögner, det framgår tydligt av våra två senaste inlägg. Den person bakom nicket har dessutom en osmaklig avatar, som sagt alla på flashback bör förstå att detta inte är en person som diskuterar med fakta. Utan snarare med fantasier.
Det som du rabblar upp här är ren nonsens. Har argumenten trytit när det enda du har att komma med är personangrepp och påhopp mot andra medlemmar??
Det finns annan tråd där du kan spy galla över andra medlemmar på fb.
Här diskuteras arbogafallet och inte din åsikt om mig eller någon annan.
Du förvränger allt så att det ska passa in i din lilla hjärna.
T har dagen efter dåden pratat med E:s pappa om CS som möjlig gm.
Det är ju klart förhörsledaren frågar T om CS eftersom uppgiften om CS har kommit till polisens kännedom.
Jag orkar inte diskutera med dig eftersom du gång på gång kommer med personliga påhopp och kallar mig lögnare i varje inlägg du citerar från mig.
Ursäkta, nu kan jag inte hålla mej...
Är du BÅDE blind o utvecklingsstörd?????????
VEM tror du har mest koll på vad som hänt, du eller wildone69...
nej, jag ångrar mej, du tror säkert att det är du!
TÄNK människa!!!!