Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
Ja antingen har han en jävligt trimmad mondeo och är värsta Sebastian Loeb bakom ratten för att klara av att ta sig från punkt A till punkt B inom en viss tidsperiod som en del av er försöker få det till, (för att hinna hem från valskog, slå ner familjen, städa undan det nödvändigaste och sen ringa sos) eller så kan T förvränga tid och rum och teleportera sig annars stämmer inte era teorier.
Så vilket är det?
Hela ert resonemang är ju att han kom hem tidigare än angivet av polisen..hur bar han sig åt?
Så här skrev jag.
Intressant,
så du hävdar att bara för att det står något på skyltarna så följer T det. Undra om de Poliser som tagit han för fortkörning håller med dig i det, eller varför inte tro på det han skriver i sin blogg tex 155 på 110 väg, sen har han ju fått böter där det är lägre hastighet... Eller.
Det markerade är en fråga till dig, jag har inte skrivit om vare sig teleportering, förvränga tid eller tagit upp nån teori.
Inlägget efter det så skrev jag att hur fort man kan köra på en sträcka beror på förarens förmåga, det var efter att du börjat prata om farter på 240km/h
Det startade med frågan om du tror T håller lagligt utsatt hastighet, funkar fint med ett ja / nej