2009-03-22, 11:36
Medlem
ftpws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christinelover
Alla vet ju att hoppar 10 kaniner åt vänster och 2 till höger vad väljer du? joo vänster varför då? jo för alla andra gör det så funkar myndigheter läkare och domstolar..flashback också trycket där ute från allmänheten att någon måste dömas är så stort, när det gäller sånt här allvarligt fall som mord på barn

Ditt SYJK.!!!!!!!!!!!!!Det jag skrev stämmer........Hon är skyldig men har en allvarlig Psykisk störning liksom du så hon har förträngt allt hon gjort och därmed sitter o skrattar på rättegången.!!!!!!!!
Senast redigerad av ftpw 2009-03-22 kl. 11:39.
2009-03-22, 11:42
Medlem
TnaLas avatar
Kalla fakta gör jävligt bra program, de brukar kunna belysa brister om de finns och misstag som begåtts, i ljuset. Så jag föreslår att Christinelover och alla andra som hela hela tiden tycker att allt har gått så fel till, och att hon blivit orättvist behandlad TITTAR på programmet.
Antingen får ni vatten på eran kvarn, eller så får ni det inte!
Men tittar ni inte så ska ni inte öppna käften om det blir några disskussioner om programmet. Det är iaf min åsikt

Jag håller även med ovanstående......är man oskyldig så finns det ingen andledning att sitta och skratta och rita i rätten. Det är ett hån mot offren.
Hon har inte gjort nåt vidare jobb med att övertyga att hon sitter där på felaktiga grunder. Man skrattar inte i rätten när två barn blivit ihjälslagna med hammare......jag skulle fan inte ens dra på munnen om jag så vann 10 mille på triss inne i rättssalen. Det tillhör normalt folkvett för fan!! och hon saknar totalt sådant, jag tror inte hon har alla åror i båten
Senast redigerad av TnaLa 2009-03-22 kl. 11:47.
2009-03-22, 11:47
Medlem
Kallixs avatar
Kalla fakta

I kvällens program kommer en del från de första förhören med Emma visas.
T ex från polisens första förhör med Emma Jangestig - 15 dagar efter överfallet:
Citat:
Tolv minuter in i det första videoförhöret:
Polis: ”Vem pratar du om?”
Emma: ”Min sambo”
Polis:”Jaha?”
Emma: ”Det är min sambo som blivit utsatt för det här. För en gammal tjej då.”
Polis:”Ja”
Emma: ”Ja, det är en gammal bekant till mig. Som jag..sen länge att göra…många flera år sen.…hämnas på mig då. Jag vet inte. Lorena kallas hon.”
http://www.tv4.se/1.901385/2009/03/19/oar_av_minnen
2009-03-22, 12:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ftpw
Ditt SYJK.!!!!!!!!!!!!!Det jag skrev stämmer........Hon är skyldig men har en allvarlig Psykisk störning liksom du så hon har förträngt allt hon gjort och därmed sitter o skrattar på rättegången.!!!!!!!!

Men glöm inte att även E skrattat under rättegången, sen har CS väl inge psykisk störning. Men har du en länk till dokument där man kan se denna sjukdomsbild så tar jag gärna och läser om det.
2009-03-22, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
I kvällens program kommer en del från de första förhören med Emma visas.
T ex från polisens första förhör med Emma Jangestig - 15 dagar efter överfallet:

http://www.tv4.se/1.901385/2009/03/19/oar_av_minnen

Är det oklippta band eller redigerade? Lite viktigt att veta.
2009-03-22, 13:30
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Är det oklippta band eller redigerade? Lite viktigt att veta.

Det ska bli intressant att se vad de valt att ta med i programmet, då man kan jämföra med beskrivningarna av förhören som finns att läsa i FUP. Har man tillgång till dem, kan man lätt kontrollera detta själv. Det är värre för dem som inte har tillgång till utskrifterna av förhören; de får hålla till godo med vad TV4 valt att delge tittarna...
2009-03-22, 14:27
Medlem
BoISarens avatar
Det ska bli intressant att se om det även denna gång kommer att vinklas så att CS verkar vara mer osannolik som gm. Precis som förra gången då opinionen så tydligt verkade tvivla mer på CS skuld efter programmet.

Jag hoppas att det, för rättvisans skull, inte gör det.
2009-03-22, 14:43
Medlem
redheadgirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Men glöm inte att även E skrattat under rättegången, sen har CS väl inge psykisk störning. Men har du en länk till dokument där man kan se denna sjukdomsbild så tar jag gärna och läser om det.

den dan e anklagas för å ha mördat 2 små barn o sitter o skrattar kommer jag me o tycka att hon e sjuk. att cs inte är psyksjuk är inte sant, fråga poliserna som förhört henne får du se! hon är bara inte sjuk så hon inte kan sitta i fängelse.
2009-03-22, 15:27
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Här är hela förhöret med E 080401 som Kalla Fakta kanske klippt ner i kvällens program.
2009-03-22, 15:43
Medlem
nackepas avatar
Det ska bli mycket spännande att se vad som kommer med från förhöret?

Nja, man kan ju redan ana litegrann.
2009-03-22, 15:43
Medlem
sWeePerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Här är hela förhöret med E 080401 som Kalla Fakta kanske klippt ner i kvällens program.
Jag sätter en peng på att de inte kommer ha med den första delen av förhöret De har i varje fall valt att kraftigt redigera utdraget de publicerat på nätet.
2009-03-22, 15:54
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sWeePerr
Jag sätter en peng på att de inte kommer ha med den första delen av förhöret De har i varje fall valt att kraftigt redigera utdraget de publicerat på nätet.

Varför har TV4 kraftigt redigerat utdraget från förhören på nätet??

Det bådar illa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in