Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-07-30, 11:07
  #1
Avstängd
hej
Jag vet inte om detta ämne går in här men försöker. Jag hade sex med en kille och ett par dagar efte de har jag lätt feber ont i halsen. Jag hade oralsex och han hade piercing på kuken. Har jag fått bakterier i mig el vad tro ni. Har inte råd och ringa sjukvården nu så kom med råd.
Citera
2008-07-30, 11:44
  #2
Medlem
pictorhayess avatar
Det går ju inte att utfärda något "fribrev", speciellt inte på ett forum, men det är osanolikt att ditt halsonda hänger ihop med hans snopp. Däremot så kan man ju anta att ni även idkat andra orala övningar och att han kan ha haft lite förkylningsvirus som överförts den vägen...men egentligen kan du ju ha fått en halsinfektion var som helst.


Citat:
Ursprungligen postat av miss78
hej
Jag vet inte om detta ämne går in här men försöker. Jag hade sex med en kille och ett par dagar efte de har jag lätt feber ont i halsen. Jag hade oralsex och han hade piercing på kuken. Har jag fått bakterier i mig el vad tro ni. Har inte råd och ringa sjukvården nu så kom med råd.
__________________
Senast redigerad av pictorhayes 2008-07-30 kl. 12:06.
Citera
2008-07-30, 11:46
  #3
Avstängd
det kanske är en enkel förkylning. Men jag har inte haft det på länge blir inte lätt förkyld. Jag kommer testa mig snart i alla fall men jag e nojji för om det e ex nåt värre klamydia för de kliat uh. Men det går kanske bort. Jag ville bada och nu är de kört för en stund men få vara positiv att det blir bra.
Citera
2008-07-30, 11:47
  #4
Medlem
flowss avatar
Tror inte det är något du...

Råd att ringa sjukvården? Det är gratis?
Citera
2008-07-30, 14:20
  #5
Medlem
Nedomanskys avatar
Varför inte köra med skyddat sex?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback