Citat:
Ursprungligen postat av Heavenly
sg det till killarna i trden som diskuterar om tjejer kan vara roliga eller ej
JAg vljer att utg frn att det du sger r sant kanske med en viss modifikation. Min frga blir isfall, upplever du att det finns nackdelar med att vara snygg?
Antar folk att du r korkad ? r det svrt att trffa tjejer (svartsjuka osv) ? Upplever du att folk behandlar dig olika p ett negativt stt (avundsjuka) ?
Massor av nackdelar, men du ser ju bara hr i trden. Folk blir ju ursinniga bara jag delger mina erfarenheter och vad jag upplevt som snygg, ledsen att det lter extremt sjlvgott nr jag skriver s men det finns inget annat stt att skriva p, vill bara vara rlig. Men jag svarar ju fr att folk vill veta, det finns ju ett stort intresse i hur jag med frdelaktigt utseende upplevs och upplever livet ven i verkliga livet.
Jag har alltid varit 100% trogen dom tjejer jag haft ven om vissa tyckt det varit lite drygt med blickar men en eloge till tjejer r att nr jag vl haft en tjej vid min sida s har det respekterats och inte frskts med ngot otyg. Har inte upplevt s mycket avundsjuka, tror det r vrre fr tjejer p den fronten. Killar r rtt softa p s stt...
Att folk inte tror p det jag skriver hr sger vl mer om dom n om mig, tjejer kan i mngt och mycket vara exakt som killar.