2011-01-28, 13:19
Medlem
C8H11Ns avatar
Jättemycket kontanter. Gå runt med tusenlappar när du är ute på krogen. För dessa köper du champagne som du sedan häller ut.
Citera
2011-01-28, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J400d
hur har allt gått i och med finans krisen?
För de som inte särskriver så har det nog gått bra.
Citera
2011-01-29, 01:09
Medlem
Prins-Roberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C8H11N
Jättemycket kontanter. Gå runt med tusenlappar när du är ute på krogen. För dessa köper du champagne som du sedan häller ut.

Ja har man rätt stil i övrigt kan man säkert lura någon att man är nyrik karklangargangster. Kom ihåg att ha hela månadslönen i 500-lappar ihoprullade med gummiband runt. Hela bunten ska öppnas oavsett om det ska betalas ett ciggpack på 7-11 eller en STÖL på krogen.

Haha good luck chuck
Citera
2011-01-29, 02:08
Medlem
Hollow123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C8H11N

Jag är nyss hemkommen från krogen löjligt att se alla kids köpa champagne för sitt studiebidrag.
Citera
2011-08-23, 18:55
Medlem
Skojar du nu? Flasha med en Armaniklocka under 5000 kr? Skulle inte ens funka på Rinkebykrogen....
Citat:
Ursprungligen postat av elys
Jag vet inte hur mycket pengar du är villig att lägga ut dock..
En klocka som är grymt snygg är en armaniklocka som jag köpte i USA.
Går av för 4000 i Sverige.
http://www.emporioarmani.com/item/men/spring-summer/Watches/Large-Square-With-Black-Face/tskay/3FD17CD7/gender/U/cod10/50014809HP
Den kommer inte vara dyrast på stället men grymt snygg och överkomligt pris.

Vet inte hur golddiggerbrudarna i huvudstaden funkar.. Är från Jönköping och där räcker det att beställa in helrör så flockas brudarna. Men kvinnor är ofta snåla varelser som lever på andras pengar men efter en kväll där dom inte lagt ut en krona känner dom ofta att dom vill ge tillbaka lite, naturavägen..
Kändes rätt tungt en gång på krogen när jag hittat mig en fin brud vid 2-tiden som säger "jag skulle gärna följa med dig hem men han där borta har bjudit mig på drinkar hela kvällen så det skulle kännas så taskigt". Så jag tror stenhårt på att spendera i baren

Sen bjud inte bara tjejer utan även killkompisar så brudarna tror att du inte bara är ute efter prima vagina utan verkligen har pengar. Kvinnor är ofta lättlurade så du behöver knappast oroa dig att dom ska genomskåda ditt genidrag
Citera
2011-08-23, 19:04
Medlem
Ska man köpa en bil för över 1000000 för att få knulla lite golddiggers? Blir dyra knull, åk till Thailand å ta en tuk tuk till nån bar så får du brudar. Good Luck!
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-anderson
Guld halsband, armband ej överdrivna format. Clean klädstil. Äkta stilrena märkes solglasögon. Snygg dyr klass-bil (mercedes s500/600, jaguar, bentley etc).
Citera
2011-08-24, 20:10
Medlem
doughies avatar
Stor villa/lägenhet i BRA område
Fin båt
Fin bil

Klädmässigt:
Italienska skräddarsydda kostymer och skjortor. Riktiga finskor, helst från England.
Citera
2011-09-01, 16:20
Medlem
80talistens avatar
Tramsigaste jag läst på länge faktist. Jag skulle nog ses som fattig av dom som har det gott ställt/har mycket pengar. Men jag klär mig i märkeskläder ändå och är intresserad av dyrare klockor. Och att visa sin rikedom låter så löjligt. Mindre värdighetskomplex.
Citera
2011-09-02, 08:58
Medlem
Molkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80talisten
Tramsigaste jag läst på länge faktist. Jag skulle nog ses som fattig av dom som har det gott ställt/har mycket pengar. Men jag klär mig i märkeskläder ändå och är intresserad av dyrare klockor. Och att visa sin rikedom låter så löjligt. Mindre värdighetskomplex.

Kan inte annat än hålla med dig!
Citera
2011-09-02, 13:19
Medlem
tantaluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80talisten

Kom igen nu. Den har traden ar ju stor humor! En latt missanpassad pajas kommer in snett fran kanten med en fragestallning som skulle kunna vara trollande men som ar pa riktigt, varefter de humoristiska och sarkastiska svaren varvas med seriosa tips fran folk som liksom TS inte forstar hur skevt det hela ar.

Flashback nar det ar som bast!
Citera
2011-09-04, 19:09
Medlem
Christopheruss avatar
om man är tillräckligt rik behöver man inte köpa "statusgrejer"
Citera
2011-09-04, 21:00
Medlem
moarlemonpledges avatar
tar med dig ett tjugotal pizzakartonger till dit du ska, och säger att du precis köpt upp närliggande pizzerian. Gratis pizza åt alla! kan du skrika sen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in