2008-07-27, 13:52
Bannlyst
Tänkte höra hur man enklast visar att man har gott om pengar ?

Vad för status symboler är viktiga att ha?

Kläder har jag någorlunda koll på eftersom jag kör mycket klassisk stil gärna från hugo.

Men tänkte ändå att det vore kul att veta hur man lättast förmedlar sin rikedom? Typ alla går ju ändå runt i H&M eller fejk kläder på stan.

Tips mottages gärna!
Citera
2008-07-27, 13:54
Medlem
Squalos avatar
Bil. Det är svårt att fejka en bil. Handla en ny för över en miljon, så är du en bra bit på vägen.
Citera
2008-07-27, 14:04
Medlem
Paskos avatar
Ju mer du visar det ju större chans är det att du blir rånad.
Citera
2008-07-27, 14:04
Medlem
HushMonkeys avatar
En chihuahua med diamanthalsband och dräkt i en Louis Vuitton väska.
Citera
2008-07-27, 14:09
Medlem
Alfons Åbergs avatar
Dyra klockor såsom Rolex, guldsmycken, bilar, dricka dyr alkohol (gärna på krogen).
Citera
2008-07-27, 14:11
Bannlyst
hehe jag vet att det låter dumt.

Men jag tänkte att när jag åker hem till Stockholm på semester vore det gott att knulla lite golddiggers.

Jag gillar inte kläder med logos o sånt skit, utan gillar gärna svart och diskreta hugo kläder som sagt.

Men om jag verkligen ska pimpa mig så jag nästan spricker och så hårt att alla golddiggers rusar mot mig i dörren för att få smaska kotte... hur gör jag då?
Citera
2008-07-27, 14:17
Medlem
Apspektakels avatar
Beter dig nyrikt.
Dvs, beställer en massa skumpa och helrör i baren och blandar samma groggar som du gjorde på fjortisfesterna för 6 år sedan.
Citera
2008-07-27, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahood
hehe jag vet att det låter dumt.

Men jag tänkte att när jag åker hem till Stockholm på semester vore det gott att knulla lite golddiggers.

Jag gillar inte kläder med logos o sånt skit, utan gillar gärna svart och diskreta hugo kläder som sagt.

Men om jag verkligen ska pimpa mig så jag nästan spricker och så hårt att alla golddiggers rusar mot mig i dörren för att få smaska kotte... hur gör jag då?
En riktigt shysst klocka och snygga kläder duger bra. Är du beredd att spendera inför din tripp eller?
Citera
2008-07-27, 14:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zetalof
En riktigt shysst klocka och snygga kläder duger bra. Är du beredd att spendera inför din tripp eller?

Jag har shyssta kläder och en shysst klocka som jag råkade ha sönder lite i poolen
edit Har bett om råd i klock tråden om en ersättare

Vill inte betee mig för extravagant heller.

Shit det här blev krångligt.

Samma med bilen, har en BMW 650i jag kan låna men vem fan ser den inne på stället?

PS: hur bra är golddiggersena i stockholm? Fattar dom vad som är dyra märken och så?

Träffa en rysk prostituerad i Schweiz som såg direkt att jag hade shyssta kläder och sa "what a nizzze szhhiiirt you have" "I also like hugo" då blev jag glad.

Vill ha lite samma känsla från golddiggersen i sthlm, inte nå jävla förortsluder med fejkade canada goose
Senast redigerad av Jahood 2008-07-27 kl. 14:28.
Citera
2008-07-27, 14:26
Medlem
Euthanatics avatar
Du kan väl daska folk i ansiktet med en rulle tusenlappar?
Citera
2008-07-27, 14:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Euthanatic
Du kan väl daska folk i ansiktet med en rulle tusenlappar?

Nackdelen är väl att den rullen försvinner inom 20 sek i Sverige.
Citera
2008-07-27, 14:34
Medlem
Euthanatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahood
Nackdelen är väl att den rullen försvinner inom 20 sek i Sverige.
Är du rik har du råd med en ny
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in