2011-09-05, 18:37
Medlem
Verbal.Kints avatar
Man ser det på personen i fråga om denne är tät på riktigt och ingen jävla hobby-rik-snorunge.
Citera
2011-09-05, 20:34
Medlem
Cambijaos avatar
Fixa ett fake Visa Black Card. Så håller du den högt och länge.
Citera
2011-09-05, 20:42
Medlem
oloas avatar
Har du en Rolex ligger du bra till
Citera
2012-05-07, 02:39
Medlem
HarpSeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Star Witness
Men kanske av att starta trådar av den här kalibern på FB?

Mina tips:
1. Bär en guldhatt dekorerad med olika platinakort
2. Drick parfymgroggar - 50 % red bull och 50 % eau de toiulette från gucci
3. Beställ in fabergéägg som snacks istället för jordnötter
4. Skrik "köp!" och "sälj!" lite då och då i en osynlig mobiltelefon
5. Ha fyra Breitling på varje arm
6. Uttala sje-ljud på samma sätt som Ebba von Sydow (Jmf pkt 4: "Köp!" blir alltså "shöp!"

Och du är hemma!
hahahah tack jag garvade ihjäl mig
Citera
2012-05-07, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Fixa ett fake Visa Black Card. Så håller du den högt och länge.

Varför fake? Kostar ju bara 500$ årligen, i runda slängar 3500kr, drygt 300kr i månaden. Om man vill framstå som rik borde det vara en liten summa att investera om man ska flasha kortet i baren tre av sju dagar i veckan. Centurion card blir väl lite svårt, om man inte gör som han i klippet.
http://www.youtube.com/watch?v=UrZhijqdFqs

Rolex frågan kan lösas med att köpa en fake, problemet blir ju bara om TS blir påkommen.
Senast redigerad av Kirenstilen 2012-05-07 kl. 10:26.
Citera
2012-05-07, 12:33
Medlem
Napoleons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Rolex frågan kan lösas med att köpa en fake, problemet blir ju bara om TS blir påkommen.

Mon Dieu! Le horreur!!!
Citera
2012-05-07, 12:37
Medlem
belboolas avatar
Släng sedlar omkring dig när du går på stan.
Citera
2012-05-07, 13:55
Medlem
ansiktsbokarens avatar
Gå fram till valfritt gäng som ser mindre förmögna ut: Ge dem lite växelpengar och förklara att de ska köpa något fint till frugan.

Ha många och stora guldkedjor. Gärna grillz på tänderna. 50-cent keps är ett måste.
Jag lovar att alla kommer tänka: Jävlar vad han är cool! Sen kommer de be om att få din autograf med mera.

Citera
2012-05-07, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ansiktsbokaren
Gå fram till valfritt gäng som ser mindre förmögna ut: Ge dem lite växelpengar och förklara att de ska köpa något fint till frugan.

Ha många och stora guldkedjor. Gärna grillz på tänderna. 50-cent keps är ett måste.
Jag lovar att alla kommer tänka: Jävlar vad han är cool! Sen kommer de be om att få din autograf med mera.

jag tror du skriver grillz i hälften av dina inlägg
Citera
2012-05-07, 16:14
Medlem
ansiktsbokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PRETTY.BOY.SWAG
jag tror du skriver grillz i hälften av dina inlägg

Om jag har skrivit grillz mer än två gånger tidigare, bevisa det.
Citera
2012-05-07, 18:26
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Varför fake? Kostar ju bara 500$ årligen, i runda slängar 3500kr, drygt 300kr i månaden. Om man vill framstå som rik borde det vara en liten summa att investera om man ska flasha kortet i baren tre av sju dagar i veckan. Centurion card blir väl lite svårt, om man inte gör som han i klippet.
http://www.youtube.com/watch?v=UrZhijqdFqs

Du måste också spendera 500.000kr om året för att kunna äga det.
Citera
2012-05-19, 11:13
Medlem
Trinnits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikadanSomDu
Klass sitter inte i pengarna, som mina borgarföräldrar utan ekonomiskt kapital brukar säga. Till att börja med: drick inte champagne på krogen. Om du prompt ska locka med champagne så gör det när du fått hem en tjej i stället. Att dricka champagne på krogen är som att få en helkroppsmassage på en fullsmockad buss. Köp inte in helrör, det är sjukt oklassigt att dricka sprit på det sättet. Gillar man inte sprit utan måste blanda ut det för att få i sig det ska man inte dricka det. Hellre då att du köper riktig finöl och talar dig varm om ditt besök i det belgiska klostret där ölet bryggs. Förutsatt då att du varit där, annars kan du gärna säga att du hemskt gärna vill åka dit.

Var ödmjuk. "Jomen jag flyger gärna med RyanAir, det är lite trångt bara, men faktum är att dom ligger i topp vad gäller ankomster i utsatt tid. Tror inte dom hade en försening under hela 2010!". Prata gärna om att du gillar att jaga, men poängtera att du både kan stycka och tillaga ditt byte själv. Ha på dig en parfym man inte hittar i Åhléns parfymdisk, med diskretion. Den ska bara anas. Fnys åt killar runt dig med kritstrecksrandiga kostymer och säg att dom ser ut som billiga gangsters.

Fast det är klart, golddiggers kanske skiter i klass o bryr sig bara om pengarna. Men om du beter dig som att du verkligen hade pengar, alltså inte bara tjänade bra utan faktiskt kom från en kulturellt och ekonomiskt rik bakgrund, och sedan överraskar med att faktiskt också ha pengar lär du upplevas som betydligt mer intressant än random skitnödig snubbe som viftar med sitt bling o vaskar lådvin. Då kanske du lyckas locka till dig en golddigger med lite klass.

Mycket gammalt inlägg, men jag kan inte på något vis tycka att det är klass att sitta och häva ur sig pretentiöst babbel om hur man minsann har besökt munkarna på klostret som tillverkar ölen man dricker, eller att man minsann vet hur man filéear en älg. Eller för den delen att sitta och fnysa föraktfullt åt andra människor.

Drick ölen du tycker är god, klä dig som du vill, leta inte upp ursäkter för dina val och var inte så förbaskat osäker över hur folk uppfattar dig. Bete dig sansat, artigt och vettigt. Det är klass.
Senast redigerad av Trinnit 2012-05-19 kl. 11:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in