2019-10-01, 11:45
Medlem
Tack.
Citat:
Ursprungligen postat av echoesofglory
(FB) Mordet på Eva Söderström, Kramfors 25 september 1987

(FB) Mordet på Eva Söderström, Kramfors 25 september 1987
Citera
2019-10-01, 11:49
Medlem
Tänk om PAJ verkligen visste vilka som gömmer sig bakom alla alias här... då skulle han inte gå ut😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Citat:
Ursprungligen postat av Badkarsrunkaren
2016-11-02, 21:35

2019-04-14, 08:10

PIA!
Citera
2019-10-01, 11:52
Medlem
Nej, duken inte få människor att se åt ett annat håll.....inte de som vet iaf😃💪
Citat:
Igår, 15:23 länk
Eva hittades naken förutom en t-shirt och låg i en lite märklig placering med ena armen upp och den andra ned.
Idag, 10:06 länk
Sen verkar det vara första gången man berättar om armarnas ställning
Det har tidigare i media framgått att det är en fot som har stuckit upp ur gräset.

Mediedeckarna och mordfallet Eva Söderström
(Hypotes) Tycks vetat i förväg var kroppen låg
Den person som först hittade kroppen var en granne till AS, grannen hade sett en fot sticka upp ur gräset när han tittade inåt skogsdungen.
2019-04-14, 19:52 länk
Brodern som förmodligen var lite längre och kanske även tog ett par steg framåt kunde då se att det var en fot / ett ben som stack upp ur snåret.
Det framgår av artikeln Bakgrund: Evamordet fortfarande en gåta att jeansjackan tagits av Eva efter mordet.
Huggits genom kläderna

Men hon har huggits genom kläderna, bland annat genom jeansjackan som sedan tagits av henne.
För att klä av Eva hennes jeansjacka måste armarna först lirkas ur en åt gången. Betänk er hur en babys avklädning går till. Babyn rullas åt ena sidan för att frigöra första armen, därefter hålls den andra armen upp för att jackan ska kunnas tas av.

Därav att Eva hittades i en lite märklig placering med ena armen upp och den andra ned.

Variationer på detta finns ju självklart, och är man två så går det givetvis mycket lättare.

—-

Idag, 09:21 länk
Bra, sluta kommentera då eller att dra nån rappakalja för att du faktiskt tror att du kan få folk att titta åt ett annat håll.
Jag tror faktiskt att jag kan få folk att titta åt ett annat håll.

Men var lugn, du har faktiskt några ihärdiga anhängare i behåll, som t.ex. BerraSWE, kramiklon och Timeout.
Citera
2019-10-01, 13:20
Citat:
Ursprungligen postat av boanchga
Såg dit inlägg nu...
Jag tycker inte att det är det minsta konstigt... vilka var utredarna? Christer van der Kvast, Seppo Pentinen och hur de överhuvudtaget fick arbeta som chefsåklagare och kriminalpolis är en gåta, det är väl bara att titta på Qvick...de hade samma drev efter Sture. Samt var ju Börje Öhman inblandad, en som slickar tungan brun för att få komma till Sundsvall och leka med de STORA killarna🤮😡 fy fan, de tre borde bli dömda och sitta i fängelse.
QUOTE=bradgardsindianen|67332898]

Om utredningen varit så systematisk och grundlig att man kan utesluta andra till 100% utom en specifik så är det ju märkligt att man inte formellt betraktat denne som misstänkt ens?[/quote][/quote]

Det finns nog en anledning till varför Leif GW P kallar dessa för kreti och pleti!
Så många fall dom har saboterat genom åren, kanske inte medvetet men genom sin usla detektivförmåga och genom att dra förhastade slutsatser och inte ens se det uppenbara.
Samma med Brattåsmorden tyvärr, där har man iaf DNA spår som man kanske kan lösa fallet med.
Citera
2019-10-01, 20:36
Medlem
Du är verkligen helt off. Lite besatt, lite för mycket av allt.... lite psykopatisk. Visst vet du att du är en psykopat? Eller??? Nej jag tror inte att du är riktigt med där... kan du förklara ratsit och alla hundar? Det är väl inte du som brukar krypa förbi oss med bilen när vi varit ute och gått? Glott som en tvättäkta psykopat. Men, det var bra att du gjorde så, det noterades, noterades, NOTERADES😂😂😂😂😂😂😂😂jubel idiot, hur korkad får man bli? Finns det inga gränser för det? Nej det finns det ju inte... jag är så lycklig över min Mensa intelligens... kan du säga detsamma? Jag ser igenom människor...men, det vet du ju redan... du vill ju inte träffa mig och mina vänner.........
Citat:
Idag, 11:49 länk
Tänk om PAJ verkligen visste vilka som gömmer sig bakom alla alias här...
PIA!
Nog vet PAJ vem aliaset boanchga är

2019-04-21, 23:52 länk
...och vad menar du bo...an...ch...GA ?stammar du? Jag har fyra hundar...bolle, arro, chippen, gaston.. bolle jämthund, arro cockerspaniel chippen, pudel, gaston vattenhund.......????
Herregud Bo An...Ch... Ga... DU om någon! vet ju att det finns 2 "polisfruar" som det pratas om när det gäller PAJ, eller hur 😉
Badkarsrunkaren listade ut ditt alias via ratsit
Hundar Uppdaterad 2019-08-27
JÄMTHUND,
Chip dolt - Bli validerad medlem för att se, 2005-08-16,
Xxxxxxxx Xxxxx
BLANDRAS,
Chip dolt - Bli validerad medlem för att se, 2015-07-11,
Xxx Xxxxxxxxx Xxxxx
PORTUGISISK VATTENHUND,
Chip dolt - Bli validerad medlem för att se, 2012-02-28,
Xxx Xxxxxxxxx Xxxxx
BLANDRAS,
Chip dolt - Bli validerad medlem för att se, 2013-11-29,
Xxx Xxxxxxxxx Xxxxx
4 st

Idag, 11:52 länk
Nej, duken inte få människor att se åt ett annat håll.....inte de som vet iaf😃💪
Förutom boanchga så är det nog snart bara äcklet Timeout som inte vill se åt ett annat håll 😃💪

2019-09-29, 23:32 länk
... utan äcklet PAJ.
Citera
2019-10-01, 20:37
Medlem
Det finns dna från Eva med.
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Om utredningen varit så systematisk och grundlig att man kan utesluta andra till 100% utom en specifik så är det ju märkligt att man inte formellt betraktat denne som misstänkt ens?
[/quote]

Det finns nog en anledning till varför Leif GW P kallar dessa för kreti och pleti!
Så många fall dom har saboterat genom åren, kanske inte medvetet men genom sin usla detektivförmåga och genom att dra förhastade slutsatser och inte ens se det uppenbara.
Samma med Brattåsmorden tyvärr, där har man iaf DNA spår som man kanske kan lösa fallet med.[/quote]
Citera
2019-10-02, 07:31
Medlem
Badkarsrunkarens avatar
Trögfattarföreningens ordförande boanchga skriver:

Igår, 20:36 länk
Citat:
Ursprungligen postat av boanchga
Du är verkligen helt off. Lite besatt, lite för mycket av allt.... lite psykopatisk. Visst vet du att du är en psykopat? Eller??? Nej jag tror inte att du är riktigt med där... kan du förklara ratsit och alla hundar? Det är väl inte du som brukar krypa förbi oss med bilen när vi varit ute och gått? Glott som en tvättäkta psykopat. Men, det var bra att du gjorde så, det noterades, noterades, NOTERADES😂😂😂😂😂😂😂😂jubel idiot, hur korkad får man bli? Finns det inga gränser för det? Nej det finns det ju inte... jag är så lycklig över min Mensa intelligens... kan du säga detsamma? Jag ser igenom människor...men, det vet du ju redan... du vill ju inte träffa mig och mina vänner.........
Nej jag tror inte att du är riktigt med där... kan du förklara ratsit och alla hundar?
Du skämtar med mig aprillo i oktober?
Nej det finns det ju inte... jag är så lycklig över min Mensa intelligens... kan du säga detsamma?
Utan logiskt tänkande ingen Mensa intelligens!

boanchga verkar ju vara totalt verklighetsfrånvänd.

2016-11-07, 07:13 länk
Citat:
Ursprungligen postat av Studsen
Om du med detta inlägg, ett av många som du upprepar, lite maniskt; att Mr P gjorde det så motsäger du dig själv då du tidigare skrivit (minns ej var, du skriver så många osammanhängande inlägg) att familjen tog avstånd, eller att han tagit avstånd (?). Någon som bryr sig får hitta inlägget.

Om famlljen lät honom ta ansvaret utåt pekar det väl på motsatsen? Han var talesperson för familjen, är det det du vill påskina med inlägg? Ja, om han var det så visar det på att han inte var familjens misstänkte i allafall anser jag.

Nu vill du få oss att tro att Mr P tömde lägenheten och tog dagboken? Tror du inte att polisen gick igenom lägenheten först? Dagboken var inte försvunnen har jag också tidigare skrivit, jag vet med bestämdhet att polisen ringde upp människor som var nämnda i den flera månader senare för att kolla med dem vad de visste.

Naturligtvis hade de förhört Mr P ingående innan de ringde runt, någon, jag tror det var Pudelfrillan, tyckte att polisen arbetade dåligt för att de ringde till bekanta och frågade runt. Jag tycker att det var logiskt; först förhör irl och sedan rundringningar till ytligt bekanta utifrån Evas egen dagbok bl a.

De gjorde säkert andra saker också; jag nämner ju bara vad jag med bestämdhet vet, vad jag fått förstahandsinformation om, dvs det jag själv har hört och upplevt. Inget skvaller m a o.

Med bestämdhet menar jag att ja, jag var bekant med Eva, jag sörjer henne mycket och jag tycker att det är osmakligt hur ni håller på här på flashback, jag tycker att P** G**** och hennes anhang på sociala medier är osmakliga, för visst är det så att du sitter här och kastar skit också? Språkbruket och ansats i meningar är otroligt lika här och på FB iallafall. Men det kanske finns två maniska Mr P-hatare. Sedan är ju meningen med flashback att just sitta och spekulera men att som du, Boanchga, sprida falskt skvaller är direkt dumt.

Jag försvarar inte Mr P, jag vet inte vem som har gjort detta fruktansvärda, men jag tycker det är märkligt att en polisfru inte tas på mer allvar. Hade det funnits substans i hennes hysteri så hade polisen agerat. Men det tycker inte ni andra här på flashback? Är det bara hennes kompisar som sitter och håller igång tråden? Och nej, jag är inte Mr P eller någon i familjen. En person med lite insyn men ändå långt utanför.

Och jo, Pudelfrillan, jag tror faktiskt att någon kan göra som P** G, hon tror säkert att hon gjorde det för Eva och de anhörigas skull. Men hat i nästan 30 år förvrider nog verkigheten.

Jag har sagt vad jag ville ha sagt. Jag drar mig tillbaka; så ställ inga fler frågor till mig. Spekulera gärna vad jag menar men jag loggar ut från detta nu för att återgå till ett normalt liv. Det är inte nyttigt för någon medverka till smutskastning och jag känner mig faktiskt lite skitig nu som gör just det.
Med bestämdhet menar jag att ja, jag var bekant med Eva, jag sörjer henne mycket och jag tycker att det är osmakligt hur ni håller på här på flashback, jag tycker att P** G**** och hennes anhang på sociala medier är osmakliga, för visst är det så att du sitter här och kastar skit också?
Sedan är ju meningen med flashback att just sitta och spekulera men att som du, Boanchga, sprida falskt skvaller är direkt dumt.
Jag försvarar inte Mr P, jag vet inte vem som har gjort detta fruktansvärda, men jag tycker det är märkligt att en polisfru inte tas på mer allvar.
Men det tycker inte ni andra här på flashback?
Men hat i nästan 30 år förvrider nog verkigheten.
Jag har sagt vad jag ville ha sagt. Jag drar mig tillbaka; så ställ inga fler frågor till mig. Spekulera gärna vad jag menar men jag loggar ut från detta nu för att återgå till ett normalt liv. Det är inte nyttigt för någon medverka till smutskastning och jag känner mig faktiskt lite skitig nu som gör just det.
Varför lyssnar ni mer på boanchga än på Studsen?

2019-09-10, 08:56 länk
PIA G verkar inte ha alla hästar hemma, hjulet snurrar men hamstern är död, hissen går inte hela vägen upp, ljuset är tänt men ingen är hemma bla bla bla ...
2019-08-23, 12:55 länk
Mitt dravel handlar åtminstone om att kasta ett nytt ljus på ekvivalenta gärningsmän/kvinnor och skeenden.
Om ni fortsätter att tro på det boanchga skriver så kommer mordet på EVA aldrig att klaras upp.

Att ständigt ge Timeout och boanchga svar på tal kommer i förlängningen att tysta Badkarsrunkaren på Flashback.

Sanningen är illa tåld.
Senast redigerad av Badkarsrunkaren 2019-10-02 kl. 07:54.
Citera
2019-10-02, 08:23
Medlem
Badkarsrunkarens avatar
Den 2:a augusti 2019 var det Diggilo på Skulebergets Naturscen på Höga Kusten!

Här är en länk från tidningen Allehanda.

Bild 1

Bild 2 från Facebook.
Senast redigerad av Badkarsrunkaren 2019-10-02 kl. 08:30.
Citera
2019-10-02, 11:27
Medlem
Citat:
Att någon står på lur och slumpmässigt attackerar och mördar okända verkar ännu mer skrämmande, "Sture" verkar ju dock ha gjort närmanden mot helt okända, kanske gick han över gränsen denna gång?

Det verkar inte bättre.
Citera
2019-10-02, 15:08
Medlem
Citat:

Bild 1

Bild 2 från Facebook.

Men hur relevant är detta för mordet på Eva Söderström tycker du?
Citera
2019-10-02, 15:50
Medlem
Badkarsrunkarens avatar
Citat:
Citat:

Bild 1

Bild 2 från Facebook.
Men hur relevant är detta för mordet på Eva Söderström tycker du?
Förutom PAJ så är mina huvudmisstänkta för mordet på Eva Söderström dessa två kvinnor.

Sedan om det är relevant eller inte för tråden är upp till moderatorerna att avgöra. Du får väl lämna in en ”rapport” till dem.
Citera
2019-10-02, 20:39
Medlem
Oj oj oj, det tog lite skruv där tror jag😂😂😂. Träff mittiprick! Nu är det ju så att jag, boanchga vet så mycket mera än du någonsin kan föreställa dig och det märks att du blir väldigt aggressiv när det tar lite extra på dig😃 var inte ledsen att andra tror på mig, var inte ledsen över mitt höga IQ. Men, jag förstår att det är blir lite stökigt i ditt huvud när du förstår att jag vet så mycket....Klart att mordet kommer att bli uppklarat, dna tågar på hela tiden så det är bara en tidsfråga tills antagligen, England kommer att testa det...då sitter psykopaten i ett skruvstäd. Jag behöver inte människor att tro på mig...bara rätt människor gör det och, RÄTT MÄNNISKOR TROR JU PÅ MIG😃😃😃 åh så glad jag är😂😂😂
Citat:
Förutom PAJ så är mina huvudmisstänkta för mordet på Eva Söderström dessa två kvinnor.

Sedan om det är relevant eller inte för tråden är upp till moderatorerna att avgöra. Du får väl lämna in en ”rapport” till dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in