2017-01-12, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
Inte bara Evas familj bör få upprättelse.Även andra bör få upprättelse.Tänker särskilt på CykelSture.Vad fick han i skadestånd när han blev avförd?
Undrar hur många procent som tror att P-A är skyldig i Kramfors?

Absolut den stackarn. 99%
Citera
2017-01-12, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Nej det vet vi ju inte, kan ju vara så att Evas kompis som intervjuades i programmet antigen ljög för utredaren som intervjuade henne att de aldrig varit ett par? Eller så hade Eva ljugit för väninnan om det?

Men hallå. Om P säger till polisen att dom är ett par så blir det ju samma uppgifter till media.
Citera
2017-01-12, 23:15
Medlem
olovpalmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vidje
Absolut den stackarn. 99%
Förut trodde nog 99% att de va Cykelsture som va skyldig skulle jag tro.Men fick han inte nåt skadestånd alls tro?Om så är fallet varför?

Tror också att mer än 99% är övertygade nu vem som är GM efter TV4s svenska fall för fbi.
Undrar om P-A försökte stoppa programmet?
Hur gick med stämningen av TV4 och andra som skulle stämmas av P-A?Var det innan programet blev sänt som det hotades om det?Eller efter de va sänt?
Citera
2017-01-12, 23:23
Medlem
Citat:
Förut trodde nog 99% att de va Cykelsture som va skyldig skulle jag tro.Men fick han inte nåt skadestånd alls tro?Om så är fallet varför?

Tror också att mer än 99% är övertygade nu vem som är GM efter TV4s svenska fall för fbi.
Hur gick med stämningen av TV4 och andra som skulle stämmas av P-A?Var det innan programet blev sänt som det hotades om det?Eller efter de va sänt?

Han satt bara anhållen 5 dagar första gången, och kanske inte så länge den andra gången heller när han häktades, så någon större ersättning lär det inte vara tal om, om det nu blev någon.
Senast redigerad av echoesofglory 2017-01-12 kl. 23:38.
Citera
2017-01-12, 23:29
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Men hallå. Om P säger till polisen att dom är ett par så blir det ju samma uppgifter till media.

Precis, tror dock inte att de varit ett par, men några här tror det dock
Citera
2017-01-12, 23:32
Medlem
Det var väl här jag läste det. Nu är jag inte så bra med hänvisning, få se om de funkar.

http://i1033.photobucket.com/albums/...ps4qgqdvvv.jpg
Citera
2017-01-12, 23:35
Medlem
Än en gång som jag skrivit om tidigare så stämmer signalementet så väl in på en viss person.

http://s1033.photobucket.com/user/da...7utvh.jpg.html
Citera
2017-01-12, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Precis, tror dock inte att de varit ett par, men några här tror det dock

Nä det vet ju alla som kände Eva att dom inte var ett par. Dom som tror att dom var ett par kände ingen av dom med andra ord.
Citera
2017-01-12, 23:41
Medlem
Citat:

För mig att någon skrivit i tråden om att P lämnade in en stämning mot TV4 men vet inte hur det blev. Skulle han inte ha BÖ som hjälpte honom med det? Vet att jag kommenterat nåt om det.
Citera
2017-01-12, 23:52
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Nä det vet ju alla som kände Eva att dom inte var ett par. Dom som tror att dom var ett par kände ingen av dom med andra ord.

Ok, jag förstod att väninnan på TV sa sanningen, för vilken anledning skulle hon ljuga?
Tack för att du förtydligar det för de som tror annat.
Citera
2017-01-13, 05:14
Medlem
Citat:
Än en gång som jag skrivit om tidigare så stämmer signalementet så väl in på en viss person.

Finns det fler här som känner igen den beskrivningen? Speciellt det där med underbettet ? Tro om hon lever och skulle kunna identifiera honom om hon fick se en bild av honom från den tiden ?
Citera
2017-01-13, 06:51
Medlem
Citat:

Det där är ju lite intressant. Min första tanke var: Är det en rökridå? Påhittat för att ta fokus från att det är en nära bekant till Eva som mördat henne? Om det stämmer som artikeln skriver att någon försökt överfalla kvinnan så borde rimligen förövaren vara från Härnösand. Vem åker från en stad till en annan med cykel med sig för att överfalla kvinnor? Det som talar emot att det är en rökridå är väl att det finns vittnen till att mannen med cykeln ska ha haft ett paket på pakethållaren. Ifall det är en fejkanmälan måste ju kvinnan ha medhjälpare som är så kallade "vittnen".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in