2006-01-18, 21:59
Medlem
Markattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GJE

Ingen risk fast spridningen är ju rätt intressant.
Några kommer från min "hemstad", andra har jag träffat genom mitt ex (fotbollsspelare), några genom mitt jobb och ytterligare några genom min nuvarande sambo som jobbat en del med PA.

Jag lär komma på flera..men oftast är det ju människor man mött enstaka gånger och intrycken baseras på bara det. Lite småtrist då egentligen.

Nej, nej det är ju det som är kul!!:evil: Då kan man generalisera fett och slipper känna sig kluven, mohohohahahahahah!
Citera
2006-01-19, 00:31
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Spelade inte Agneta Fältskog in en cover på en av Cilla Blacks låtar?

Jo, två låtar t.o.m.
Citera
2006-01-19, 00:51
Medlem
Om ingen redan nämnt så kan jag säga att Arne och Ankan är trevliga snubbar som inte har några större divafasoner...
Citera
2006-01-19, 09:15
Medlem
en vän till mig berättade hur hon och hennes väninnor hade varit och promenerat längst med en väg på djurgården, när en bil med tonade rutor saktar in. Vevar ner rutan en bit, höjer upp huvudet och väser ut mot tjejerna fittafittafittafittafittafitta . En väldigt otrevlig händelse i sig, och ännu värre blev det när de upptäckte att det var Martin Timell som var äcklet.

Naturligtvis blev de väldigt illa berörda och sprang därifrån. De var själva helt övertygade om att det var Martin Timell de hade blivit utsatta för,
min egen åsikt om händelsen är att det visst mycket väl kan ha varit han. Å andra sidan har han inte ett så väldigt distinkt utseende, och om det var mörkt i bilen så kanske det var någon annan.

Berättade senare om händelsen för min granne, hans spontana reaktion var förövrigt "han slår ju sin fru också!". Gammalt skvaller, javisst. Men.
Citera
2006-01-19, 09:51
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekadensen
en vän till mig berättade hur hon och hennes väninnor hade varit och promenerat längst med en väg på djurgården, när en bil med tonade rutor saktar in. Vevar ner rutan en bit, höjer upp huvudet och väser ut mot tjejerna fittafittafittafittafittafitta . En väldigt otrevlig händelse i sig, och ännu värre blev det när de upptäckte att det var Martin Timell som var äcklet.

Naturligtvis blev de väldigt illa berörda och sprang därifrån. De var själva helt övertygade om att det var Martin Timell de hade blivit utsatta för,
min egen åsikt om händelsen är att det visst mycket väl kan ha varit han. Å andra sidan har han inte ett så väldigt distinkt utseende, och om det var mörkt i bilen så kanske det var någon annan.

Berättade senare om händelsen för min granne, hans spontana reaktion var förövrigt "han slår ju sin fru också!". Gammalt skvaller, javisst. Men.

Hm, utifrån den händelsen så börjar man ju fundera på om ryktena om att han och Lulu Carter har haft sex tillsammans och hon därför får vara med i Äntligen hemma, faktiskt är sanna eller åtminstone har mer substans än man kan tro
Citera
2006-01-19, 14:57
Medlem
JackassTREs avatar
q

Citat:
Ursprungligen postat av Malarkey
Ulf Brunnberg är skit otrevlig. En vän som jobbade i östermalms gallerian fick en djävulisk utskällning

Ulf Brunnberg är en hyvens kille, toppen toppen
Citera
2006-01-19, 15:04
Medlem
Samaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekadensen

Haha, hjältestatus på Martin! Men bara om han sedan drog upp rutan och åkte därifrån i snabb hastighet. Som ett dumt barn på cykel.
Citera
2006-01-19, 17:51
Medlem
Markattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MediaLuder
Om ingen redan nämnt så kan jag säga att Arne och Ankan är trevliga snubbar som inte har några större divafasoner...
Och detsamma kan sägas om "Rocky".
Citera
2006-01-20, 01:47
Medlem
Superlinopuros avatar
[quote=Kafir]Jag har träffat 5 st Star Wars skådisar!! Alla var trevliga. Skakat hand med Darth Wader och bytt några meningar med R2-D2 (Kenny Baker) Har även
fått autograf av Pin-head i Hellrasier. Mycket trevlig han med.
[quote]

Klart att dom var trevliga. Antar att det var på en mässa som kostar aset att gå in på plus att man får betala för att få autograf?

Dom jag träffat:

- Igor Cavalera (sepultura) - Gick bakfull som fan på Sweden rock med min sepultura-tröja när jag ser en liten man gå förbi mig. "Va inte det väldigt likt igor" sa jag och min kompis samtidigt. Så vi följde efter honom och såg att han hade backstagepass. SÅ vi frågade om det var han och då sträckte han fram handen direkt och var mycket trevlig och skrattade rätt mycket åt mej(va rätt yr då). lite svår att förstå bara

- Joey Jordison (Slipknot, Murderdolls) - Drog in mej och mina kompisar backstage och signerade våra saker. Och när vakten skulle dra ut oss sa han till vakten att ge fan i oss för att vi var med honom. Och tack vare vakten såg han inte min slipknot-tattuering=/

- Courtney Love (ja, ni vet nog vem det är). Mycket trevlig, träffade henne i Jönköping utanför John Bauer-hotell 99 (många band sov där under Hultsfredsfestivalen). Hon var aningen bakfull. Alla andra i bandet var också astrevliga.

- Manic Street Preacher. Suraste jävla fittorna nånsin. Köpte deras skiva bara för att få den signerad (gillar dom inte direkt). Dom gick bara förbi mej och skakade på huvudet. vi var bara tre pers som ville ha autografer.

- Suede. Hur trevliga som helst. Gav sångaren min singel för att han skulle signera den. Han bara försvann med den, och efter några minuter kom han tillbaka med den med en massa autografer på. Minns inte hur många dom är i bandet just nu, men det är iaf en autograf för mycket på den, haha.

- Atari Teenage Riot. Hur trevliga som helst också. Alec Empire frågade om vi ville hänga me på spelningen på Hultsfred och att han kunde skriva upp oss på gästlistan. 13år gammal och ganska osäker tackade man nej... dumt nog.

- LOK. Träffat dom några ggr, astrevliga. Förutom bassisten Daniel, fast han kanske bara hade dåliga dagar just då.

- Dillinger Escape Plan. Bad gitarristen gå in i logen å be dom andra i bandet signera mitt klistermärke. man såg att han tyckte det var jobbigt, men gjorde det iaf. Det ska han ha en kram för.

- Nasum. Den siste bassisten Jon är hur glad och trevlig som helst. Anders (trummor) kan vara väldigt kort av sig. En gång efter en regurgitate-spelning blev han nog t.o.m. förbannad på mej efter tjat om trumpinne och skjuts hem, haha=)

- Dregen. Träffade honom första gången 98. Han stod å signerade mängder med posters åt mej och min bror. bredvid stod några brudar (groupies HOST!) och tjatade på honom. Ignorerade dom totalt och pratade som fan med mej och min bror. Träffat honom några gånger efter det också. Alltid trevlig och rolig.

nu kommer jag inte på fler just nu.. men det är en hel drös till
Citera
2006-01-20, 01:58
Medlem
NoTruces avatar
[quote=Superlinopuro][quote=Kafir]Jag har träffat 5 st Star Wars skådisar!! Alla var trevliga. Skakat hand med Darth Wader och bytt några meningar med R2-D2 (Kenny Baker) Har även
fått autograf av Pin-head i Hellrasier. Mycket trevlig han med.
Citat:

Klart att dom var trevliga. Antar att det var på en mässa som kostar aset att gå in på plus att man får betala för att få autograf?

Dom jag träffat:

- Igor Cavalera (sepultura) - Gick bakfull som fan på Sweden rock med min sepultura-tröja när jag ser en liten man gå förbi mig. "Va inte det väldigt likt igor" sa jag och min kompis samtidigt. Så vi följde efter honom och såg att han hade backstagepass. SÅ vi frågade om det var han och då sträckte han fram handen direkt och var mycket trevlig och skrattade rätt mycket åt mej(va rätt yr då). lite svår att förstå bara

- Joey Jordison (Slipknot, Murderdolls) - Drog in mej och mina kompisar backstage och signerade våra saker. Och när vakten skulle dra ut oss sa han till vakten att ge fan i oss för att vi var med honom. Och tack vare vakten såg han inte min slipknot-tattuering=/

- Courtney Love (ja, ni vet nog vem det är). Mycket trevlig, träffade henne i Jönköping utanför John Bauer-hotell 99 (många band sov där under Hultsfredsfestivalen). Hon var aningen bakfull. Alla andra i bandet var också astrevliga.

- Manic Street Preacher. Suraste jävla fittorna nånsin. Köpte deras skiva bara för att få den signerad (gillar dom inte direkt). Dom gick bara förbi mej och skakade på huvudet. vi var bara tre pers som ville ha autografer.

- Suede. Hur trevliga som helst. Gav sångaren min singel för att han skulle signera den. Han bara försvann med den, och efter några minuter kom han tillbaka med den med en massa autografer på. Minns inte hur många dom är i bandet just nu, men det är iaf en autograf för mycket på den, haha.

- Atari Teenage Riot. Hur trevliga som helst också. Alec Empire frågade om vi ville hänga me på spelningen på Hultsfred och att han kunde skriva upp oss på gästlistan. 13år gammal och ganska osäker tackade man nej... dumt nog.

- LOK. Träffat dom några ggr, astrevliga. Förutom bassisten Daniel, fast han kanske bara hade dåliga dagar just då.

- Dillinger Escape Plan. Bad gitarristen gå in i logen å be dom andra i bandet signera mitt klistermärke. man såg att han tyckte det var jobbigt, men gjorde det iaf. Det ska han ha en kram för.

- Nasum. Den siste bassisten Jon är hur glad och trevlig som helst. Anders (trummor) kan vara väldigt kort av sig. En gång efter en regurgitate-spelning blev han nog t.o.m. förbannad på mej efter tjat om trumpinne och skjuts hem, haha=)

- Dregen. Träffade honom första gången 98. Han stod å signerade mängder med posters åt mej och min bror. bredvid stod några brudar (groupies HOST!) och tjatade på honom. Ignorerade dom totalt och pratade som fan med mej och min bror. Träffat honom några gånger efter det också. Alltid trevlig och rolig.

nu kommer jag inte på fler just nu.. men det är en hel drös till

Allt det där låter ju mer än lovande. Synd bara att Manics visade sig vara såna puckon, de har jag alltid sett upp till. Fast alla kan ju ha en dålig dag.
Citera
2006-01-20, 02:45
Medlem
Villons avatar
Träffade Lasse Brandeby på en födelsedagsfest i närheten av Kungsbacka för några år sedan. Framstod som en väldig balanserad och "vanlig" snubbe, vi stod och käkade tårta och pratade om diverse grejer. Kommer bland annat ihåg att han gillade filmen Seven (som gått på tv dagarna innan), att hans dotter eller vem det var hade anorexia och andra normala mänskliga samtalsämnen.

Om jag ska reda ut min exakta koppling till honom så tror jag att han är tillsammans med (eller var iaf då), min farsas kusins förra fru. Needless to say så är det enda gången jag träffat honom, men fick ändå en ganska bra bild av honom som person.
Citera
2006-01-20, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Markattan
Och detsamma kan sägas om "Rocky".

vem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto