[quote=Superlinopuro][quote=Kafir]Jag har träffat 5 st Star Wars skådisar!! Alla var trevliga. Skakat hand med Darth Wader och bytt några meningar med R2-D2 (Kenny Baker) Har även
fått autograf av Pin-head i Hellrasier. Mycket trevlig han med.
Citat:
Klart att dom var trevliga. Antar att det var på en mässa som kostar aset att gå in på plus att man får betala för att få autograf?
Dom jag träffat:
- Igor Cavalera (sepultura) - Gick bakfull som fan på Sweden rock med min sepultura-tröja när jag ser en liten man gå förbi mig. "Va inte det väldigt likt igor" sa jag och min kompis samtidigt. Så vi följde efter honom och såg att han hade backstagepass. SÅ vi frågade om det var han och då sträckte han fram handen direkt och var mycket trevlig och skrattade rätt mycket åt mej(va rätt yr då). lite svår att förstå bara
- Joey Jordison (Slipknot, Murderdolls) - Drog in mej och mina kompisar backstage och signerade våra saker. Och när vakten skulle dra ut oss sa han till vakten att ge fan i oss för att vi var med honom. Och tack vare vakten såg han inte min slipknot-tattuering=/
- Courtney Love (ja, ni vet nog vem det är). Mycket trevlig, träffade henne i Jönköping utanför John Bauer-hotell 99 (många band sov där under Hultsfredsfestivalen). Hon var aningen bakfull. Alla andra i bandet var också astrevliga.
- Manic Street Preacher. Suraste jävla fittorna nånsin. Köpte deras skiva bara för att få den signerad (gillar dom inte direkt). Dom gick bara förbi mej och skakade på huvudet. vi var bara tre pers som ville ha autografer.
- Suede. Hur trevliga som helst. Gav sångaren min singel för att han skulle signera den. Han bara försvann med den, och efter några minuter kom han tillbaka med den med en massa autografer på. Minns inte hur många dom är i bandet just nu, men det är iaf en autograf för mycket på den, haha.
- Atari Teenage Riot. Hur trevliga som helst också. Alec Empire frågade om vi ville hänga me på spelningen på Hultsfred och att han kunde skriva upp oss på gästlistan. 13år gammal och ganska osäker tackade man nej... dumt nog.
- LOK. Träffat dom några ggr, astrevliga. Förutom bassisten Daniel, fast han kanske bara hade dåliga dagar just då.
- Dillinger Escape Plan. Bad gitarristen gå in i logen å be dom andra i bandet signera mitt klistermärke. man såg att han tyckte det var jobbigt, men gjorde det iaf. Det ska han ha en kram för.
- Nasum. Den siste bassisten Jon är hur glad och trevlig som helst. Anders (trummor) kan vara väldigt kort av sig. En gång efter en regurgitate-spelning blev han nog t.o.m. förbannad på mej efter tjat om trumpinne och skjuts hem, haha=)
- Dregen. Träffade honom första gången 98. Han stod å signerade mängder med posters åt mej och min bror. bredvid stod några brudar (groupies HOST!) och tjatade på honom. Ignorerade dom totalt och pratade som fan med mej och min bror. Träffat honom några gånger efter det också. Alltid trevlig och rolig.
nu kommer jag inte på fler just nu.. men det är en hel drös till
Allt det där låter ju mer än lovande. Synd bara att Manics visade sig vara såna puckon, de har jag alltid sett upp till. Fast alla kan ju ha en dålig dag.