Citat:
Ursprungligen postat av Idiotpod
Om man inte får träningsvärk efter varje träning så har man inte tränat tillräckligt hårt!
Haha!
(Personligen så brukar jag få träningsvärk i mest axlar, nacke, vader, underarmar och sen var det inte mer. Fast fan vad skönt det är!)
tvärtom,tränar man mycket hårt så försvinner den värsta sortens värk,kan få lite små mysig ömhet i några få muskler när jag tränar hårt,men hey,alla är olika.