2013-04-18, 09:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Problemet är väl att du inte vet vad den utomparlamentariska vänstern tycker men kritiserar denna iaf. Du kommer med idiotpåståenden om att RF och RS är typ samma sak.

Är det ens lönt att du skriver här?

Men jag frågar ju dessa som står bakom dessa åsikter vad dom egentligen tycker! Men ingen har ju så mycket i skallen att dom klarar av att svara....
Du vet där argumenten tar slut, där tar nävarna vid!
2013-04-18, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasbyxmannen
Hahaha som jag visste! Du klarar inte av att diskutera det här och nu!
Kom igen och skriv i en annan tråd då som du klarar av att skriva i och lämna sedan länken här!
Jo, men det hör som sagt inte hemma i en tråd om RF. Vill du diskutera specifika gruppers åsikter så finns det som sagt bättre trådar du kan fråga i, om inte så är det bara att starta en ny. Gör det så lovar jag att svara.
2013-04-18, 11:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CoochyRide
Jo, men det hör som sagt inte hemma i en tråd om RF. Vill du diskutera specifika gruppers åsikter så finns det som sagt bättre trådar du kan fråga i, om inte så är det bara att starta en ny. Gör det så lovar jag att svara.

https://www.flashback.org/t2095121p8

Nerdy och dom andra sk kommunisterna lovade samma sak att gärna diskutera vad dom tyckte om jag bara startade en tråd för detta, men inte har jag fått några riktiga svar där inte....
2013-04-18, 17:48
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:

Nerdy och dom andra sk kommunisterna lovade samma sak att gärna diskutera vad dom tyckte om jag bara startade en tråd för detta, men inte har jag fått några riktiga svar där inte....

Kanske för att frågeställningen är rent av retarderad?

Som jag skrev i den tråden. Det går inte att förklara kommunismens ekonomiska politik på några sidor. Det krävs såå mycket mer. Du kan köpa massvis med böcker i detta ämnet och läsa i lugn och ro och sedan komma med frågor här på forumet
2013-04-18, 21:48
Medlem
nerdys avatar
Citat:

Jag har aldrig lovat ditt autistiska arsle ett smack.
Jag sa att om du vill ha svar bör du skriva i andra trådar än denna.
2013-04-19, 09:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nerdy
Jag har aldrig lovat ditt autistiska arsle ett smack.
Jag sa att om du vill ha svar bör du skriva i andra trådar än denna.

Hade inte väntat mej några ideologiska kommentarer från dej heller.
För jag har nog aldrig under rmina år på FB stött på någon som är så jävla blåst och insnöad som du!
2013-04-19, 09:47
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Hade inte väntat mej några ideologiska kommentarer från dej heller.
För jag har nog aldrig under rmina år på FB stött på någon som är så jävla blåst och insnöad som du!

Har du väntat dig några seriösa svar från någon?
"ställer man dumma frågor får man dumma svar"
2013-04-19, 09:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nerdy
Har du väntat dig några seriösa svar från någon?
"ställer man dumma frågor får man dumma svar"

Och från sådana som du kommer det bara dumma uttalanden hela jävla tiden!
Men det är allvarligt så skoj att ni på eran kant av vänstern gör så jävla mycket korkade saker att ni skrämmer bort folk så ni aldrig blir fler än 3-5000 i landet!
2013-04-19, 20:41
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Och från sådana som du kommer det bara dumma uttalanden hela jävla tiden!
Men det är allvarligt så skoj att ni på eran kant av vänstern gör så jävla mycket korkade saker att ni skrämmer bort folk så ni aldrig blir fler än 3-5000 i landet!

Fast vi är fler.
2013-04-21, 18:56
Medlem
Aktivitetsrapport från januari-mars 2013. Tycker inte att det verkar som att RF är på dekis, snarare tvärtom.
2013-04-22, 11:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Fast vi är fler.
Tror du det? 1500 röstade på RS senast, finns inte så många fler partier inom stenkastarvänstern i statistiken.
2013-04-22, 16:57
Medlem
postkrans avatar
Citat:

Menar du att du skapade traden som du lankade har ovan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in