2013-04-01, 02:24
Bannlyst
Jag hoppas RF blir ett demokratiskt parti som kan acceptera oliktänkande iallafall
Inget parti som kastar sten vid motdemonstrationer, förstör eller använder sig av utpressning.
2013-04-01, 02:35
Medlem
Kerubs avatar
När RPfFF har tagit över Sverige och flashbacks användaruppgifter har exproprierats, var ska vi skicka ProfessorMcGooby? Jag röstar på Tierp, det kan bli vårat gulag.
2013-04-01, 02:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kerub
När RPfFF har tagit över Sverige och flashbacks användaruppgifter har exproprierats, var ska vi skicka ProfessorMcGooby? Jag röstar på Tierp, det kan bli vårat gulag.

Jaha vad är det är för skämt inlägg då?
2013-04-01, 02:41
Medlem
Kerubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorMcGooby
Jaha vad är det är för skämt inlägg då?

Jag tror att bäst före-datumet hade gått ut, så det blev skämt.
2013-04-01, 02:52
Bannlyst
Citat:
Jag tror att bäst före-datumet hade gått ut, så det blev skämt.

Okej. Men åter igen. Jag hoppas RF blir ett demokratiskt parti som kan ta seriösa debatter utan att fäkta näven mot annat typ av folk. Ett parti som accepterar att andra tycker helt annat.

Ett parti som står för demokrati och inte diktatur.

RF borde göra lite reklam för sitt parti framför Vänsterpartiet's väljare.
2013-04-01, 07:44
Medlem
Citat:
Okej. Men åter igen. Jag hoppas RF blir ett demokratiskt parti som kan ta seriösa debatter utan att fäkta näven mot annat typ av folk. Ett parti som accepterar att andra tycker helt annat.

Ett parti som står för demokrati och inte diktatur.

RF borde göra lite reklam för sitt parti framför Vänsterpartiet's väljare.

Har du missat dagens datum med flit eller är du så här jävla korkad?
2013-04-01, 12:01
Medlem
FilleKruegers avatar
Ett tag trodde jag faktiskt att dom var seriösa, det var ett ganska trovärdigt och välskrivet inlägg, men sen så såg jag dagens datum.. Är fortfarande lite förvirrad om jag ska vara ärlig.
2013-04-01, 13:07
Medlem
infogivers avatar
Citat:
RPfFF 2014!!

Vem blir partiledare?

Jag fick förfrågan men fick tacka nej, fått jobberbjudande från Nordkorea, tydligen många jobböppningar där nu.
2013-04-01, 14:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Har du missat dagens datum med flit eller är du så här jävla korkad?

Om det är aprilskämt så kan jag acceptera det men jag är faktiskt ganska beredd på att RF skulle bilda parti någon gång. Jag är ganska van att man skämtar inte politiskt.

Nordisk Ungdom ska också bilda parti tydligen: http://nordiskungdom.se/nordisk-ungdom-startar-parti/

Men då är det frågan om detta är också ett aprilskämt?
Förra året så drog Nordisk Ungdom att dem skulle stödja republikanerna i USA...några månader senare så gjorde dem det.
Senast redigerad av ProfessorMcGooby 2013-04-01 kl. 14:17.
2013-04-01, 19:04
Medlem
Citat:
Om det är aprilskämt så kan jag acceptera det men jag är faktiskt ganska beredd på att RF skulle bilda parti någon gång. Jag är ganska van att man skämtar inte politiskt

Klart det är ett aprilskämt, syns redan på bilden dom lagt upp - Kommunistiska Partiet partilogga rakt av.
2013-04-01, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Klart det är ett aprilskämt, syns redan på bilden dom lagt upp - Kommunistiska Partiet partilogga rakt av.

Okej. Men jag skulle nog ta RF seriöst om dem bildade ett demokratiskt parti. Liksom varför inte?
Dem har inget att förlora på.
2013-04-01, 20:40
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Okej. Men jag skulle nog ta RF seriöst om dem bildade ett demokratiskt parti. Liksom varför inte?
Dem har inget att förlora på.

RF skulle aldrig bilda parti. De innebär kliva ut i offentligheten och det vågar dem inte. RF kan endast existera som autonom, illegal grupp.

Roligt aprilskämt dock

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in