Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Jag är aktiv inom en annan grupp. Jag känner och umgås med många i RF, skulle påstå att vissa av dessa t.o.m är mina vänner utöver att vi är kamrater. Men tyvärr, fortfarande inte medlem i RF och har aldrig varit det. Detta är inget jag hycklat med, skulle jag varit med i RF hade jag stått för det på ett anonymt forum på internet.
Nej, verkar inte som du kan det.
Citat:
Tycker intresset för mig som person är ett ganska återkommande ämne, hur kommer det sig?[/b]
För du är en väldigt intressant person

, var glad för uppmärksamheten. Samt ditt konstant återkommande försvar av RF.
Citat:
Nja, jag är ganska säker på att personer som inte är aktiva nassar får några reprissalier. Finns många avhoppade nassar som fortfarande har sina åsikter men inte är aktiva, aldrig hört att någon av dessa skulle ha blivit drabbad av något.[/b]
Räcker ju för fan att gå med Tors hammare för att bli anklagad för att va nazze och bli påhoppad, av medlemmar av RF. Sen så har vi folk som umgås med aktiva nationalister som har fått smaka, endast pga vilka deras vänner är och det är helt okej för RF och det tycker jag är helt sjukt. Jag skulle aldrig få för mig att misshandla någon som umgås med folk inom RF lr AFA (nu har jag aldrig misshandlat någon i mitt liv, men ser RF som ett legitimt mål).
Citat:
Jag tror att RF skulle svara på dessa frågor om det var sakligt formulerade, det har ju faktiskt flera mailadresser de kan nås på.
Jag är inte så intresserade av dom att jag tar mig tiden att skicka mail till dom, men skulle dom husera på FB så skulle det vara kul. Få lite diskussion och så.
Vart det möjligtvis RF som åkte på däng i helgen av SMR, ja vi får väl aldrig veta direkt. Inte så ni går runt med medlemskort eller kommer att skriva att ni åkte i backen.