2003-08-07, 22:20
Medlem
Svensken Von Svenskens avatar
Hade en dröm för en vecka sen, drömde att jag slog en inbrottstjuv han var max 1.50 hög men vi slog varandra länge, till sist fick jag tag i en kofot och slog honom 3 gånger i skallen så han dog, efter det vaknade jag med ett lenade på läpparna och var svettig
Citera
2003-08-07, 22:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Slagsmål i drömmarna

Citat:
Ursprungligen postat av Gargamel
Jag har flera gånger i drömmarna hamnat i slagsmål eller bara slagits, men alltid så känns det som att jag inte riktigt kan.
Jag menar, det är inte det att jag inte kan slåss utan det känns som att när jag slår så blir slagen inte hårda eller snabba utan det känns nästan som att man slåss under vatten. Svårt att förklara.nu när jag tänker efter Har jag aldrig slagit någon blodig i drömmarna... Hur mycket jag än matat...

Är det bara för mig det händer? Är ni andra coola när ni slåss i drömmarna?
Det är skitirriterande. Jag får inte ut samma utlopp av slagen som om jag skulle smällt till nån på riktigt.
Kanske beror på adrenalinet, "utsöndras" det då man sover?

Jag har haft samma känsla. Även när man är jagad.. typ.. 'kan-inte-springa'
utan kubbar i, som du säger, vatten... skitskadat.. :?
Citera
2003-08-07, 22:38
äldre konto (old)
Ej medlem
Allergimedicinen Tavegyl och ibland Ipren får mig att drömma sådana drömmar. Nämnas bör att Tavegyl är en gammal medicin som t.ex. ökar ruset av alkohol. :roll:
Citera
2003-08-07, 22:53
Medlem
Gerras avatar
Varje gång jag smuttat ethylmorfin så handlar mina drömmar uteslutande om att hångla med gossiga moln i mysiga pastellfärger.
Citera
2003-08-08, 00:11
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Allergimedicinen Tavegyl och ibland Ipren får mig att drömma sådana drömmar. Nämnas bör att Tavegyl är en gammal medicin som t.ex. ökar ruset av alkohol. :roll:

Fick tavegyl när jag var liten mot allergi, jag blev agresiv o slog till ungar.

Jo, en sjuk dröm jag haft var såhär: Någon håller på och rycker i dörrhandtaget och är påväg in i lägenheten, jag får panik och försöker ringa 112, inte så svårt nummer precis men jag slår fel hela tiden, tillslut kommer mannen in och far fram emot mig, jag backar o sätter mig ner skrikandes - Vad vill du? Då säger han. - Jag är ju för fan full. '

Slut.
Citera
2003-08-08, 00:25
äldre konto (old)
Ej medlem
varje gång jag drömmer om att spöa någon får jag alltid samma känsla, känmns om om att allt skulle gå i slow motion... så jäkla jobbigt när man vaknar och tror att man inte kan slåss över huvud taget =)
Citera
2003-08-08, 10:46
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag har drömt samma sak, man ska spöa någon men armarna är som sirap och ingenting biter.
Det senaste halvåret har drömmarna dock ändrat sig, nu helt plötsligt börjar folk få spö ordentligt. Framför allt de som man går omkring och retar upp sig på.
Knarkarna här hemma som springer omkring och gör inbrott och stjäl. De förbannade langarna som förser småungarna med knark har jag också spöat i i de nya drömmarna.

Lite konstigt att drömmarna har gjort en kovändning sådär.
Citera
2003-08-08, 13:25
äldre konto (old)
Ej medlem
Kom på nu ... att jag även BITIT min flickvän i ryggen!..

Blev ett skitstort märke =D.
Citera
2003-08-08, 13:34
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerra
Varje gång jag smuttat ethylmorfin så handlar mina drömmar uteslutande om att hångla med gossiga moln i mysiga pastellfärger.

Ja ha, festat till på Cocillana hostis igen?
Citera
2003-08-08, 14:20
äldre konto (old)
Ej medlem
Råkar alltid ut för den känslan om jag slåss i sömnen. Det roliga är att moståndarn inte verkar kunna göra tillbaka, men eftersom mina egna slag är så vedervärdiga kvittar det, han får inte ont ändå. :?
Citera
2003-08-13, 17:06
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oGGo
Det är inte så svårt att få se lite bråk, annordnade eller inte spalar väl ingen roll!

Gå fram till en arab som ser kaxig ut och säg att nazzen (finns ju en del nuförtiden) som står lite längre bort sa att han var en ful liten äcklig apa som borde dö.

Detta borde göra saker lite intressant.

Om nu araben inte vågar gör du samma procedur fast med skinnskallen. Om han chickar ur är det ju bara försöka på någon annan.

hahaha!
Citera
2003-09-05, 23:48
Medlem
Individ_Paddels avatar
Slåss tjejer mer?

(Hittade inget bra forum för det här...)

Jag misstänker att det är vanligare att tjejen slår killen än vice versa; i ett heterosexuellt förhållande. Under ett årslångt förhållande fick jag runt 5 rejäla örfilar, utan att ens höja handen mot min partner en enda gång. Rent uppfostringsmässigt vet man ju att det är fel att slå tjejer, men varför "får" tjejer slå killar om de säger något sarkastiskt?
Missförstå mig rätt nu, men varför ska vi killar finna oss i att bli spöade när vi etiskt sett inte får spöa tillbaka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in