på tal om att göra illa sin flickvän i sömnen: för några år sedan så skulle jag börja käka en medicin som heter remeron*. Den allra första natten jag skulle käka remeron sov min dåvarande flickvän över. Jag tog av misstag en något för stor dos av medlet och snarare svimmade än somnade i sängen. Under natten drömde jag bara EN lång jävla dröm (så vitt jag vet) och det var en sån där dröm som man tror är verklighet och att allt i drömmen verkligen händer på riktigt. I den här drömmen då så blir jag jävlit lack på min flickvän mitt i natten och börjar slå henne, och jag kan inte sluta slå henne och till slut så är hon död, och då släpar jag ut henne i badrummet och börjar stycka henne, och det är blod överallt och jag är helt i upplösningstillstånd. Sen när jag väl vaknar efter denna maratondröm så tror jag ju att det jag drömde verkligen har hänt så jag fattar inte vem som ligger bredvid mig i sängen.
Men när jag väl fattade att det var en dröm så var det nästan som om min flickvän hade återvänt från de döda, jag var så jäkla glad att se henne levande "igen".

jag halverade för övrigt remerondosen efter den natten. 8O
* se denna länk: http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?SpecID=110927
som sammanfattning kan man säga att remeron används mot depression och gör en jäääävlit trött de första veckorna.