2001-05-31, 22:09
Bäst att klargöra från första början att jag inte är någon dåre, ej heller någon snorunge som sett på för mycket film/TV.....

Jag vill helt enkelt tillfredsställa min lust för våld, utan att riskera någon form av åtal/dom.

Det bästa vore ju då (så vitt jag ser det) att starta en "klubb" där man kan slåss med varandra under ordnade former, därav nämnda filmtitel på ämnesraden, Den har helt enkelt varit en källa för inspiration.

Eventuellt intresserade personer kan ju skriva inlägg här så kan vi senare ta kontakt via mail/tel.
Citera
2001-05-31, 23:37
Medlem
Slagsmålssugna sökes.......

Gör så här...
surfa in på
Firman Boys
http://welcome.to/firmanboys

AIK's firma alltså..
Gå på derby matcherna i Stockholm, där blir det alltid bråk...håller man sig framme så kan man veva ganska bra...
Citera
2001-06-01, 12:05
Medlem

Livet är inte en film, du kan döda en person med ett knytnäve slag mot ansiktet.
Citera
2001-06-01, 13:37
Medlem

Vet:Sant faktiskt.

PenO:Träffar du "rätt" så kan personen ufråga få jävligt svåra skador, hjärnskador, ögonskador osv.Du borde besöka akuten en fredagkväll eller nåt så får du se de verkliga effekterna av våld.Det är ingen trevlig syn kan jag säga.*vet också*
Citera
2001-06-03, 15:55
Medlem
Fight Club - Jag vill slåss.....

Skaffa dig ett medlemsskap i en boxningsklubb.Boxning är kanonbra träning och jävligt roligt...tyckte iaf jag när jag höll på.
Citera
2001-06-04, 23:18
Medlem

Men om du nu är så sugen på bråk så kan du ju joina nägra häftiga fotbollsupportrar. Sedan kan ni lungt o stilla spöa skiten ur andra och varandra. Ha ett kul liv din våldsamme tokfan!
Citera
2001-06-06, 10:40
Medlem
Fight Club - Jag vill slåss.....

Ge sig in i U.F.C.
"under ordnade former" Har du egen erfarenhet?? Det har jag, om våld vill säga.
"under ordnade former"; knappast, och mitt förslag är snarare "regelrätta" gatuslagsmål, och att fightas ute, en del i sporten är att undvika snuten. Mucka, och låta sig muckas med, utmana och utmanas. Och att inte hoppa på folk som inte vill, alltså inte misshandla folk, inte riktigt det som det i mitt förslag handlar om, men din "klubb" är föga realistisk. Skulle balla ur, och ändå bli rent och oförfalskat våld, tro inte att ni kan vara "polare" i en sådan grupp... Olika personer, ni vet inte hur ni är, utaggerande, konkurens, rivaler osv. Räkna med att man kan få men för livet, våld är ingen lek. Men visst, en del av de som skulle ingå i klubben skulle säkert inte kunna ta ett nederlag, och vänta på dig med ett baseballs-trä el. dylikt. Knivar och knoghjärn, kanske skjutvapen också med tiden. Men är du redo för det, go for it! Real fight har alltid varit härligt och eftertraktast för riktiga män! Inte alla förstås, men visst är det ju så! Och vill man ha tuffa tag, och ge sig in, finns inga vesäntliga likheter med kampsport - detta är kamp för riktigt hårda tag, och efteråt är det inte säkert att kombattanten reser sig upp, någonsin. Jag tackar nej till att ingå i din klubb. Skulle kunna sluta med kåken, eller i en rullstol för någon annan, det kan bli på liv och död, du vet inte vilka som hänger på. Men jag skall inte förespråka hur du skall göra, ville bara vidga dina vyer. Go for it, skulle bli intressant och se hur det skulle utveckla sig, hur det skulle vara.
Ge dig in i det, och sedan är det igång alltid .
Citera
2001-06-06, 11:34
Medlem

Äh, lägg av!
Läs mitt yttrande på ditt andra inlägg där borta igen, om du inte ändrar stil så kan du råka riktigt illa ut!
Du borde gå ut lite oftare. Håller du på sådär på krogen, eller ute på stan någon natt, så kan du lätt hamna på akuten. Finns gott om utmanare, tro mig. Om du i din enfald tror att de ställer upp på dina "klubb-regler" (*högljutt flabb*) så kan du missta dig rejält!
Lyckas du ändå fixa en slags klubbverksamhet du snackar om - så är det självklart att du kommer att åka på mycket stryk. Även om du kan ge motstånd, men vafaan, idén är ju löjlig. Passar du dig inte så åker du in på rättspsyk.
Men att nån el. några inte gillar din stil, och pucklar på dig rejält kan mycket väl hända.
Men igen, gör vad du vill. Även om du kan åka på ett nerköp så du aldrig glömmer det, grabben!
Citera
2001-06-06, 22:33
äldre konto (old)
Ej medlem

dråp är lättare gjort på riktigt än på TV..
Citera
2001-06-09, 11:22
Medlem

Vaför går du inte med i en boxningsklubb?
Du ville ju slåss under ordnade former.

Citera
2003-06-23, 00:18
äldre konto (old)
Ej medlem
Streetfights i Göteborg

Jag tvivlar på att någon som har med detta ämne att göra skulle avslöjja något sådant i en tråd här, men det var väl värt ett försök iaf.

Till sak:

Någon som vet vart det annordnas 'streetfighting', givetvis med insatser osv i Göteborg.
Citera
2003-07-19, 23:12
äldre konto (old)
Ej medlem
Här i Jönköping skulle det visst vara någonting på gång ikväll, men inte fan är Jönköping Göteborg...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in