Fight Club - Jag vill slåss.....
Ge sig in i U.F.C.
"under ordnade former" Har du egen erfarenhet?? Det har jag, om våld vill säga.
"under ordnade former"; knappast, och mitt förslag är snarare "regelrätta" gatuslagsmål, och att fightas ute, en del i sporten är att undvika snuten. Mucka, och låta sig muckas med, utmana och utmanas. Och att inte hoppa på folk som inte vill, alltså inte misshandla folk, inte riktigt det som det i mitt förslag handlar om, men din "klubb" är föga realistisk. Skulle balla ur, och ändå bli rent och oförfalskat våld, tro inte att ni kan vara "polare" i en sådan grupp... Olika personer, ni vet inte hur ni är, utaggerande, konkurens, rivaler osv. Räkna med att man kan få men för livet, våld är ingen lek. Men visst, en del av de som skulle ingå i klubben skulle säkert inte kunna ta ett nederlag, och vänta på dig med ett baseballs-trä el. dylikt. Knivar och knoghjärn, kanske skjutvapen också med tiden. Men är du redo för det, go for it! Real fight har alltid varit härligt och eftertraktast för riktiga män! Inte alla förstås, men visst är det ju så! Och vill man ha tuffa tag, och ge sig in, finns inga vesäntliga likheter med kampsport - detta är kamp för riktigt hårda tag, och efteråt är det inte säkert att kombattanten reser sig upp, någonsin. Jag tackar nej till att ingå i din klubb. Skulle kunna sluta med kåken, eller i en rullstol för någon annan, det kan bli på liv och död, du vet inte vilka som hänger på. Men jag skall inte förespråka hur du skall göra, ville bara vidga dina vyer. Go for it, skulle bli intressant och se hur det skulle utveckla sig, hur det skulle vara.
Ge dig in i det, och sedan är det igång alltid .