2003-07-19, 23:26
äldre konto (old)
Ej medlem
Nej, inte fan är det.

Ska du gå dit?
Citera
2003-07-20, 13:24
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag vet inte vad det är för street fights du undrar över. Kan du vara mer specifik. Jag vet att det har anordnats slagsmål ibland. Oftast har det varit fråga om gäng mot gäng eller man mot man. Det är bara en liten skara som får veta om det.
Citera
2003-07-20, 17:39
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Jag vet inte vad det är för street fights du undrar över. Kan du vara mer specifik. Jag vet att det har anordnats slagsmål ibland. Oftast har det varit fråga om gäng mot gäng eller man mot man. Det är bara en liten skara som får veta om det

Trodde jag var ganska tydlig när jag skrev med insatser.

Alltså, olagliga(nähä?) fighter för pengarnas skull.
Inte gängbråk eller firmor eller något sådant.
Citera
2003-07-24, 21:04
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snerka
Trodde jag var ganska tydlig när jag skrev med insatser.
Läste inte så noga! Som vanligt skyller jag på värmen. När jag var aktiv kampsportare hörde jag talas om det men det var 10 år sedan. Jag tar för givet att det fortfarande förekommer. Hur du ska lyckas med bedriften att bli inbjuden är en annan femma.
Citera
2003-07-28, 23:43
äldre konto (old)
Ej medlem
Det är inte så svårt att få se lite bråk, annordnade eller inte spalar väl ingen roll!

Gå fram till en arab som ser kaxig ut och säg att nazzen (finns ju en del nuförtiden) som står lite längre bort sa att han var en ful liten äcklig apa som borde dö.

Detta borde göra saker lite intressant.

Om nu araben inte vågar gör du samma procedur fast med skinnskallen. Om han chickar ur är det ju bara försöka på någon annan.
Citera
2003-07-29, 21:25
äldre konto (old)
Ej medlem
Ja läste på något annat forum om sånt, folk som utmana varandra med massa pengar, såg en kille som skulle betala 10k till sen som knocka honom.

De va något svenskt UF forum bara kolla runt lite kan inte finnas så många =]
Citera
2003-07-31, 10:26
äldre konto (old)
Ej medlem
Annars har jag ett roligt förslag.

Slå ner en snobbjävel o ta hans kort(pappas) o pengar!
Det kan löna sig, sedan får han stryk.. Och det skall de ha!
Citera
2003-08-04, 03:41
äldre konto (old)
Ej medlem
Nä, var aldrig där men men känner folk som var det...känner en som känner en etc, etc..som ställde upp=)
Citera
2003-08-07, 02:50
Medlem
Slagsmål i drömmarna

Jag har flera gånger i drömmarna hamnat i slagsmål eller bara slagits, men alltid så känns det som att jag inte riktigt kan.
Jag menar, det är inte det att jag inte kan slåss utan det känns som att när jag slår så blir slagen inte hårda eller snabba utan det känns nästan som att man slåss under vatten. Svårt att förklara.nu när jag tänker efter Har jag aldrig slagit någon blodig i drömmarna... Hur mycket jag än matat...

Är det bara för mig det händer? Är ni andra coola när ni slåss i drömmarna?
Det är skitirriterande. Jag får inte ut samma utlopp av slagen som om jag skulle smällt till nån på riktigt.
Kanske beror på adrenalinet, "utsöndras" det då man sover?
Citera
2003-08-07, 02:54
äldre konto (old)
Ej medlem
Haha, har du aggressionsproblm som u tar ut i sömnen..?=)
Citera
2003-08-07, 02:55
äldre konto (old)
Ej medlem
känner igen fenomenet, när jag försöker springa i en dröm är det precis som om man springer under vattnet...skitjobbigt..ibland rör man inte ens på sig.
Citera
2003-08-07, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfon
Haha, har du aggressionsproblm som u tar ut i sömnen..?=)

Haha, njaa vet inte. Tror inte det.
De gånger jag slagits i drömmarna har det oftast (som jag kommer ihåg) handlat om att skydda någon nära.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in