2007-01-12, 00:45
Medlem
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=145&a=575136&rss=1399

såg killen efter misshandeln helt nerblodad på en bår, men sen hände något annat, en helpackad brud började tjaffsa med 3 poliser som stod där, och slog sönder flaskor och sparkade på snutarnas hund, blev pepparspray och häkte för henne

sen har man väl sett massa andra småbråk, inga större grejer precis..
Citera
2007-01-12, 07:36
Medlem
hundens avatar
Var på en nyårsfest för ungefär 5-6 år sedan. Hade det skitkul folk var fulla som fan. Helt plötsligt hör man "kliiiiir", en fönsterruta hade pajat, tänkte vafan nu då. Ser en ganska stor sten liggandes i rummeet. Kan säga att fönstret är modell större så det låg glas överallt. Men iaf ingen sägs sig vara skyldig så jag öppnar ytterdörren och får se en neger ståendes ute på gatan. Han hade tidigare frågat om han fick vara med på festen, men fick ett nej innan han frågade i stort sett.

Iaf går jag ut och frågade: "Var det du som pajjade rutan din jävel"
"kanske det svennehora" säger han.

PANG, PANG, 2 slag får jag in på fanskapet, rätt över näsan. Killen blir groggy men beslutar mig för att sparka honom i ansiktet. Han försöker veva men jag håller fast honom, sen sticker han iväg.

Jävla stjärna till människa. Driver runt ensam i jakt på mat en nyårsafton. Patetisk människa av all dess like
Citera
2007-01-12, 08:20
Medlem
Profets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hunden
Var på en nyårsfest för ungefär 5-6 år sedan. Hade det skitkul folk var fulla som fan. Helt plötsligt hör man "kliiiiir", en fönsterruta hade pajat, tänkte vafan nu då. Ser en ganska stor sten liggandes i rummeet. Kan säga att fönstret är modell större så det låg glas överallt. Men iaf ingen sägs sig vara skyldig så jag öppnar ytterdörren och får se en neger ståendes ute på gatan. Han hade tidigare frågat om han fick vara med på festen, men fick ett nej innan han frågade i stort sett.

Iaf går jag ut och frågade: "Var det du som pajjade rutan din jävel"
"kanske det svennehora" säger han.

PANG, PANG, 2 slag får jag in på fanskapet, rätt över näsan. Killen blir groggy men beslutar mig för att sparka honom i ansiktet. Han försöker veva men jag håller fast honom, sen sticker han iväg.

Jävla stjärna till människa. Driver runt ensam i jakt på mat en nyårsafton. Patetisk människa av all dess like

Hahahaha fan vilken jävla tattarneger Creds till dig som nita honom!
Citera
2007-01-12, 08:41
Medlem
hundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profet
Hahahaha fan vilken jävla tattarneger Creds till dig som nita honom!

alla negrer är fan tattare..
Citera
2007-02-15, 00:01
Medlem
Moegs avatar
Misshandel och slagsmål el. En mot flera

Jag har aldrig slagits i hela mitt liv. Jag har blivit grymt förbannad och bara velat slå ibland men har aldrig tagit detdär sista steget. Men jag har hört och läst mycket om slagsmål osv, för det händer ju trots allt nästan jämt. Nästan alltid när någon har blivit nerslagen av ett gäng eller dylikt så sägs det "fan va fega dom var som gick på 3 mot 1" osv.. men om man nu ska spöa nån jävel för att man är fett lack på han, då är väl inte meningen att man ska hävda sin manlighet genom att gå man mot man utan snarare att killen man är arg på ska få så jävla ont som möjligt? Eller har jag missat något här?

Frågan är helt enkelt; Är det verkligen fegt att gå på flera mot en?
Citera
2007-02-15, 00:02
Bannlyst
Ja, det är det. Du bevisar bara att du inte klarar av det på egen hand. Ett mildare alternativ kan vara att du använder knogjärn eller något annat vapen, det är bättre än att anlita kompisar.
Citera
2007-02-15, 00:05
Medlem
Ladidas avatar
Ej kriminellt.

Skickas till Allmänt och blandat.

Krim--->Allmänt och blandat.

/Mod.
Citera
2007-02-15, 00:32
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moeg
Jag har aldrig slagits i hela mitt liv. Jag har blivit grymt förbannad och bara velat slå ibland men har aldrig tagit detdär sista steget. Men jag har hört och läst mycket om slagsmål osv, för det händer ju trots allt nästan jämt. Nästan alltid när någon har blivit nerslagen av ett gäng eller dylikt så sägs det "fan va fega dom var som gick på 3 mot 1" osv.. men om man nu ska spöa nån jävel för att man är fett lack på han, då är väl inte meningen att man ska hävda sin manlighet genom att gå man mot man utan snarare att killen man är arg på ska få så jävla ont som möjligt? Eller har jag missat något här?

Frågan är helt enkelt; Är det verkligen fegt att gå på flera mot en?

Ja, det är klart att det är fegt, behövde du verkligen ställa frågan?
Citera
2007-02-15, 00:32
Medlem
StigAllans avatar
Jävligt fegt att gå flera mot en.
Dessutom kan det bli väldigt farligt för er själva om ni träffar på fel person.
När en mot en inte gäller så släpper spärren för att utföra en hel del vidrigheter för den som är själv.
Det för att man vägrar att förlora och få stryk.
Citera
2007-02-15, 00:52
Bannlyst
Du nu vart jag på Järntorget och såg hur ett par små Negerpojkar antagligen från Somalien som började hota Svenska ungdomar med Automatvapen på hållplatsen eftersom Svensken inte ville att Negern skulle röra hans tjej så tar negerungen fram en djävla automatvapen och butterfly kniv säkert import från mecka! Sedan så kommer det 30 Svenska ungdomar fram och negerna börjar skjuta i luften och hoppar in i Nian på väg hem till angered och polisen låter dom åka med sitt djävla vapen! Åt helvete med packet Somalier och allt annat drägg ska inte få vara i Sverige och så gör dom Gustav Adolfs torg till en Moske!
Citera
2007-02-15, 01:40
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlos76
Du nu vart jag på Järntorget och såg hur ett par små Negerpojkar antagligen från Somalien som började hota Svenska ungdomar med Automatvapen på hållplatsen eftersom Svensken inte ville att Negern skulle röra hans tjej så tar negerungen fram en djävla automatvapen och butterfly kniv säkert import från mecka! Sedan så kommer det 30 Svenska ungdomar fram och negerna börjar skjuta i luften och hoppar in i Nian på väg hem till angered och polisen låter dom åka med sitt djävla vapen! Åt helvete med packet Somalier och allt annat drägg ska inte få vara i Sverige och så gör dom Gustav Adolfs torg till en Moske!

Ja, vi tror dig!
Men strukturera upp dina angrepp i mera antisomaliska stycken för värre trovärdighet.
Mosken ska bort!
Citera
2007-02-15, 01:51
Medlem
Brandbils avatar
Det är skillnad på misshandel och misshandel. Vissa glider runt och söker bråk, de är ofta rätt många. Andra bråkar "oplanerat" och då ofta av ren ilska. Dessa slagsmål blir oftare inte lika brutala som de planerade och är nästan alltid en mot en (i början).

Min uppfattning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in