Skulle vara trist om folk började stjäla bilar helt plötsligt, en av dom trevliga sakerna med att vara tvungen att köpa en dyr ny bil är ju att säljaren oftast har nog gott förtroende för en att låta en provköra bilen/andra bilar utan någon sorts säkerhet. Vilket känns bra. Han kanske inte har något val helt enkelt, då jag skulle ta mina affärer någon annanstans om man måste börja skriva på saker, lämna säkerheter m.m.
Nu är ju jag inte så bevandrad i just stölder, men jag skulle definitivt inte gå runt och visa upp pass, körkort elelr dylikt för fordonsägaren innan jag stjäl den. Det tar väl bort lite av anonymiteten
Misstänker att det är därför kökortskopian är ett krav....
Skulle du inte gå till handlarn och testa? Hur gick det? Kör du BMW nu?
Dom hade stängt. Ska dit idag igen, ska köra en runda det finns en hel del bilhandlare här... Jag ska försöka få tag på ett sånt här körtkortsintyg som man får i väntan på att ett nytt körkort ska anlända, kanske nån vet var jag kan få tag på det och sedan lägga dit mitt namn på det?
Hur ser dom ut? Kan nån snälla scanna ett sådant och lägga upp en url här så att jag kan photoshoppa dit mitt namn... Som sagt i en tidigare tråd försöker jag få provköra en bil, men jag har inget körkort!