2006-08-27, 13:01
Medlem
Subb[a]s avatar
Skulle vara trist om folk började stjäla bilar helt plötsligt, en av dom trevliga sakerna med att vara tvungen att köpa en dyr ny bil är ju att säljaren oftast har nog gott förtroende för en att låta en provköra bilen/andra bilar utan någon sorts säkerhet. Vilket känns bra. Han kanske inte har något val helt enkelt, då jag skulle ta mina affärer någon annanstans om man måste börja skriva på saker, lämna säkerheter m.m.
Citera
2006-08-27, 15:41
Bannlyst
Men jag är ung. Ska jag ta på mig blazer och dyr cologne för att någon som helst chans? Hohohooooo. Jag ska åka ny bmw imorgon
Citera
2006-08-27, 15:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fuki
Men jag är ung. Ska jag ta på mig blazer och dyr cologne för att någon som helst chans? Hohohooooo. Jag ska åka ny bmw imorgon

Skulle du inte gå till handlarn och testa? Hur gick det? Kör du BMW nu?
Citera
2006-08-27, 15:58
Medlem
Lucky Lucianos avatar
hahahahaha vafan är du dum eller fuki? detat är ju absolut inte en bra ide
Citera
2006-08-27, 16:03
Medlem
Manco Capacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuki
Du tror inte försäljaren blir misstänksam då det dyker upp en fjunis i blazer och stinker "Old Spice" och vill provköra deras senaste BMW?
Citera
2006-08-27, 18:36
Medlem
IMPlicits avatar
Jag har provkört ett flertal bilar utan att bilhandlarna frågat efter mitt körkort, så nog går det allt.
Citera
2006-08-27, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av core_
Nu är ju jag inte så bevandrad i just stölder, men jag skulle definitivt inte gå runt och visa upp pass, körkort elelr dylikt för fordonsägaren innan jag stjäl den. Det tar väl bort lite av anonymiteten

Misstänker att det är därför kökortskopian är ett krav....
Citera
2006-08-27, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMPlicit
Jag har provkört ett flertal bilar utan att bilhandlarna frågat efter mitt körkort, så nog går det allt.
Det är fler som har, dock gissar jag att fuki inte tillhör den kategorin som säljaren skulle släppa en bil till utan ngt. på fötterna.
Citera
2006-08-28, 10:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Skulle du inte gå till handlarn och testa? Hur gick det? Kör du BMW nu?

Dom hade stängt. Ska dit idag igen, ska köra en runda det finns en hel del bilhandlare här... Jag ska försöka få tag på ett sånt här körtkortsintyg som man får i väntan på att ett nytt körkort ska anlända, kanske nån vet var jag kan få tag på det och sedan lägga dit mitt namn på det?
Citera
2006-08-28, 10:27
Bannlyst
Körkortsintyg på papper?

Hur ser dom ut? Kan nån snälla scanna ett sådant och lägga upp en url här så att jag kan photoshoppa dit mitt namn... Som sagt i en tidigare tråd försöker jag få provköra en bil, men jag har inget körkort!
Citera
2006-08-28, 10:31
Medlem
core_s avatar
Hähähä gick inte så bra med bilprovet, antar jag?

Jo jag har mitt kvar, men det tänker jag inte scanna in och lägga upp. Står lite för mycket på det
Citera
2006-08-28, 10:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av core_
Hähähä gick inte så bra med bilprovet, antar jag?

Jo jag har mitt kvar, men det tänker jag inte scanna in och lägga upp. Står lite för mycket på det

Kan du inte tippexa bort dina uppgifter på photoshop eller nåt då...? 5 minuters jobb... Snälla!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in